Mijn verslag:
Tractor pull hand over hand
Viel zwaar tegen, dun touw waar me handen op het laatst vanaf gleden. Voelde tien keer zwaarder aan dan de camper en auto die ik pullde....
Fingal fingers:
Ging opzich wel goed, ben niet super lang dus dat was wel een nadeel. 7 van de 8 omgekregen. Bij de laatste kreeg zo´n dude hem nog bijna op z´n hoofd, heb ik filmpje van.
Vaag gevoel in me borst, ging ff naar het toilet waar ik 2 keer over me nek ging. Judokadomie wenste me nog gezondheid toe, dank je
Kruiwagenrace:
Gewicht was zwaar easy maar de bochten

Wilde ze veels te scherp nemen, bij de laatste bocht beukte ik weer eens tegen de banden aan. Viel dat ding om, ****ed up blablabla homo´s
Toen naar huis, was misselijk as ****, alle energie was uit me lichaam, nul komma nul agressie, concentratie en motivatie.
Al met al was het wel vet, vind het echt k*t dat het zo moest eindigen!!!
M´n eerste wedstrijd, heb er echt op zitten wachten, allemaal tevergeefs. Volgende wedstrijd beter....
Moet erbij zeggen dat ik me al 2 weken niet super fit voelde, voeding was ook bagger en conditie suckte hard. Leek soms meer een conditie wedstrijd dan een SM wedstrijd. Techniek was ook k*t omdat de onderdelen voor het eerst waren.
Vond het ook raar dat er geen begeleiders op het veld mochten, hun argument was dat het dan profesioneler werd.....
Genoeg gelul en smoesjes, volgende wedstrijd is een bankdruk wedstrijd. Ga daar naar toe leven en dit achter me laten. Toch nog een leuke dag ondanks alles, vet ook om de DBB´ers te ontmoeten.