Fitness Seller

The pain is forever alive inside

Netjes will' :cool:

Lekker hoor, maar wat doe je daar met een Batmanpak aan?

• Topic Starter Topic Starter

210 is mn doel, hoe meer hoe beter!

Thanks mannen :thumbs:

Lekker hoor, maar wat doe je daar met een Batmanpak aan?

Omdat jij er ook over begint...

Mijn vorige post heb ik geëdit, eigenlijk stond er netjes sillygayasseshirtwilly

Dat is een basketball shirt wat uitgescheurt is maar met de warme dagen is het lekker luctig in die t*ring gym met ventilatoren en mini raampjes.....

Anyway: always hating on the big player!

Vandaag getraint op werk:

Push press in het viking press ding ("barbell" aan vast geknoopt met spring touw om het zwaarder te maken). Ging lekker 3 heavy sets gedaan en nog een heavy set strict.
Daarna nog 7 soorten push ups/dips gedaan op de powerplate en vervolgens 2 sets pec deck.

Morgen eerst (3 x 3) speed deads en (5 sets) buik spieren daarna car pulls en pushes met Redhead. Heb er zin in :fire:

Had je nagellak op toen je die powerplate push ups deed?

Leef je maar flink uit met die auto :fire:

Wat voor eentje ga je trekken? Bmw, Mini...?!

Maakt niet veel uit.. Ze rollen waarschijnlijk even licht.. Gewoon die handrem er goed op.

Succes kerel

Hmm het zou me niks verbazen als die Opel 200/300 kilo zwaarder is, dat merk je dan verder niet?

Neem dat bakbeest van je pa

At John: die is op vakantie :D

Training van vandaag in de gym:

Speed deadlift (beltless/pronated):
10 x stang
5 x 60
5 x 80
5 x 100
3 x 3 x 120 (60% 1RM)
1 x 1 x 130 (65% 1RM)

Conclusie: Merk dat ik nooit speed werk doe, want de speed ging er steeds sneller uit.
Wel lekker om te doen, misschien ook chill als soort van recovery....

5 sets abs

Toen thuis carpulls met Redhead:
Afstand zal zon 15 meter zijn
4 zware runs gedaan met 2 klikjes op de handrem (3 was te zwaar). Nadeel van handrem is dat zodra je misgrijpt of wegglijdt (het regende af en toe tussendoor) dat ie dan vrijwel gelijk stil ligt. Volgende keer aan de buurman vragen of we zijn busje mogen lenen.
Handen zijn ****ed up :D

Laatst bewerkt:
Goed bezig man!

Nice work

Afgelopen twee dagen crapy as hell gegeten en gezopen, vandaag trainen:

Full back skwat:
10 x stang
10 x 40
10 x 60
10 x 80
5 x 100
5 x 120
8 x 130 PR (ooit 8 x 140 gedaan maar dat was par.)
5 x 140 PR :fire: (techniek ruk, diepte goed)

Flat Bench:
10 x 40
12 x 60
10 x 80
3 x 100
4 x 110 PR
10 x 90 PR?

T-Bar row (gewicht zonder stang):
10 x 40
10 x 50
10 x 60
10 x 75
6 x 90
8 x 75

Side to side shoulder press (back to back met Jacob):
Reps weet ik niet, stuk of 100-130 totaal denk ik met 10/15/20/25/30.
Barbell verticaal in de hoek zetten en dan soort explosieve incline/shoulder press, afwisselend link en rechts. Lekkere oefening voor de core en explosiviteit/uithoudingsvermogen.

Heeelllll veel gezeik met zon bol wijf van de sportschool: maakte weer te veel herrie en gewichten vielen te hard op de grond: Ook kwam ze met een verhaal dat we meer matjes onder de stang moesten leggen waarop ik antwoorden dat de stang dan te hoog komt te liggen. Haar reacties was dat we op een step moesten gaan staan, mijn reactie alsof dat ding 300 kilo houd plus dat je dan hoger komt te staan en we willen geen platform deads doen. Wilde ze grappig zijn door te zeggen ja dat stukje extra kan je toch ook wel? En veegde ze zweet van der hoofd.... Dus mijn antwoord was nee, ik wil van normale hoogte liften en niet 5 cm dieper moeten zakken. Maar nee ik was niet flexibel genoeg volgens haar en ging ze met der handen naar de grond waarop ik me hand vrijwel plat op de grond legde met gestrekte benen :roflol: (owned nummer 1).
Begon ze over dat we romanian deads moesten doen, deed ze mixed grip voor :roflol: (owned nummer 2). Dus ik uitleggen wat stiff legged, romanian en conv. deadlift was.
Daarna kwam er nog heel subtiel uit mijn mond vallen, en ik citeer: "Je weet niks van krachtsport af" :roflol: (owned 3)

Filmpje van 140 komt er hopelijk aan, als ik hem op m´n pc krijg.

Ik denk dat Willy binnenkort van gym moet veranderen.....:roflol:

matje onder de bar bij deads kan toch geen kwaad...matje is 1cm dik ofzo boehoe...

Terug
Naar boven