- Waardering
- 12.551
Ja wat denk je dat ik bedoel dan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

is genoegAls ik 100 aan beide kanten kan pakken dan kan ik ook wel wat hoger benchen
maargoed vandaag weer het rare honger gevoel, word toch ff wennen. Voelde me gisteren na de eerste cardio sessie een stuk lichter. Zal wel psychologisch zijn ahah.
Morgen rug +buik+ cardio. Doe niet eens op een hard tempo, verbrand 330kcal in 20 minis genoeg

. Normaal heb ik daar geen problemen mee maar in de cut heb je toch wel honger en dan word je chagrijnig. Vooral als je laatste maaltijd rond 15.30/16.00 is

)
)

Gewichten zijn weer ziek.
Ik vind je MP toch wel heel erg tegenstrijdig met je andere gewichten.. Volgens mij cheat je best veel ofniet?
Ik heb ook dat gevoel met dumbbells. Misschien komt het omdat je met een barbell meer druk op je schouders houdt.Met barbell gaat gewoon niet zo goed als met dumbbells, ik press bijv 36kg per hand makkelijk dan 70kg met barbell. Geen idee hoe het kan

Ik wil je niet dissen ofzo, maar alles doe ik zwaarder, behalve side raises.
2 armen tegelijk naast je lichaam en dan gestrekt tot oorhoogte en rustig zakken met 26?
Lukt mij echt niet.
Anyway, succes.

Nette trainen & foto's zien er goed uit! Ben benieuwd hoe je er bij staat als het allemaal droog is.