AndroidHealthClinic

The Oh !

The Oh is idd. een groot rampkot....kinderdiscotheek, en naar het schijnt is er weer een nieuw danspasje...the belgium jump :eek: dit weekend stoned op jim gezien en ik kreeg een lachkick gelijk een zwijn:D :D niet normaal...

Als je van West-vlaanderen bent zou ik eens naar lagoa gaan in menen of la Bush.

Kokorico is niet ver van mijn huis maar is supercommercieel.

Ik ga naar La Rocca, zit ouder volk ook (ben nl 27) en wreed schoon vrouwvolk:p :p

grtz

wimmeke26 zei:
The Oh is idd. een groot rampkot....kinderdiscotheek, en naar het schijnt is er weer een nieuw danspasje...the belgium jump :eek: dit weekend stoned op jim gezien en ik kreeg een lachkick gelijk een zwijn:D :D niet normaal...

Als je van West-vlaanderen bent zou ik eens naar lagoa gaan in menen of la Bush.

Kokorico is niet ver van mijn huis maar is supercommercieel.

Ik ga naar La Rocca, zit ouder volk ook (ben nl 27) en wreed schoon vrouwvolk:p :p

grtz
Wanneer ben je voor het laatst in de lagoa geweest?:D

Toevallig 2 weken geleden..was 4 jaar geleden.
Vroeger zat ik daar elk weekend...is wel al verzwakt lagoa..ik weet nog de tijden dat Luke Slater kwam draaien.

grtz

Ja 2weken geleden was ik ook aanwezig, ik heb dat ook al een paar keer gehoord dat het vroeger beter was. Ik zelf kan niet vergelijken, ik ga namelijk nog niet zo lang (in mei was het de eerste keer), maar ik amuseer mij toch altijd kostelijk( minimum tweemaal in een maand ga ik). Je hebt het dus nog meegemaakt dat het de zaterdag en de zondag open was?
GRTZ

Was het week-end voordat Trish kwam.

En de zondag vanaf de middag :p :D was toen echt wel de max..

Kan ik geloven:D , Tot hoe lang was dat dan open?

Manny Ribera zei:
Kan ik geloven:D , Tot hoe lang was dat dan open?

Ik dacht tot 4 a 5h ofzo.(kon vroeger zijn ook)..was wel rustigere muziek de zondag.

Verder is de 24h van La Bush NIET te missen, wij vertrokken om 7h s'morgens en vlogen in den drank (gemakkelijk, minder controle).

grtz

Maak op tijd een topic aan om mij te herinneren dat het bijna de 24u van La Bush is:D

sinds ik naar complex geweest ben wil ik niet meer terug naar the oh!

daar is ten minste normaal volk van een deftige leeftijd en staat het merendeel van de mensen nog wat gewoon te dansen

fonzy zei:
sinds ik naar complex geweest ben wil ik niet meer terug naar the oh!

daar is ten minste normaal volk van een deftige leeftijd en staat het merendeel van de mensen nog wat gewoon te dansen
Ben al één keer geweest naar the oh, en ben niet echt van plan om nog eens terug te gaan:D , complex daarentegen staat wel op mijn lijstje:p

vrijdag misschien phase04 in sottos

Ik ga normaal gezien ook. Sotto's is wel lekker makkelijk, als ik honger heb gewoon eff fiets op en naar huis iets gaan eten.

Heb je het watergordijn al gezien Fonzy? Indien niet moet je echt eens gaan

Sottos zou ik eens willen doen gewoon omdat het zo groot is, heb ik mij laten vertellen;)

Idd toch nog een stukje groter dan lagoa.

calibre zei:
Ik ga normaal gezien ook. Sotto's is wel lekker makkelijk, als ik honger heb gewoon eff fiets op en naar huis iets gaan eten.

Heb je het watergordijn al gezien Fonzy? Indien niet moet je echt eens gaan

ik ben er al een jaar of langer niet meer geweest, misschien vrijdag maar ik ben juist ziek geworden:mad:

we zien wel

haha, dat filmpje is echt lachen...

Geef mij maar Versuz, veel lekkere wijven :cool:
Maar wel niet de r'n'b room, teveel BrEeZahS en veel te veel kerels met roze t-shirts (en maar vinden dat ze modieus zijn :D )

Terug
Naar boven