Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wacht maar tot ie 4 week off is.
Dan begint de test van karakter![]()

Idd Marcel hoe zit dat daarmee?Nog steeds erg nette gewichten Marcel. Vast al eerder gevraagd maar hoeveel krachtverlies heb je nou gehad?

Maat je bent lekker bezig!
Die abs beginne goed door te komenalleen je bent wel echt ziek bruin Prins Zalmpje
![]()

Nog steeds erg nette gewichten Marcel. Vast al eerder gevraagd maar hoeveel krachtverlies heb je nou gehad?

Wacht maar tot ie 4 week off is.
Dan begint de test van karakter![]()

Idd Marcel hoe zit dat daarmee?
En iemand anders heeft het vast wel gevraagd maar alsnog, toen je ging cutten hoeveel kilo lichaamgewicht heb je ingeleverd voor hoeveel % droger worden?

![]()
Nice training bro!
Ben je nou eigenlijk veel teruggezakt in kracht? Ik merk toch wel dat ik wat zwakker ben![]()

![]()
Nice training bro!
Ben je nou eigenlijk veel teruggezakt in kracht? Ik merk toch wel dat ik wat zwakker ben![]()
Wat heeft een vetpercentage schatten te maken met het feit dat ik wel of niet train? Op 9% zou je een sixpack moeten hebben, geen 4 pack of net doorkomende abs. Is ook helemaal geen haat, gewoon een constatering. Maar volgens mij is dit zo'n log waarbij men elke training zegt wat een goede training marcel wel weer niet heeft neergezet.
Wat heeft een vetpercentage schatten te maken met het feit dat ik wel of niet train? Op 9% zou je een sixpack moeten hebben, geen 4 pack of net doorkomende abs. Is ook helemaal geen haat, gewoon een constatering. Maar volgens mij is dit zo'n log waarbij men elke training zegt wat een goede training marcel wel weer niet heeft neergezet.

nice training, met kracht verlies ook wat spierverlies dan? of ben je sowieso zwakker als je op 9-10% zit

true dat ++
Kijk meestal ook niet naar al die cijfertjes wanneer ik zeg 'mooie training buffel' maar wil gewoon karma.
ot; mooie training buffel!