- Waardering
- 12.551
Nope, krijg mn armen gwn niet ver genoeg naar achter om de bb fatsoenlijk beet te pakken.
Heb het echt geprobeerd, srs.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nooit echt last meer van mijn schouders sinds ik de bar zo pak dus dacht van misschien de uitkomst voor jou.Nope, krijg mn armen gwn niet ver genoeg naar achter om de bb fatsoenlijk beet te pakken.
Heb nooit echt last meer van mijn schouders sinds ik de bar zo pak dus dacht van misschien de uitkomst voor jou.

Hebben ze helaas niet @ gym, heb ooit overwogen er zelf een aan te schaffen maar uit praktische overwegingen niet gedaan.Geen zin om heen en weer te slepen met zo'n ding.![]()
Gewoon iets afspreken met de eigenaar en daar dan laten liggen, wie weet wil hij er zelfs zelf wel in investeren !!win!!
Ben nog vrij kort bij mijn huidige gym maar ik kan het eens vragen of ze daar niet zo'n ding willen aanschaffen, dan heeft iedereen er wat aan.
Dat heb ik ook. Met een high bar squat kan ik de stang wel vastgrijpen, maar dan met flink gebogen polsen en schouderpijn.Nope, krijg mn armen gwn niet ver genoeg naar achter om de bb fatsoenlijk beet te pakken.
Dat heb ik ook. Met een high bar squat kan ik de stang wel vastgrijpen, maar dan met flink gebogen polsen en schouderpijn.
Er zijn wel flink wat alternatieven, zoals zercher squats, front squats, goblet squats, en inderdaad de safety bar.
Ik heb ook wel eens handgrepen gezien die je aan een gewone stang kan hangen, die je kan vastpakken vóór het lichaam. Dat is misschien iets.