- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ken dat gevoel loop je ganse dag pissed vanBen nu niet echt vrolijk, vannochtend ook om 6.15 op om een bus te halen die na 45 minuten wachten pas komt.![]()

Ken dat gevoel loop je ganse dag pissed van
En brute trainingen heb je daar !
Hoop dat ook te behalen Naturell
Benieuwd hoe jij eruit gaat zien na je cut, ooh ja probeer ook eens HIIT meestal verbrand je daardoor meer caloriën en daarna nog eens je cardio of eens met gewichten aan je enkels (zon zandzakjes, vrij goedkoop te vinden) te lopen.
Vind je training er alsnog goed uitzien kerel! Volgende week weer een kans tho![]()
morgen hoef ik gelukkig niet om 6.15 meer op..pff
gvd man wtf hoe kan jij zoveel kracht hebben na maar 8 maanden training toch?
ik denk dat je wel wat kracht/massa zal verliezen met je cut? ga je nog voor je cut supps gebruiken als animal cuts ofzo?
Zolang ik voldoende eiwitten blijf binnen krijgen is mijn spierverlies nihil. En krachtverlies nog geen last van.

)
)

wil je nu nog 100kg gain maken dit jaar?
zou wel erg nice zijn, maar iets te optimistisch denk ik, dan zou je over 5 jaar sowieso 400 deadliften, en dat is maar voor enkele weggelegd

Spierpijn werkt bij mij alleen in het nadeel. Toen ik vroeger (rond 12 jr ofzo) me vader mee hielp in de vakantie 1 of 2 dagen met zwaar werk groeide ik aardig en dat kwam door de lange rust. Denk dat het niet veel veranderd naar mate je wat ouder word. Vandaar mijn keuze het wat rustiger aan te doen. Want ik neem aan dat 3 dagen spierpijn van een rug training niet de bedoeling is
hehe spierpijn is geen teken van groei of niet groei hoor, khad afgelopen week 5 dagen pijn in triceps.

Schouder workout ziet er weer bruut uit zoals altijd!

Ja weet ik, maar rust heb ik de laatste tijd een beetje onderschat. Door veel oefeningen te doen met aardig wat gewicht.
Als je 5 dagen spierpijn hebt doe je toch iets verkeerd want dat is wel heel lang![]()
nee ze groeien wel goed mja mirin seated mp's
)
Ik haat het eigenlijk om te cutten maar het is wel ff nodig voordat het uit de hand loopt