MuscleMeat

The pain is forever alive inside

• Topic Starter Topic Starter
Hahah ik denk het ook, heb nu ook zware schijt aan hun.

At Chewie: die ligt er ook al maar dan moeten er nog twee matjes onder, dus dan ligt de bar zon 6/8 cm hoger. Jullie maakt dat misschien niets uit maar ik wil gewoon zo dicht mogelijk bij de normale deadlift in de buurt blijven en geen fort bouwen eerdat ik kan liften.

wat een grafhoer zeg... damn.. wanneer vielen de gewichten te hard op de grond dan deze training?

Ja toen een vriend van mij (Redhead) ging deadliften en toen ik 70 kilo van schouder hoogte naar beneden "begeleide". Tegen mij zeikte ze voornamelijk op het geschreeuw, en toen ze over het vallen van de gewichten ging zeiken begon ik me er ook mee te bemoeien :D

Whaha, ik snap wel waarom die vrouw naar je toe is gekomen. Wat en kabaal en agressie. ;)
Nice hoor.

die civic gaat je veel te makkelijk af, plant er volgende keer nog wat mensen in, of tank em ff vol

nice squat man, diepte is diep genoeg zo!

Als je bij mij traint, vind ik ook dat je teveel herrie maakt...zou je zo vriendelijk willen zijn om dat niet meer te doen.

Over je sms...dat moet wel lukken

Nice filmpjes, gaat goed zo te zien, word spannend in Merchtem, ik ga mn bw nog een maandje onder controle houden en dan komen we lekker tegenover elkaar uit :fire:

honda civic is idd te licht, pak volgende keer die toyota hiace bus achter je! ( volgeladen!!)

fullsquat is idd niet diep genoeg, lijkt net onder par.

suc6 verder!
:thumbs:

Vette filmpjes. Full Squats kunnen inderdaad nog wat fuller.:p

Whaha, ik snap wel waarom die vrouw naar je toe is gekomen. Wat en kabaal en agressie. ;)
Nice hoor.

:D

die civic gaat je veel te makkelijk af, plant er volgende keer nog wat mensen in, of tank em ff vol

nice squat man, diepte is diep genoeg zo!

Gemakkelijk? Dit ging echt moeilijk hoor, 3 klikjes was net te zwaar.... Maar wil wel een van de busjes in de straat een keer lenen.

Als je bij mij traint, vind ik ook dat je teveel herrie maakt...zou je zo vriendelijk willen zijn om dat niet meer te doen.

Over je sms...dat moet wel lukken

Oke, nice bro :fire:

Nice filmpjes, gaat goed zo te zien, word spannend in Merchtem, ik ga mn bw nog een maandje onder controle houden en dan komen we lekker tegenover elkaar uit :fire:

Zit je nu in B of C?

dus die volledige 60x32 vurenhouten tafelpoot past in willy's anus :eek:?

dat moet gevierd worden
http://www.youtube.com/watch?v=MoVMG0DBP90

Homo, door jou k*t filmpje moest ik het geluid aan zetten en stootte ik me glas sap om :o

Vette filmpjes. Full Squats kunnen inderdaad nog wat fuller.:p

honda civic is idd te licht, pak volgende keer die toyota hiace bus achter je! ( volgeladen!!)

fullsquat is idd niet diep genoeg, lijkt net onder par.

suc6 verder!
:thumbs:

Na het is wat ik zeg, met de opwarmsets zit ik net 4-5 cm dieper..... En hou er rekening mee dat dit beetje van onderaf is gefilmd. Maargoed ik moet er zoiezo op blijven letten dat ik goed diepte maak.

Heb met Yoerie gesproken, blijft onder beraad, mn bodyweight zal de doorslag geven...

Nu probeer ik natuurlijk rond die 90 te blijven :D

Haha ik lig hier in een scheur door die post van Erwin :roflol:

Tijd voor een homegym kerel

Voor maxen kun je altijd hier heen komen...mits onze tijden beetje overeen komen.

Je mag schreeuwen wat je wilt en gewicht laten droppen is geen probleem...zullen dan alleen -als we er door gaan- de vloer moeten fixen :P

Wel bij de les blijven jongens, het is geen speelkwartier

http://www.youtube.com/watch?v=LvDxtwNi_N4&NR=1

Heb met Yoerie gesproken, blijft onder beraad, mn bodyweight zal de doorslag geven...

Nu probeer ik natuurlijk rond die 90 te blijven :D

Hmm ok, ben benieuwd of ik tegen jou moet (hoop het wel, hoe meer DBB´ers, hoe leuker (denk ik)).

Haha ik lig hier in een scheur door die post van Erwin :roflol:

Tijd voor een homegym kerel

You damn right knul!

Voor maxen kun je altijd hier heen komen...mits onze tijden beetje overeen komen.

Je mag schreeuwen wat je wilt en gewicht laten droppen is geen probleem...zullen dan alleen -als we er door gaan- de vloer moeten fixen :P

Wel bij de les blijven jongens, het is geen speelkwartier

http://www.youtube.com/watch?v=LvDxtwNi_N4&NR=1

Die habibi´s jongen :roflol:

Enja bedankt voor het aanbod John, wil zoiezo wel 1 x in de 3 weken ofzo ff langs komen, zover is het namelijk niet dus.

Anyway morgen weer trainen, hoop dat ik dan mijn Megagrow van XXL binnen heb. Ben benieuwd of ik er goed op ga.....

Megagrow = goede keuze

Ja, vriend van mij en z´n trainingsmaatje hebben het ook gebruikt en die gingen er ook goed op. Belangrijk in iedergeval dat ik weer fatsoenlijk ga eten (lees: brinta 2 x per dag en kwark weer ga eten).

Ja, vriend van mij en z´n trainingsmaatje hebben het ook gebruikt en die gingen er ook goed op. Belangrijk in iedergeval dat ik weer fatsoenlijk ga eten (lees: brinta 2 x per dag en kwark weer ga eten).

Ik zou ook havermout bij de brinta doen! Kwark zou ik sowieso dagelijks 2 bakkies van weglepelen, imo onontbeertelijk voor het slapen gaan

Terug
Naar boven