MuscleMeat

The pain is forever alive inside

• Topic Starter Topic Starter
Events in voorschoten!

Logpress:
2 x 4 x 60
1 x 3 x 70
1 x 1 x 80
1 x 1 x 85 PR

IFSA log:
1 x 1 x 80
2 fails met 90
2 x 1 x 80

Medley: 3 x tireflip (380 kg), 2 kegs van 50 kg over 10 meter.
1ste x 35 sec (monsterconditie.....)
2de x 34 sec PR

Ankerketting (300 kilo ongeveer):
4 x 8 m (ong.)
Poging tot medley met keg over 20 meter, de anker kreeg ik niet over de streep mee vervolgens begon ik met de keg en had ik me riem nog dus maar gestopt..... Homo

Stones:
1 x 70 AUW daarom had ik dus last van me rug.

Axle cleans:
2 x 1 x 70
2 x 0 x 80 No speed at all

Axle deadlift:
3 x 3 x 150
3 x 160
1 x 170

Ben blij dat me voet, pols, knie en onderrug het hebben uitgehouden. Was een lekkere training vooral die ankerketting was vet!
Nu 10 dagen niet trainen, ga op vakantie, hoop dat al me blessures kunnen herstellen :D

Mooie events! :cool:

Spijtig van de stones wel, mja, geniet van je vakantie man, rust en herstel ze!

was vet gast :D je hebt inderdaad een monsterconditie.. volgens mij hijgde je niet eens na die medley?

maar nu alleen nog in de gym ff werken aan die deads ;)

Mooie events! :cool:

Spijtig van de stones wel, mja, geniet van je vakantie man, rust en herstel ze!

was vet gast :D je hebt inderdaad een monsterconditie.. volgens mij hijgde je niet eens na die medley?

maar nu alleen nog in de gym ff werken aan die deads ;)

Thanks brada's!

Eerste medley wel kapot, tweede viel wel mee.....

En ja deadlift, what can I say, met al die blessures word het gewoon moeilijk om deadliften.

Weekje op vakantie geweest dus geen trainingen en geen voedingsschema, was heerlijk om er ff niet aan te denken MAARRRR...... Morgen weer trainen :D

Heb het idee dat me blessures redelijk zijn hersteld, alleen me voet doet nog beetje gay maargoed je kan niet alles mee hebben.....

Doe maar duur Willy! Nu kun je in ieder geval weer een frisse start maken.

Uitgerust, dus volgende keer trek je die ketting wel helemaal!!

gaan gast! succes

Training was :roflol:
Neem niet de moeite om hem te posten.....

Had geen handdoek bij me, komt een instructeur naar me toe en vraagt waar m´n handdoek is. Dus ik zeg die is thuis, hij dus een verhaal op hangen van ja maa het zijn huisregels en blabla dus ik zeg das fijn maar ik kom niet om op een apparaat te zitten want ik ga losse oefeningen doen (lees DL en OH). Nu moet ik dus ALTIJD een handdoek bij me hebben ookal ga ik niet op een apparaat zitten want het is een huisregel..... Hoe bedoel je fockin gay! Heb het idee dat het steeds meer en healtcenter gaat worden :janken:

Had geen handdoek bij me, komt een instructeur naar me toe en vraagt waar m´n handdoek is. Dus ik zeg die is thuis, hij dus een verhaal op hangen van ja maa het zijn huisregels en blabla dus ik zeg das fijn maar ik kom niet om op een apparaat te zitten want ik ga losse oefeningen doen (lees DL en OH). Nu moet ik dus ALTIJD een handdoek bij me hebben ookal ga ik niet op een apparaat zitten want het is een huisregel..... Hoe bedoel je fockin gay! Heb het idee dat het steeds meer en healtcenter gaat worden :janken:

Wat een BS weer...

Sooo lame man :(

neem een roze handdoekje mee man, kan geen kwaad... you know you love it.. beetje oprollen en die kerel spanken vieslel

Bitchslap the sucker...!

Welkom in de wereld die healthcenter heet. :D

Direct in z'n reet nken. Naar waar ben je op vakantie gegaan?

neem een roze handdoekje mee man, kan geen kwaad... you know you love it.. beetje oprollen en die kerel spanken vieslel

Bitchslap the sucker...!

Welkom in de wereld die healthcenter heet. :D

Direct in z'n reet nken. Naar waar ben je op vakantie gegaan?

+1 Allemaal, aan het begin was die vent chill maar nu loopt ie alleen maar over die regels te mieten.....

Vakantie was in Ingen (tussen utrecht en arnhem in), veel natuur gezien en lekker gegeten en "cardio" ;)

Geweldig weer. Nog eventjes en zo komen met kledingvoorschriften :p

Ja dat is er ookal, ik mag niet zonder schoenen deadliften, dan moet ik de barbell maar wat hoger plaatsen :roflol:

Had je wel je pasje bij je deze keer ?:D:p

Terug
Naar boven