Fitness Seller

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
Damn die chest presses, veel gewicht :p

Nog niet genoeg!:D

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag stond rug op het programma.

BW 86,5 kg. :woot:
BF 10,5%

rug

low row one hand

12x20
10x40
8x60
8x80 moeilijk....
3x100 :o

low row

5x200
8x160
8x120
10x80

lat pull

12x50
10x60
8x70
8x80
8x90

BOR

10x50
8x70
8x90
3x100

beters dat je weer wat zwaarder bent:D

Nice low rows, lijkt me echt een k*t oefening:p

beters dat je weer wat zwaarder bent:D

Nice low rows, lijkt me echt een k*t oefening:p

Tnx brah, ben er ook wel blij mee, werd vannacht voor het eerst sinds tijden gewoon wakker van de honger, ik was helemaal gelukkig.:)

Low rows zijn lekker, die voel ik nog dagen lang.:D

beter, ik loop ook constant met honger op bepaalde momenten van de dag, moet nog steeds wennen aan de cut maar resultaat is gelukkig wel te zien na een maandje.

Wanneer post jij eens nieuwe pics dan?:) ben wel benieuwd hoe je er nu bij staat

Ik doelde eigenlijk op die one hand low row, dat lijkt me echt klote:o:)

Laatst bewerkt:
ben ook benieuwd naar nieuwe pics!

beter, ik loop ook constant met honger op bepaalde momenten van de dag, moet nog steeds wennen aan de cut maar resultaat is gelukkig wel te zien na een maandje.

Wanneer post jij eens nieuwe pics dan?:) ben wel benieuwd hoe je er nu bij staat

Ik doelde eigenlijk op die one hand low row, dat lijkt me echt klote:o:)

Dat hongergevoel ken ik nog wel van mijn -mislukte- cut...

Als ik op 90 kilo sta ga ik weer pics posten.:)

One hand is ook lekker, op de een of andere manier zwaarder dan gewone low rows met 2 handen.

Mooie bor nog zo op het einde van je training!

Daar heb je hem weer met zijn sick rows.... haha. Nice bro! Damn fine weer.

iemand voelt zich lekker hier :)

lekker jonge!:D

beetje vroeg op jij damn, ben net wakker:)

Damn bro, erg nette gewichten. Vind je die one hand low rows een aanrader? Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen one hand rows/pulldowns doen, zit erover te twijfelen om het ook te gaan pakken.

Gewicht gaat ook de goede kant uit! Steady 86kg is buff! Nu doorbikkelen naar de 90.

lekker jonge!:D

beetje vroeg op jij damn, ben net wakker:)

Tnx!
Had een logeetje vannacht die vanochtendvroeg naar d'r werk moest vandaar...ben daarna nog wel ff gaan liggen hoor.:)

Damn bro, erg nette gewichten. Vind je die one hand low rows een aanrader? Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen one hand rows/pulldowns doen, zit erover te twijfelen om het ook te gaan pakken.

Gewicht gaat ook de goede kant uit! Steady 86kg is buff! Nu doorbikkelen naar de 90.

Tnx bro!:)

Die one hand rows die komen voor mijn gevoel harder aan, voel ze beter dan met 2 handen zeg maar.Probeer het gewoon eens zou ik zeggen.

Yes, op naar de 90 inderdaad.

Wel even de kcal er weer bij eten die je vannacht verbrand hebt he :eyebrow: :D

Wel even de kcal er weer bij eten die je vannacht verbrand hebt he :eyebrow: :D

Hehehe jazeker bro, komt goed er ligt nu een beenhammetje in de pan van 700 gr. :meal:
Is dan wel varkensvlees maar moet een keer kunnen.:)

----------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag armen en buik maar weer eens.Ging niet zo heel lekker want ik had me vannacht een beetje uitgesloofd op psychochick, had totaal geen kracht in m'n triceps...:o

BW 86,6 :woot::woot:
BF 10,5 %

triceps

DB kickback

8x14
8x16
8x18
2x20 :mad:

cable PD one hand

12x10
10x12,5
8x15
4x17,5 :mad:
10x12,5

DB extensions

12x14
10x16
8x18
7x20
3x22 :mad:
5x16

biceps

hammercurls

15x14
12x16
10x18
8x20
6x22 ging al niet lekker...
3x24 :mad:

cable curls met touw

10x20
8x25
8x30
8x35
6x40
2x45

DB preachercurls

8x18
8x20
5x22 :mad:

Toen was ik er wel klaar mee, totaal geen kracht geen pomp niks.:(
Nou ja, iig een leuke nacht gehad, straks weer werken, life is good boys!:)

Bodyweight nice, training niet na tevredenheid... cant be always partytime mate!

Vind die kickbacks nog behoorlijk bruut ouwe! Neuken, nette bodyweight EN een sterke training, bro.. je kan niet alles hebben;p!

Ah damn zuigt als je armen traint en totaal geen pump krijgt. :(

Je rows zijn nice!

Bodyweight nice, training niet na tevredenheid... cant be always partytime mate!

Jammer eigenlijk he?:)

Vind die kickbacks nog behoorlijk bruut ouwe! Neuken, nette bodyweight EN een sterke training, bro.. je kan niet alles hebben;p!

Tnx brah!:D

Ah damn zuigt als je armen traint en totaal geen pump krijgt. :(

Je rows zijn nice!

True maar maandag geef ik ze er weer van langs heb het hele weekend uitgerust dan(als ik niks opscharrel op het werk dan...:o)

Tnx broeder!:)

Terug
Naar boven