iron guru
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe bevalt de homegym? Is je doel puur powerlifting of ook bodybuilding gericht?
Ten slotte nog op diverse manieren geprobeerd of ik een GHR kon improviseren. Dat lukte uiteindelijk met het powerrack, een vanger op de laagste positie om mijn voeten achter te klemmen en een stapel kussens onder mijn knieën. GHR is wel superzwaar, ik kom niet eens 1x gecontroleerd naar de grond, laat staan terug. Veel mee oefenen de komende tijd.
Ben ik ook met bezig, geneens 1 rep kunnen doen. Maar er komt vordering in.
Ik heb natuurlijk goed gemeten of het allemaal zou passen in de beperkte ruimte die ik heb, maar nu het er staat is het toch wel erg vol. Gelukkig kan ik alle oefeningen wel ongehinderd doen, zelfs powercleans. Je eigen spullen hebben, geen abbo-kosten, geen reistijd naar gym, geen wachttijden in gym, geen losers die een training beginnen met curlz en je dan komen vertellen dat deadliften met 150 kg slecht is voor je rug, m'n eigen muziek, dat is wel superrelaxed!
Ik doe GHR tot ik niet meer kan en zet ik mijn armen. Een klein duwtje terug en dan proberen terug naar het begin te geraken. Als je me verstaat.![]()
Ik heb ook thuis spullen waar ik bijna alles kan doen, maar vind het in de gym ook wel fijn hoor. Ik mis het sociaal contact als ik alleen maar thuis train. Vooral in de winter kan ik me er moeilijk toe zetten om thuis te trainen.
Maar voorlopig probeer ik het even zonder gymabbo.goede training van het nieuwe jaar, hoe bevalt de homegym je?
En zou je heel mischien een filmpje willen maken van de geimproviseerde GHR ben erg benieuwd wil hem ook kunnen doen!
En wat voor spul heb je nu thuis staan?
Ondertussen kreeg ik het behoorlijk op mijn heupen van dit nieuws: