BankingForVials
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Met inclines en benches geen last van?Tnx bro, schouder is nog steeds wat gevoelig maar het is draaglijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met inclines en benches geen last van?Tnx bro, schouder is nog steeds wat gevoelig maar het is draaglijk.
Gekke side raise machine?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?![]()

ouwe roeier !Ook nog getraind vandaag, rugje.
Trainingstijd 90 minuten
Rating:![]()
![]()
rackpulls
8x40
6x80
4x120
1x160fail
3x140
6x100
t-bar rows
10x40
10x60
10x80
pulldown
10x52
10x70
10x89
10x107
single arm reverse pulldown
10x27
10x34
10x43
10x52
single arm machine rows
10x23
10x36
10x50
10x64
straight arm pulldowns
10x23
10x36
10x50
DB pullover
10x20
10x30
10x40
Done.
Pak je overhands? Voor mij voelt mixed grip echt heel naar, dus dat doe ik nooit. Eventueel kun je ook hookgrip overwegen, maar straps zijn wat dat betreft het equivalente. Het is dat ik op meets geen straps mag gebruiken, dus ik ben maar overgestapt op hookgrip.Jawel, vorige keer lukte het ook had alleen grip probleem gister.
Volgende keer weer met stapjes van 20 verhogen ipv 40, dan gaat het wel goed.Of straps.
Pak je overhands? Voor mij voelt mixed grip echt heel naar, dus dat doe ik nooit. Eventueel kun je ook hookgrip overwegen, maar straps zijn wat dat betreft het equivalente. Het is dat ik op meets geen straps mag gebruiken, dus ik ben maar overgestapt op hookgrip.
Zie verschillende uitvoeringen, wat is de correcte stance bij deze?En de hoogte van de blocks is me ook niet helemaal duidelijk maar het lijkt erop dat die lager is dan bij rackpulls.
Persoonlijk vind ik de lift van de blocks, leuker dan die uit het rack.Stance is gewoon zoals een deadlift. Blokken maak je zo hoog als je zelf wilt natuurlijkPersoonlijk vind ik de lift van de blocks, leuker dan die uit het rack.
maar zag een voorbeeld met wide stance daarom mijn vraag, ga ze gewoon proberen tnx voor de tip!Hookgrip is wel iets waar je echt aan moet wennen cq moet leren gebruiken. Ik zou wel wat tutorials kijken van te voren om het eea uit te proberen.
Hookgrip is wel iets waar je echt aan moet wennen cq moet leren gebruiken. Ik zou wel wat tutorials kijken van te voren om het eea uit te proberen.

. Probeer de duim echt opzij te laten wijzen en plaats je ringvinger er pal naast. Je zult zien dat je dan iets makkelijker je wijs- en middelvinger op je duim krijgt. Je zult je vingers niet om je duim heen krijgen, maar de bar rolt in het vlezige deel van je duim dus als je vingers op je duim zitten dan is dat meestal voldoende. Draai vervolgens je ellebogen naar binnen, dan draai je min of meer je handen vast en heb je ook gelijk spanning op je lats.
.