XXL Nutrition

The pain is forever alive inside

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, max! Mijn streven is morgen de eerste plaats (ken de deelnemers niet, dus inschatten kan niet) en ga daar goed me best voor doen, so bring your A-game! :fire: Doel is verder een hoop lol te beleven, wat nieuwe onderdelen te doen en wat DBB´ers ontmoeten.

Naar de andere DBB´ers veel succes ook natuurlijk!

succes ecto!

een top 3 is mijn streven, hoewel ik ook niet weet wat de concurenten zijn... maar heb hier hard voor getrained dus ga alles geven.. meer kun je niet doen... belooft een mooie dag te worden

The best of luck guys, we gaan er voor! :wl:

Succes gespierde spijker!

een top 3 is mijn streven, hoewel ik ook niet weet wat de concurenten zijn... maar heb hier hard voor getrained dus ga alles geven.. meer kun je niet doen... belooft een mooie dag te worden

+1, zo denk ik er ook zon beetje over

At de rest, thanks y´all

homo, winnen he

ja hoor.. vooral niet luisteren, hé

waarom uitgevallen?

ja mooie 1e plaatst voor ons he willy.... @ starter hij was misselijk ;)

Haha misselijk. Teveel gegeten zeker voor de wedstrijd om niet zonder energy te zitten.

kweenie.. ik zou er ook misselijk van worden met die k*t kruiwagenrace van hem.... de kruiwagen viel om en er zaten losse gewichten op die er zo van af vielen... dus moest hij ( zonder hulp ) die k*t gewichten van 80kg weer erop laden zo'n shit... fakked up voor hem gewoon

kweenie.. ik zou er ook misselijk van worden met die k*t kruiwagenrace van hem.... de kruiwagen viel om en er zaten losse gewichten op die er zo van af vielen... dus moest hij ( zonder hulp ) die k*t gewichten van 80kg weer erop laden zo'n shit... fakked up voor hem gewoon

klinkt als een topwedstrijd

haha... ik laat me er niet over uit snoob

Jammer man, die kruiwagen was echt te jammer,better luck next time

Mijn verslag:
Tractor pull hand over hand
Viel zwaar tegen, dun touw waar me handen op het laatst vanaf gleden. Voelde tien keer zwaarder aan dan de camper en auto die ik pullde....

Fingal fingers:
Ging opzich wel goed, ben niet super lang dus dat was wel een nadeel. 7 van de 8 omgekregen. Bij de laatste kreeg zo´n dude hem nog bijna op z´n hoofd, heb ik filmpje van.

Vaag gevoel in me borst, ging ff naar het toilet waar ik 2 keer over me nek ging. Judokadomie wenste me nog gezondheid toe, dank je :P

Kruiwagenrace:
Gewicht was zwaar easy maar de bochten :roflol:
Wilde ze veels te scherp nemen, bij de laatste bocht beukte ik weer eens tegen de banden aan. Viel dat ding om, ****ed up blablabla homo´s

Toen naar huis, was misselijk as ****, alle energie was uit me lichaam, nul komma nul agressie, concentratie en motivatie.

Al met al was het wel vet, vind het echt k*t dat het zo moest eindigen!!!
M´n eerste wedstrijd, heb er echt op zitten wachten, allemaal tevergeefs. Volgende wedstrijd beter....

Moet erbij zeggen dat ik me al 2 weken niet super fit voelde, voeding was ook bagger en conditie suckte hard. Leek soms meer een conditie wedstrijd dan een SM wedstrijd. Techniek was ook k*t omdat de onderdelen voor het eerst waren.
Vond het ook raar dat er geen begeleiders op het veld mochten, hun argument was dat het dan profesioneler werd.....
Genoeg gelul en smoesjes, volgende wedstrijd is een bankdruk wedstrijd. Ga daar naar toe leven en dit achter me laten. Toch nog een leuke dag ondanks alles, vet ook om de DBB´ers te ontmoeten.

Laatst bewerkt:
naja shit happens en doorgaan. Jammer maar helaas!

Minder man, maar mooi dat je er toch van genoten hebt. Das het belangrijkst.

''Leek soms meer een conditie wedstrijd dan een SM wedstrijd''

dat klopt willy.. enige wat ik eigelik echt sm onderdeel vond was de powerstairs... denk als het zwaardere onderdelen waren geweest dat wij hoger geeindigt zouden zijn maarja... ook deze wedstrijden moet je goed kunnen presteren vind ik... conditie is ook kracht... dus conditie is iets waar ik echt aan moet gaan werken

hah, thanks bro, Russische Vodka zal vanavond vloeien!

Terug
Naar boven