XXL Nutrition

The Final Chapter

Wacht maar tot ie 4 week off is.
Dan begint de test van karakter;)

Nog steeds erg nette gewichten Marcel. Vast al eerder gevraagd maar hoeveel krachtverlies heb je nou gehad?
Idd Marcel hoe zit dat daarmee?

En iemand anders heeft het vast wel gevraagd maar alsnog, toen je ging cutten hoeveel kilo lichaamgewicht heb je ingeleverd voor hoeveel % droger worden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.924
Armen vandaag.

BW 81,7 kg.

triceps

cable PD v-bar

10x20
10x30
10x40
10x50
6x60

DB extensions

8x14
8x16
8x18
8x20
6x22

CGBP

8x50
8x70
8x90
6x110
2x130 dank Orgineel voor het spotten!:)

cable overhead extensions (rope)

10x15
10x20
10x25
10x30

skulls

8x30
8x35
8x40
8x45
6x50 triceps deaud

biceps

cable hammercurls

10x20
10x30
10x40
7x50
3x60

crosscurls

8x16
8x18
8x20
8x22

DB preachercurls

6x20
6x22
6x24
6x26
3x28

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

hoeveel kg icm bf heb je nu al eraf?

Tot nu toe 16 kilo en ik schat dat ik nu op 9% sta.
Begin VP weet ik niet heb ik niet laten meten maar volgens mack10 was het ongeveer 35%.

Maat je bent lekker bezig! :D

Die abs beginne goed door te komen :) alleen je bent wel echt ziek bruin Prins Zalmpje :D

Tnx mate!:)

Nog steeds erg nette gewichten Marcel. Vast al eerder gevraagd maar hoeveel krachtverlies heb je nou gehad?

Geen idee, kracht schommelt nogal, vandaag ging weer super.:)

Wacht maar tot ie 4 week off is.
Dan begint de test van karakter;)

Als ik het red.:trollface:

Idd Marcel hoe zit dat daarmee?

En iemand anders heeft het vast wel gevraagd maar alsnog, toen je ging cutten hoeveel kilo lichaamgewicht heb je ingeleverd voor hoeveel % droger worden?

Zie boven.;)

Pfoeh armen afgebeuld! Nice! :D

Die recente pic lijkt me eerder 12-13 %

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Die recente pic lijkt me eerder 12-13 %

35noh1.jpg

Nice training bro!

Ben je nou eigenlijk veel teruggezakt in kracht? Ik merk toch wel dat ik wat zwakker ben:(

• #6.930
35noh1.jpg

Nice training bro!

Ben je nou eigenlijk veel teruggezakt in kracht? Ik merk toch wel dat ik wat zwakker ben:(

Tnx brah!:)

Ja sws wel gezakt natuurlijk, alleen de ene keer wat sterker dan de andere keer, ook beetje afhankelijk van rust en voeding etc. ofc.
Jeweetzelf.;)

Nondejuu wat een arm werk bro! powerfull gedoe:)

nice training, met kracht verlies ook wat spierverlies dan? of ben je sowieso zwakker als je op 9-10% zit

Lekkere training brah!

35noh1.jpg

Nice training bro!

Wat heeft een vetpercentage schatten te maken met het feit dat ik wel of niet train? Op 9% zou je een sixpack moeten hebben, geen 4 pack of net doorkomende abs. Is ook helemaal geen haat, gewoon een constatering. Maar volgens mij is dit zo'n log waarbij men elke training zegt wat een goede training marcel wel weer niet heeft neergezet.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

• #6.935
Wat heeft een vetpercentage schatten te maken met het feit dat ik wel of niet train? Op 9% zou je een sixpack moeten hebben, geen 4 pack of net doorkomende abs. Is ook helemaal geen haat, gewoon een constatering. Maar volgens mij is dit zo'n log waarbij men elke training zegt wat een goede training marcel wel weer niet heeft neergezet.

Check je karma.
Buiten dat heb ik meer vertrouwen in de 4 puntsmeting van een professioneel begeleider dan jouw schatting aan de hand van een onduidelijke, onderbelichte foto in lage resolutie.
No offence btw.

true dat ++

Kijk meestal ook niet naar al die cijfertjes wanneer ik zeg 'mooie training buffel' maar wil gewoon karma.

ot; mooie training buffel!

• #6.937
Nondejuu wat een arm werk bro! powerfull gedoe:)

Tnx bro!:)

nice training, met kracht verlies ook wat spierverlies dan? of ben je sowieso zwakker als je op 9-10% zit

Tnx brah!
Uiteraard ook wat spierverlies neem ik aan, denk dat iedereen die in de cut zit minder kracht heeft?Weet er eerlijk gezegd niet zoveel van.:o

Tnx broski!:D

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 19:54 ----------

true dat ++

Kijk meestal ook niet naar al die cijfertjes wanneer ik zeg 'mooie training buffel' maar wil gewoon karma.

ot; mooie training buffel!

:roflol:

Fair enough, karma voor jou!

Haha i love dbb, altijd noobs die zo serieeus reageren:D:D:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Uhm.. volgensmij zei feedback dat alle abs in het echt mooi doorkomen, zou dus wss aan de foto liggen, al zou ik die foto alsnog rond 10% schatten.

Terug
Naar boven