- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd een beste training voor jou doen bro, veel werk verricht. Ook weer krachtig, snap dat je stuk bent gegaan.
Kom toch bij ons trainen bro, lekker easy, jwt! chilllzzzz

Marcel is strax lekker lichter dan mijKan ik hem rond bullyen
Nice training bro!

Gooi die k*t kinderen er gewoon vanaf voortaan
Je bent iniedergeval doorgegaan tot je stuk was, altijd goed![]()

Hahahaha jij en Maurice.... dan ga ik zelfs lopen gek![]()
Nette training!
gaat het cutten goed? wel aardig gedropt in bw ?

Dikke rugtraining bro, en damn wat gaat dat gewicht als een speer omlaag zeg! epic cutschema heb je volgens mij... feedback was ook al 4 kilo kwijt![]()
Dikke rugtraining bro, en damn wat gaat dat gewicht als een speer omlaag zeg! epic cutschema heb je volgens mij... feedback was ook al 4 kilo kwijt![]()
Hahah hoe kom je daarbij?
Nette training marcel. :Ð
Waarom geen motivatie's meer?

Is voornamelijk vocht denk ik he. Al kracht afname merkbaar?
Same here, geen krachtverlies, veel vocht verloren en ook het idee dat ik sneller moe benNee blijkbaar niet, ik heb al van verschillende mensen gehoord dat dat vrij normaal is de eerste week.
Dat dus.
Nee nog niet echt, wel wat mindere conditie, ben sneller vermoeid lijkt het wel.

Mja, kan inderdaad veel vocht zijn. De spiegel moet nu toch ook al een ander beeld geven hé?

Same here, geen krachtverlies, veel vocht verloren en ook het idee dat ik sneller moe ben![]()

Ik vind het moeilijk te zien omdat ik mezelf elke dag (673x) in de spiegel zie..
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 22:39 ----------
Komt door de tren brah.![]()

Test-E toch?Geen domme opmerkingen naar hem please
hij doet een test kuur... geen tren