AndroidHealthClinic

The pain is forever alive inside

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, terug van de "dokter".... Ze zat 1 x aan me been en zei (ik denk mede omdat ik het zei) dat het me meniscus was. Standaard verhaal van 2 weken rust en anders naar de fysio. Eerst komende dagen kijken hoe het gaat. Weet nog het trainings schema van de vorige keer uit me hoofd, dus dat kan ik volgen.

At Marsel: Dit is de tweede keer dat ik last heb van die meniscus, andere blessure ging om de kniebanden.... Denk niet dat het van 2 x al chronisch kan worden. Ik mocht toen wel trainen maar heel licht (lees: alleen de stang) en dan rustig opbouwen....

Waarom ga je niet meteen naar de fysio? De fysio zal geheid zeggen "gelukkig ben je meteen hierheen gekomen want doktoren hebben hier toch geen verstand van". Je hoeft namelijk niet meer doorverwezen te worden.

Waarom ga je niet meteen naar de fysio? De fysio zal geheid zeggen "gelukkig ben je meteen hierheen gekomen want doktoren hebben hier toch geen verstand van". Je hoeft namelijk niet meer doorverwezen te worden.

Ik moest toevallig al bij de dokter zijn dus meteen ff naar laten kijken. Maar je hebt wel gelijk, ik wacht de komende dagen af en heb TheNose ook een PM gestuurd.

Mijn mening is ook blijf bij 1 sport als je al blessure gevoelig bent...zeker op je knieen is Bball een pain in the ass!

dude... lekker verdoet weer.... je word gewoon gedwongen beachboy door al je blessures :eek: hopelijk gaat het snel over man

Mijn mening is ook blijf bij 1 sport als je al blessure gevoelig bent...zeker op je knieen is Bball een pain in the ass!

Toen ik op basketball zat eigelijk nooit ernstige blessures gehad, af en toe een verzwikte enkel maar dat was het ook wel.....

dude... lekker verdoet weer.... je word gewoon gedwongen beachboy door al je blessures :eek: hopelijk gaat het snel over man

:roflol:

Plan is rechterbeen gewoon snoeihard af blijven beulen met one legged extensions/curls/leg presses. En voor de rest gewoon weer opbouwen....

Lijkt het je een slim idee om 1 been keihard te trainen?

Las een onderzoek op DBB gepost door 3XL waarin stond dat als je rechts traint, links ook mee gaat.
Plus dat ik beide benen wel blijf trainen maar heel licht. En dan wat extra sets voor me rechterbeen....
Ja misschien is het dom, maar ik wil gewoon trainen, word gek van die blessures dus ja dan ga je mogelijkheden zoeken. Iemand anders nog ideeên of tips?

Dalijk groei je scheef Willy! :eek:

Alhoewel het me wel komisch lijkt als je aan de ene kant een Popeyebeen hebt en aan de andere kant een sateprikker! :D

Veel succes met herstel! Klote als je niet fatsoenlijk kunt trainen.

Las een onderzoek op DBB gepost door 3XL waarin stond dat als je rechts traint, links ook mee gaat.
Plus dat ik beide benen wel blijf trainen maar heel licht. En dan wat extra sets voor me rechterbeen....
Ja misschien is het dom, maar ik wil gewoon trainen, word gek van die blessures dus ja dan ga je mogelijkheden zoeken. Iemand anders nog ideeên of tips?

mmmmm tis dat 3xl dat post, want het klinkt echt zwaaaar onaannemelijk... de groei zal toch zeker niet in even grote mate zijn? het lijkt me dat je daardoor JUIST blessures gaat creeeren... maar goed ik heb het niet onderzocht en de mannen van dat onderzoek wel :D

Dacht dat het met je borst bijvoorbeeld wel zo wel was.. Of je rug. Maar als je je linker biceps traint groeit je rechter niet mee, zal wel hetzelfde zijn met je benen.

Niet evenredige groei starter.....

"Borst" gedaan vandaag

Benchpress:
20 x stang
2 x 15 x 40
10 x 50
8 x 60
8 x 80
8 x 90 PR?
3 x 110 PR :fire:
1 x 120 (evenaring PR :D)
7 x 100 (laatste met bounch maar holy **** die ging goed :fire:)

Incline dumbbell press:
10 x 30
7 x 34 PR
2 x 40 (3f) PR
7 x 34

Flyes ss Side raise strict
3 sets

Skullcrusher
4 sets

Dropset side raise strict
10/8/6/4/2

Abs
4 sets

Heerlijke training, aardig wat PR´s op de presses :D Laatste keer 120 op de bench was 5 maanden geleden dacht ik.....
Goed gevoel om weer heavy te benchen, morgen rug, donderdag borst/schouder, vrijdag wat licht beenwerk (als het lukt) en rug

Zie je wel, je begint nu al...beachboy :P

Nee, verdoet van je blessures gast! Hoop dat je beetje snel hersteld, want dit schiet ook niet op

Niet evenredige groei starter.....

dat wil je dan toch juist voorkomen? volgens mij krijg je daar alleen maar meer ellende van man... ik snap dat je wil trainen maar wees daar wel ff zeker van dat het zomaar kan, als je er naderhand extra gezeik door krijgt ben je verder van huis.. kan je beter ff door die zure appel heen bijten

potverdomme lekker aan het banken beest

Na die 3x110 is die 120 wel heel netjes.

Zie je wel, je begint nu al...beachboy :P

Nee, verdoet van je blessures gast! Hoop dat je beetje snel hersteld, want dit schiet ook niet op

Echt he ;)
Nee buikspieren MOET ik vaker trainen want dat doe ik nooit.
Dropset side raise is lekker.
En borst is gewoon cool :cool:

dat wil je dan toch juist voorkomen? volgens mij krijg je daar alleen maar meer ellende van man... ik snap dat je wil trainen maar wees daar wel ff zeker van dat het zomaar kan, als je er naderhand extra gezeik door krijgt ben je verder van huis.. kan je beter ff door die zure appel heen bijten

potverdomme lekker aan het banken beest

Hmm ja ik weet het ook niet meer :janken:
Enne thanks, maja na de 3 dramatische trainingen van vorige week mocht ik ook wel wat PR´s maken.... :rolleyes:

Na die 3x110 is die 120 wel heel netjes.

Na het viel me tegen eigelijk, had er veel moeite mee. Maargoed toch lekker, thanks bro!

Injury update:
Knie voelt al een stuk beter aan, kan weer redelijk normaal lopen i.p.v. dat gestrompel wat ik eerst deed. Kan ook weer zelf me sokken aan doen, hoeft me chick dat niet meer te doen :roflol:
Buigen is nog wel flink gevoelig maar goed het is aan de beterende hand!

Rug/bicep gedaan

CS smith rows:
2 x 15 x 27
10 x 47
10 x 67
8 x 77
8 x 87
5 x 97
15 x 67

Pulldowns hammergrip:
10 x 77
10 x 84
8 x 98
6 x 105
10 x 84

Seated row (machine):
15 x 63
12 x 70
15 x 63

DB shrugs:
3 x 10 x 40 (k*tzooi, me grip was gaar waardoor ik meer bezig was met me grip dan met de shrugs zelf)

Rear delt flye ss DB hammercurl:
3 sets

Concentration curl:
8 x 14

Lekkere training, grip was goed gaar op het laatst, klein beetje last van pols.
Niet echt PR's dacht ik zo maargoed.

Terug
Naar boven