XXL Nutrition

The Flavour Of RnB........Power Bodybuilding Log!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
en trouwens grotere taille laat me beter squatten dus zo verkeerd vind ik et niet :P

met taille ga ik me in de cut wel weer bezig houden

upper body push van gister

last van mij arm dus geen direct arm werk gedaan.

speedbench

steeds 30 seconden rust tussen de setjes. de getallen tussen de haakjes is het aantal seconden dat ik over de set dee

50 x 3 [3,80]
50 x 3 [2,94]
50 x 3 [3,25]
50 x 3 [2,94]
50 x 3 [3,15]
50 x 3 [3,25]
50 x 3 [3,23]
50 x 3 [3,04]
50 x 3 [3,07]
50 x 3 [3,17]

overhead press

30 x 3
40 x 3
50 x 3
60 x failed
55 x 1
60 x failed

machine fly

vorige keer

machine fly

82 x 8
82 x 6
82 x 2

nu:

84,5 x 12
84,5 x 4

side raise

vorige keer

cable side raise

6 x 9
6 x 7

nu:

7 x 9
7 x 6

lower body van vandaag.

helaas maar weinig kunnen doen ivm tijdnood door trouwerij van me pa

speed boxsquat

ook weer 30 sec tussen de setjes en het getal tussen de haakjes is het aantal seconden dat ik over de set deed

40 x 2 [2,28]
50 x 2 [2,59]
60 x 2 [2,49]
70 x 2 [2,83]
80 x 2 [3,03]
80 x 2 [2,99]
80 x 2 [2,97]
80 x 2 [2,95]
80 x 2 [3,03]
80 x 2 [2,87]

deadlift

90 x 1
110 x 1
130 x 1
140 x 1
150 x 1
155 x 1
160 x 1 PR
165 x failed

mooie training, hoe kan je zo precies bepalen hoe lang je erover deed? laat je iemand chronometreren ofzo?

verder had ik hier nog een vraag, zou blij zijn moest je even kunnen antwoorden :)

mooie training, hoe kan je zo precies bepalen hoe lang je erover deed? laat je iemand chronometreren ofzo?

verder had ik hier nog een vraag, zou blij zijn moest je even kunnen antwoorden :)

ik train met iemand.
hij heeft een stopwatch vast.
hij zegt start. op het moment dat ik zak drukt hij dat ding in en op het moment dat ik naar 2 herhalingen weer gelockt sta drukt hij hem weer in.

Jij moet meer en vaker zware gewichten drukken en niet speed setjes en weet ik veel wat allemaal.

Jij moet meer en vaker zware gewichten drukken en niet speed setjes en weet ik veel wat allemaal.

ik ben nu even bezig om mijn max te verhogen op de grote 3.

speedsets is daar 1 onderdeel van.

maxen de tweede.

je zou kunnen zeggen dat ik nu even aan het powerliften ben.

als mijn bench 90 is, mijn squat 130 en mijn deadlift 165 ga ik weer 100% bb'en

ik ben nu even bezig om mijn max te verhogen op de grote 3.

speedsets is daar 1 onderdeel van.

maxen de tweede.

je zou kunnen zeggen dat ik nu even aan het powerliften ben.

als mijn bench 90 is, mijn squat 130 en mijn deadlift 165 ga ik weer 100% bb'en

Wat ik wil zeggen is, mensen met stats zoals de jouwe(met alle respect) hoeven nog helemaal geen speed werk te doen... Iedereen hier op DBB heeft het gevoel dat ze te 'geavanceerd' zijn voor de basics...

Wat ik wil zeggen is, mensen met stats zoals de jouwe(met alle respect) hoeven nog helemaal geen speed werk te doen... Iedereen hier op DBB heeft het gevoel dat ze te 'geavanceerd' zijn voor de basics...

als ik merk dat mijn bench blijft steken op een bepaald gewicht doordat de acceleratie vanaf mijn borst k*t is ga ik daar tog op trainen?

dat doe je naar mijn idee door speedtraining.

en ik zeg niet dat ik te geavanceerd ben voor basics.
ik voel mezelf ook als een beginner, maar hier hebben mijn speedsets een duidelijke reden.

