XXL Nutrition

The Final Chapter

Latpull blijft echt sterk bro! Klote van je motivatie dip man. Enig idee waar het aan ligt of geen verklaring?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Ja maar dan heb ik tenminste een geldige reden om niet naar de gym te hoeven.:o

Tnx man.:)
Ik denk dalende test levels, zou het anders niet weten..

Ja zou kunnen idd, hmmmm blijft klote. Hopelijk vind je de drive snel terug man.

Je mag wel wat van mijn motivatie hebben:) ik ben nog steeds gigantisch gemotiveerd

ach ja, zijn zo van die dipjes man, even doorbijten ... of een goede pre w/o supp bestellen

Ken het gevoel van motivatie problemen broeder! gewoon 2 weken rust nemen en daarna weer knallen, dat hielp bij mij aardig goed om mijn motivatie terug te vinden.. en vooral veel grote jongens kijken, dan voel je je vanzelf klein.

xx

• #1.846
Ja zou kunnen idd, hmmmm blijft klote. Hopelijk vind je de drive snel terug man.

Je mag wel wat van mijn motivatie hebben:) ik ben nog steeds gigantisch gemotiveerd

ach ja, zijn zo van die dipjes man, even doorbijten ... of een goede pre w/o supp bestellen

Ken het gevoel van motivatie problemen broeder! gewoon 2 weken rust nemen en daarna weer knallen, dat hielp bij mij aardig goed om mijn motivatie terug te vinden.. en vooral veel grote jongens kijken, dan voel je je vanzelf klein.

xx

Tnx voor de reacties boys, het vervelende is dat m'n dip zich niet tot de sport beperkt.
Ik heb gisteravond m'n tjik eruit gegooid en het liefst zou ik m'n nest helemaal niet uitkomen maar ja, straks toch maar even naar de gym misschien dat ik iets van m'n motivatie terug kan vinden...ik ga nu ff een paar filmpjes kijken van de grote jongens.;)

Tnx voor de reacties boys, het vervelende is dat m'n dip zich niet tot de sport beperkt.
Ik heb gisteravond m'n tjik eruit gegooid en het liefst zou ik m'n nest helemaal niet uitkomen maar ja, straks toch maar even naar de gym misschien dat ik iets van m'n motivatie terug kan vinden...ik ga nu ff een paar filmpjes kijken van de grote jongens.;)
HIER!! voor jou!!!! [Link niet meer beschikbaar]
En nu je motivatie terug vinden!

Ajoh weekje rust dan zijn die biceps weer helemaal genezen en allesz, en dan knallen!

Sterkte Marcel, motivatiedip voor t leven gun je niemand.

klote van je dip man. Kijk gewoon wat je al bereikt hebt. Elke dag dat je niet leeft is gewoon zonder!

• #1.851
HIER!! voor jou!!!! [Link niet meer beschikbaar]
En nu je motivatie terug vinden!

Hahaha peanut!:D

Ajoh weekje rust dan zijn die biceps weer helemaal genezen en allesz, en dan knallen!

Sterkte Marcel, motivatiedip voor t leven gun je niemand.

klote van je dip man. Kijk gewoon wat je al bereikt hebt. Elke dag dat je niet leeft is gewoon zonder!

Tnx broski's.:)

Dus toch maar naar de gym gegaan en een waardeloze training neergezet.

BW 85,6 kg.:rolleyes:

borst

BP

12x30
10x50
8x70
6x90
6x100 had ik al moeite mee..

4x100 fail:o
7x90 fail
8x70 fail
13x50 fail

cable flies

8x12,5
8x15
8x17,5
8x20
8x22,5

chestpress

8x40
8x60
8x80
6x100

3x100 fail
6x80 fail
11x40 fail

Waardeloze training dus.:mad:

Hoe komt het dat je in 2 weken van dit hierboven naar dit gaat:

BP

12x30
10x50
8x70
6x90
6x110
6x130
1x140
1x150 **** yeah!

Ouwe rakker , waar blijft je motivatie ?
Jeweettoch , ben je h4rdk00r fwat!
KNALLUH JUUNGE

H4rdk00r dip bestaat niet man ,
niet ****en met h4rdk00r , ik ben naar de gym bro !
5 x 160 of meer squat attempt.. DAMNNN

Misschien mis ik 750mg. test-e EW?
Ik zou het anders niet kunnen verklaren.

Dat zal het wss deels wel zijn.

Maar dan is het nog een daling van -50kg in slechts 2 weken, heb genoeg logjes gezien waarin gasten 2 weken na hun kuur nog pr's zetten.

Iig kop op en weer naar die 150kg!

• #1.859
H4rdk00r dip bestaat niet man ,
niet ****en met h4rdk00r , ik ben naar de gym bro !
5 x 160 of meer squat attempt.. DAMNNN

You go bro!:D

Dat zal het wss deels wel zijn.

Maar dan is het nog een daling van -50kg in slechts 2 weken, heb genoeg logjes gezien waarin gasten 2 weken na hun kuur nog pr's zetten.

Iig kop op en weer naar die 150kg!

Ja en dat ik moeite heb met de motivatie, zal ook wel een stuk tussen de oren zitten.
Ik kijk het nog een weekje of 2 aan en als het niet beter wordt dan toch maar weer een (volle) spuit erin en na de zomer maar een keer helemaal off gaan.

Ja het is aan je kracht wel te zien dat je off bent makker. Maar dat hoort er bij man, ik zou gewoon ff off blijven als ik jou was. Dat verklaart ook je motivatiedip denk ik. Het is toch normaal dat je in je off tijd kracht moet inleveren. Just accept die shit en knallen die je weer als je on gaat!

Terug
Naar boven