- Waardering
- 12.551
Beetje in de warrie brah?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

no-homo
NIET IN ROZE GEPOST!
[Link niet meer beschikbaar]
Nette training op de zondag brah ^^ tis nu wel echt zondag xD Waarom heb je niet iemand met je buffe lichaam van een bankje afgegooid? en waarom heb je dit keer achterstevoren shoulderpress als eerste gedaan en vervolgens nog dropset normall pres?

Als je dp press 8x32 doet, de rest daarvoor is beetje pompen?
Doe dan 15/12/10/8
Elke set moet zwaar gaan, dat pompen 8x20 is toch niks?
Das helemaal krom.
Waarom ga je niet tot het uiterste?
intensity is the key![]()

Bij ons ook, ik ga dan voor het rek staan en til hem gewoon uit. Helaas geen spiegel voor me dan, maar kan dan wel gewoon staand MP.
Als je dp press 8x32 doet, de rest daarvoor is beetje pompen?
Doe dan 15/12/10/8
Elke set moet zwaar gaan, dat pompen 8x20 is toch niks?
Bij ons ook, ik ga dan voor het rek staan en til hem gewoon uit. Helaas geen spiegel voor me dan, maar kan dan wel gewoon staand MP.
Waarom niet gewoon 16kg, 24kg, en dan 3*8*32kg? Hoge reps met zo'n laag gewicht heeft ook niet echt nut. Wel waardeloos dat dumbbells maar tot 32kg gaan, heb een hekel aan die plateloaded press apparaten! Maar jij hebt wel wat meer gemiddelde lengte dan ik, misschien dat jij minder last hebt van een geforceerde baan.
Wat eet je nu op een dag Marcel.
Ik lees dat je veel honger hebt
Als je veel honger hebt, zou ik van die zakken mexicaanse diepvries groente mix bv halen.
Is best lekker.![]()

+/- 2700 kcal per dag, honger gaat wel brah, die mix heb ik al weleens geprobeerd maar dan zit er van die gore bloemkool of wortels tussen.
Tnx voor input though!
Tnx brah!![]()