MuscleMeat

The Final Chapter

Toen was ik er wel klaar mee, totaal geen kracht geen pomp niks.:(
Nou ja, iig een leuke nacht gehad, straks weer werken, life is good boys!:)

ja ken het, had laatst ook eens een armentraining waarna ik mijn trainingshirt gewoon nog mouw voor mouw kon uittrekken ipv dat ik hem binnestebuiten over mijn kop heen moet trekken :mad:

• Topic Starter Topic Starter
ja ken het, had laatst ook eens een armentraining waarna ik mijn trainingshirt gewoon nog mouw voor mouw kon uittrekken ipv dat ik hem binnestebuiten over mijn kop heen moet trekken :mad:

Ik moet ze meestal kapotscheuren na de training.:D
Nee zonder dollen, mouw voor mouw dat lukt me al een tijdje niet meer dan gaan ze echt kapot.:(

Training volgende keer goed maken hé :p

Wat vind je nu van hgh+slin?
Toegevoegde waarde of zonde van de$$$$$?

Wat vind je nu van hgh+slin?
Toegevoegde waarde of zonde van de$$$$$?

Kan er nog niet veel over zeggen.Vind persoonlijk m'n gains tot nu toe een beetje tegenvallen maar dat ligt ws. meer aan ziekte en slecht eten.:o
Aan de andere kant heb ik ook niet zo'n haast, als ik in mei rond de 92 kilo bij 9% zit ben ik -voorlopig- al tevreden.Heb nu iig nog HGH voor 5 maanden in huis dus we zien het wel.Aankomende week wordt de laatste week slin btw.
Tja en geld...ik heb geen andere hobbies dus.

Laatst bewerkt:
Haha.
Geld teveel?
Geef maar hier.
Hoeveel kcal zit je?

Haha.
Geld teveel?
Geef maar hier.
Hoeveel kcal zit je?
Hahaha teveel nooit bro helaas...
Schema staat op +- 3500 kcal, ik heb alleen een paar weken gehad dat ik het vreten gewoon niet wegkreeg, totaal geen trek had.
Gaat nu weer wat beter gelukkig.
Ben trouwens best benieuwd hoe jij erbij staat en wat je stats zijn.;)

Laatst bewerkt:

Hahaha teveel nooit bro helaas...
Schema staat op +- 3500 kcal, ik heb alleen een paar weken gehad dat ik het vreten gewoon niet wegkreeg, totaal geen trek had.
Gaat nu weer wat beter gelukkig.
Ben trouwens best benieuwd hoe jij erbij staat en wat je stats zijn.;)

Dit is precies waar ik me zorgen om maak bij mezelf straks als ik moet gaan clean bulken... Hoe krijg ik al dat vreten weg zeg....​

Dit is precies waar ik me zorgen om maak bij mezelf straks als ik moet gaan clean bulken... Hoe krijg ik al dat vreten weg zeg....

wen je wel aan, kheb zelf in het begin ook welleens een paar keer gekotst omdat ik te vol zat. Nu gaat het goed:P

Dit is precies waar ik me zorgen om maak bij mezelf straks als ik moet gaan clean bulken... Hoe krijg ik al dat vreten weg zeg....

Eerste paar weken ging het wel maar het ging me echt tegenstaan op een gegeven moment.

haha gelukkig heb ik daar geen last van, kan niet wachten om weer te beginnen:D

Lucky you!:D

wen je wel aan, kheb zelf in het begin ook welleens een paar keer gekotst omdat ik te vol zat. Nu gaat het goed:P

:eek: hardk00r bro!

brah alles goed hier? lang niet meer gesproken :P

Vandaag geen training, er was iets tussengekomen.Shit happens.
Nu even een spuitje in m´n kont en straks met m´n vrouwtje naar de film.
Life is good boys.:)

...

welke film?

Terug
Naar boven