MuscleMeat

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Ja het is aan je kracht wel te zien dat je off bent makker. Maar dat hoort er bij man, ik zou gewoon ff off blijven als ik jou was. Dat verklaart ook je motivatiedip denk ik. Het is toch normaal dat je in je off tijd kracht moet inleveren. Just accept die shit en knallen die je weer als je on gaat!

I know bro, ik ben nog niet eens off maar vrij hoog aan het bridgen en nu al een centimeter van m´n armen kwijt, na 3 fokking weken al.
Om nog maar te zwijgen over de kilo's.Voel me zwaar beta nou.:janken:

I know bro, ik ben nog niet eens off maar vrij hoog aan het bridgen en nu al een centimeter van m´n armen kwijt, na 3 fokking weken al.
Om nog maar te zwijgen over de kilo's.Voel me zwaar beta nou.:janken:

Ja dat zijn de nadelen van die shit idd. Die krijg je er gewoon bij, hoef je niets voor te doen. Take it like a men! Jou tijd komt weer. Nu gewoon ff het maximale uit je off periode trekken. Laat maar zien dat je het zonder de shit ook kan:)

• #1.863
Ja dat zijn de nadelen van die shit idd. Die krijg je er gewoon bij, hoef je niets voor te doen. Take it like a men! Jou tijd komt weer. Nu gewoon ff het maximale uit je off periode trekken. Laat maar zien dat je het zonder de shit ook kan:)

Nee man, daar ben ik te alfa voor, ik ga na de zomer wel off als het winterjassen en dikke truienweer wordt.:D

jonge niet huilen gewoon door blijven knallen!:D HARDCORE BROTHA!

Ja das best zonde als je dood bent ja haha :P

Volgens mij is het :aai: time

Speciaal voor jou omdat je in een dip zit, heb ik een abbo'tje genomen. Ik ben je digitale test (2KG), succes d'r mee :D.

• #1.873
jonge niet huilen gewoon door blijven knallen!:D HARDCORE BROTHA!

Komt wel weer goed.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Zoals ik al zei man, slik een hoop creatine, beta alanine, en wat cafeine.
Gaat je trainingen heus wel ten goede komen ;)

Ik hoop het maar ik ben niet zo´n fan van creatine eigenlijk.:)

Dankje, je maakt m'n dag weer goed.:heart:

Mmm ja who wants to hug me first?!

Hallo, jij zit niet in een dip.:mad:
Nou vooruit :aai:

Speciaal voor jou omdat je in een dip zit, heb ik een abbo'tje genomen. Ik ben je digitale test (2KG), succes d'r mee :D.

:roflol: en heb je er ook een betonmixer bij?:D

• #1.874
Zou ik bijna de training van vandaag vergeten te posten.:rolleyes:
Schouders en abs dus.

BW 84,7 kg.:rolleyes:

motivatie: 4/10

schouders

shoulderpress

8x30
8x40
8x50
8x60
8x70
6x80

facepulls

8x40
8x50
8x60
8x70

front raises

8x10
8x12
8x14
8x16

side raises

8x10
8x12
8x14
8x16

En een zooitje crunches.Het enige voordeel van deze 'situation' is dat m'n abs goed aan het doorkomen zijn.

Wat is er met je gewicht aan de hand.ik zie je alleen maar zakken. Je zat toch niet in de cut???

• #1.876
Wat is er met je gewicht aan de hand.ik zie je alleen maar zakken. Je zat toch niet in de cut???

officieel ben ik niet aan het cutten nee, ik zit momenteel even in een dip, laten we het daar maar op houden.;)
Vreemd is dat niemand me dunner geworden vind (ik had een paar bekenden gevraagd) en de spiegel is nog steeds m'n vriend.
Het enige is dat ik terugga in kracht en gewicht als een malle.

yep, mooie training brah. Zo lang de spiegel je vriend blijft is het all good

wtf die facepulls, ik probeerde ze net maar ik fl**ker naar voren als ik zwaar pak, ik sta ook tegen de andere kant aangeleund om ze enigszins te kunnen doen:p

Heb een staafmixer van je, dan kun je je armen nog wat trainen om die 2KG te mixen :D.

Ziet er goed uit verder, die training. En de spiegel is je beste vriend, dus pak 't positiever er uit! ;)

jo zonde van de dip man en van je gewicht, heb ik ook een tijdje gehad. Komt vanzelf weer goed;)

Terug
Naar boven