MuscleMeat

The Final Chapter

Mooie discussie wel, mijn benen zijn bijvoorbeeld van nature al groot... ik wil ze liever wat minder groot hebben en droger. Lukt me gewoon niet, veel reps/weinig reps.... blijft gewoon bijna het zelfde.

Mooie discussie wel, mijn benen zijn bijvoorbeeld van nature al groot... ik wil ze liever wat minder groot hebben en droger. Lukt me gewoon niet, veel reps/weinig reps.... blijft gewoon bijna het zelfde.

24% ;)

cut eens naar 10% en kom dan weer ;)

15% is nog steeds te veel :trollface:

nee ff serieus, ik ben ook aantal cm kwijt sinds de cut, maar door de lijnen ziet het er wel gruwelijker uit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.465
sorry, alleen water voor mij :D

Crystalcleartje voor mij dan maar!:D

@marcel3000:
Dank voor uw post. Goede progressie in korte tijd.

Graag gedaan.:dunno:

Dem legs...:eek:

24% ;)

cut eens naar 10% en kom dan weer ;)

Bart is gewoon benenbeest.:p

15% is nog steeds te veel :trollface:

nee ff serieus, ik ben ook aantal cm kwijt sinds de cut, maar door de lijnen ziet het er wel gruwelijker uit.

whaha, ik ben meer dan tevreden met 15% joh.... Maar ik ben dan ook al mijn hele leven fatty geweest:rolleyes: Maar wie weet ga ik ooit onder die 15% komen, lijnen op de benen is idd erg nice

• #7.467
  • #7.476
Borst vandaag met mrs.3000.

BW 84,6 kg.

Borst

DB press

8x20
8x24
8x28
8x32
8x36

BP

6x50
6x70
6x90
6x110
3x130 :rolleyes:

peckdeck

3x8x85
3x10x65

incline DB press

8x20
8x24
8x28
8x32
7x36 :mad:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

en tussen je benen !

wait? whut?

Reported.

omdat je het nooit gebruikt schatje ;)

Reported.

wat verwacht je ook van Marcel GF? :P :trollface:

Reported.

Marcel zijn vuurwerk zit dan ook in de koffer van zijn wagen :trollface:

Reported.

Reported.

Reported.

:p