XXL Nutrition

The pain is forever alive inside

• Topic Starter Topic Starter
Wtf, mag je wel squatten zonder schoenen bijv.?

Nee je moet schoenen aan want dat beschermt je voet.... Kijken of hij verschil merkt met of zonder schoen als er een schijf van 25 kilo op valt ofzo, dacht het NOT (tenzij je stalen neuzen heb)

Had je wel je pasje bij je deze keer ?:D:p
Verrassend genoeg wel ja :P

Voor het eerst in 2 weken weer een fatsoenlijke lunch op.
2 tosti´s (4 boterhammen plus 3 plakken kaas)
Halve liter melk

Nee je moet schoenen aan want dat beschermt je voet.... Kijken of hij verschil merkt met of zonder schoen als er een schijf van 25 kilo op valt ofzo, dacht het NOT (tenzij je stalen neuzen heb)

Halve liter melk
Haha.. Dat soort bullshit kreeg ik ook te verduren. Succes.:p

Halve liter melk

Noem je dat fatsoenlijk?:D:p

Bel je morgen ff om maybe te trainen.Heb examens deze week dus wordt krap maar je hoort van me.

Wat een gay training weer, ga geen moeite doen om hem te posten.
Volgens mij had ik beter geen week rust kunnen nemen, al 2 gaye trainingen gehad.....

ze zeggen dat in een week tijd je leven kan veranderen

maybe you just turned gay dude...

Jerk me off, tickle my balls and lick my anus-hole, I´m the stiffmeister.

Ik ga mij wreken komende zaterdag, die ketting word door mij persoonlijk 10m of verder versleept (zonder kraanwagen.....)

Wat een gay training weer, ga geen moeite doen om hem te posten.
Volgens mij had ik beter geen week rust kunnen nemen, al 2 gaye trainingen gehad.....

En dan kom je mij in mijn log vertellen dat ik :gay: ben?

Willy, Willy, Willy.....waar het hart vol van is loopt de mond van over......

:D

Jerk me off, tickle my balls and lick my anus-hole, I´m the stiffmeister.

Ik ga mij wreken komende zaterdag, die ketting word door mij persoonlijk 10m of verder versleept (zonder kraanwagen.....)

:rolleyes: (no comment)

Hehe, zaterdag knallen dus!

Gare training na een avond gevult met drank......

c**k grippers:
wat gespeeld met 1 en 2

Log:
2 x 5 x 60
3 x 70

IFSA log:
7 x 1 x 80
Fail op 85

Viking press:
aantal sets met 50-60-70-80-85

Kort kunnen trainen want ik moest werken, plus een kater pls een smerige berestyen waardoor je veel onderdelen moeilijk kon doen.....

Kortom: gare afsluitende training van een gare trainingsweek.....
Looking for better days :fire:

jammer next time gaan we wel weer knallen in de zon

Ja wilde eigelijk farmers ook doen (lang niet gedaan) maarja..... next time!

Over 2 weken kan ik waarschijnlijk niet komen trainen, geeft me dus wel de gelegenheid om een maandje flink te bulken en wat kracht en massa bij te zetten.
210 kilo dead, 140 kilo front squat, 140 kilo lowbox squat, 100 kilo pushpress!!!!

140 kilo front zou sexy zijn man, 210 dead en 100 push press ook.. en tja eigenlijk die 140 box squat ook whehehe

doe het!!!

Het blessureleed is nog lang niet afgelopen......

Vandaag aan het basketballen (oude sport van me), ik drive naar de ring om te dunken en word half geblockt/gebeukt. Gevolg is dus dat ik verkeerd neer kom, op de knie waar ik die 2 blessures aan had. Volgens mij heb ik nu weer last van me meniscus, het doet echt fockin pijn!! Afwachten wat morgen brengt, in iedergeval een tijdje weer geen skwats en deads denk ik..... t*fus zooi, het is echt te demotiverend voor woorden al die blessures. De afgelopen 8 maanden alleen maar blessure leed gehad, word er echt moe van. Ik wil gewoon graag weer een aantal goeie squat sessies hebben..... Fockin teringzooi :janken:

Injury update:
Werd vanochtend wakker voelde goed, totdat ik me been wilde buigen/verleggen..... Holy **** wat een pijn! Hoop dat het komt omdat me knie dan een beetje stijf is maar dit voelt echt niet goed. "Gelukkig" moet ik vanmiddag al naar de dokter dus kan ik er gelijk ff naar laten kijken (ookal zijn doktoren niet zo betrouwbaar). Was gister ook vrij chagerijnig door die blessure, baal echt enorm gewoon. WEER een focking blessure en WEER geen heavy rows, squats en deads....

Gaat niet echt lekker zo he? Beterschap!

Aah Willy, klote man! :( Heel veel beterschap, sterkte!

Ik zou even een afspraak maken bij de fysio. Omdat je al zo lang met zulk soort blessures rondloopt, is de kans ook groot dat ze chronisch worden. Rust gewoon uit, vanwaar die haast?

Terug
Naar boven