rnbflavour
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 64
jep

heb verder nooit een smalle taille tenzijn ik een dag niet eet dan haal ik de 80 wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mooie training, hoe kan je zo precies bepalen hoe lang je erover deed? laat je iemand chronometreren ofzo?
verder had ik hier nog een vraag, zou blij zijn moest je even kunnen antwoorden![]()
Jij moet meer en vaker zware gewichten drukken en niet speed setjes en weet ik veel wat allemaal.
ik ben nu even bezig om mijn max te verhogen op de grote 3.
speedsets is daar 1 onderdeel van.
maxen de tweede.
je zou kunnen zeggen dat ik nu even aan het powerliften ben.
als mijn bench 90 is, mijn squat 130 en mijn deadlift 165 ga ik weer 100% bb'en
Wat ik wil zeggen is, mensen met stats zoals de jouwe(met alle respect) hoeven nog helemaal geen speed werk te doen... Iedereen hier op DBB heeft het gevoel dat ze te 'geavanceerd' zijn voor de basics...
Je opwarm setjes drukken als speedsetjes dus zo snel mogelijk + die extra dag waarbop je nu speedsetjes drukt nog een paar setjes met een fatsoenlijke load zijn volgens mij veel effectiever op dit moment... (weet ik eigenlijk wel zeker)
en wat dan over de theorie dat je nooit 2 verschillende trainingsdoelen in 1 training moet hebben?
Er gaan wel meer 'theorieen' de rondte.. niet langer dan een uur trainen.. +10 reps voor spiermassa en weet ik veel wat allemaal.
Als ik setjes ging draaien met 90 of 100 ofzo..
20xbar
5x50 zo snel mogelijk
5x60 zo snel mogelijk
5x70 zo snel mogelijk
3x80 zo snel mogelijk
en dan mn werksetjes, waarbij ik me ook focusste op het zo explosief mogelijk uitstoten. (
Op die 2de dag focusste ik me meestal op Incline BP.
Ik was serieus veeeeeeeeeel explosiever zonder 'echt' speedwerk naast mn normale BP sessies. Ik heb 110kg gepresst, moeiteloos eigenlijk, maar 115 kreeg ik niet omhoog terwijl als je die 110 zag zou je denken dat er nog wel 10kg in zat zo snel ging die omhoog. Beginners hoeven imo nog niet een shitload aan speedwerk extra te doen om explosiever te worden.
status: blessure aan armen.
heb geprobeerd direct arm werk te schrappen en ook de oefneing waar een grip voor nodig heb.
helaas doen alle push oefeningen en squatten ook pijn dus ga ik eerst naar de dokter voordat ik weer ga trainen![]()
sterkte ermee gozer!! ik hoop niet dat je pezen overbelast oid zijn... dat zou dan nog wel eens lang kunnen gaan duren.