Je opwarm setjes drukken als speedsetjes dus zo snel mogelijk + die extra dag waarbop je nu speedsetjes drukt nog een paar setjes met een fatsoenlijke load zijn volgens mij veel effectiever op dit moment... (weet ik eigenlijk wel zeker)

Je opwarm setjes drukken als speedsetjes dus zo snel mogelijk + die extra dag waarbop je nu speedsetjes drukt nog een paar setjes met een fatsoenlijke load zijn volgens mij veel effectiever op dit moment... (weet ik eigenlijk wel zeker)

en wat dan over de theorie dat je nooit 2 verschillende trainingsdoelen in 1 training moet hebben?

en wat dan over de theorie dat je nooit 2 verschillende trainingsdoelen in 1 training moet hebben?

Er gaan wel meer 'theorieen' de rondte.. niet langer dan een uur trainen.. +10 reps voor spiermassa en weet ik veel wat allemaal.

Als ik setjes ging draaien met 90 of 100 ofzo..

20xbar
5x50 zo snel mogelijk
5x60 zo snel mogelijk
5x70 zo snel mogelijk
3x80 zo snel mogelijk

en dan mn werksetjes, waarbij ik me ook focusste op het zo explosief mogelijk uitstoten. (

Op die 2de dag focusste ik me meestal op Incline BP.

Ik was serieus veeeeeeeeeel explosiever zonder 'echt' speedwerk naast mn normale BP sessies. Ik heb 110kg gepresst, moeiteloos eigenlijk, maar 115 kreeg ik niet omhoog terwijl als je die 110 zag zou je denken dat er nog wel 10kg in zat zo snel ging die omhoog. Beginners hoeven imo nog niet een shitload aan speedwerk extra te doen om explosiever te worden.

Er gaan wel meer 'theorieen' de rondte.. niet langer dan een uur trainen.. +10 reps voor spiermassa en weet ik veel wat allemaal.

Als ik setjes ging draaien met 90 of 100 ofzo..

20xbar
5x50 zo snel mogelijk
5x60 zo snel mogelijk
5x70 zo snel mogelijk
3x80 zo snel mogelijk

en dan mn werksetjes, waarbij ik me ook focusste op het zo explosief mogelijk uitstoten. (

Op die 2de dag focusste ik me meestal op Incline BP.

Ik was serieus veeeeeeeeeel explosiever zonder 'echt' speedwerk naast mn normale BP sessies. Ik heb 110kg gepresst, moeiteloos eigenlijk, maar 115 kreeg ik niet omhoog terwijl als je die 110 zag zou je denken dat er nog wel 10kg in zat zo snel ging die omhoog. Beginners hoeven imo nog niet een shitload aan speedwerk extra te doen om explosiever te worden.

zo explosief mogelijk uitstoten doe ik altijd al.

bedankt voor je tip iig.
ik zal eens kijken of dat goed gaat werken.

Ik zou nooit tegen je liegen. Al die lichtere 'opbouw' setjes zeg maar waren wel allemaal met een stop op de borst. Mn echte setjes waren gewoon touch-n-go.

status: blessure aan armen.

heb geprobeerd direct arm werk te schrappen en ook de oefneing waar een grip voor nodig heb.

helaas doen alle push oefeningen en squatten ook pijn dus ga ik eerst naar de dokter voordat ik weer ga trainen :(:(:(

k*t voor je man! sterkte! en ik hoop voor je een snel herstel

sterkte er mee;)

dank aan beiden voor de reacties :)

status: blessure aan armen.

heb geprobeerd direct arm werk te schrappen en ook de oefneing waar een grip voor nodig heb.

helaas doen alle push oefeningen en squatten ook pijn dus ga ik eerst naar de dokter voordat ik weer ga trainen :(:(:(

aaargh :( sterkte ermee gozer!! ik hoop niet dat je pezen overbelast oid zijn... dat zou dan nog wel eens lang kunnen gaan duren.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven