XXL Nutrition

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vind het nog wel een nette training brah, die cable flies doe ik je niet na iig.:)

Ben nu niet echt vrolijk, vannochtend ook om 6.15 op om een bus te halen die na 45 minuten wachten pas komt.:mad:
Ken dat gevoel loop je ganse dag pissed van :mad:
En brute trainingen heb je daar !
Hoop dat ook te behalen Naturell :D
Benieuwd hoe jij eruit gaat zien na je cut, ooh ja probeer ook eens HIIT meestal verbrand je daardoor meer caloriën en daarna nog eens je cardio of eens met gewichten aan je enkels (zon zandzakjes, vrij goedkoop te vinden) te lopen.

Vind je training er alsnog goed uitzien kerel! Volgende week weer een kans tho:D

• Topic Starter Topic Starter
Ken dat gevoel loop je ganse dag pissed van :mad:
En brute trainingen heb je daar !
Hoop dat ook te behalen Naturell :D
Benieuwd hoe jij eruit gaat zien na je cut, ooh ja probeer ook eens HIIT meestal verbrand je daardoor meer caloriën en daarna nog eens je cardio of eens met gewichten aan je enkels (zon zandzakjes, vrij goedkoop te vinden) te lopen.

Gewichten aan me enkels zie het al voor me haha. Ik doe nog niet echt HIIT, misschien later als mijn conditie weer op topniveau is:p

Vind je training er alsnog goed uitzien kerel! Volgende week weer een kans tho:D

mwah jah het had natuurlijk nog slechter gekund maargoed idd volgende week een nieuwe kans.

Vandaag een rustdag, had het wel ff nodig merk ik:p morgen hoef ik gelukkig niet om 6.15 meer op..pff:D

Heb nog spierpijn van die klote training, vanavond dl, zal ik er gelukkig weinig last van hebben als ik opgewarmd ben. Misschien een 220 proberen maar ff kijken hoe het gaat vandaag;)

gvd man wtf hoe kan jij zoveel kracht hebben na maar 8 maanden training toch?
ik denk dat je wel wat kracht/massa zal verliezen met je cut? ga je nog voor je cut supps gebruiken als animal cuts ofzo?

gvd man wtf hoe kan jij zoveel kracht hebben na maar 8 maanden training toch?
ik denk dat je wel wat kracht/massa zal verliezen met je cut? ga je nog voor je cut supps gebruiken als animal cuts ofzo?

Nee 10 maanden training:p Zolang ik voldoende eiwitten blijf binnen krijgen is mijn spierverlies nihil. En krachtverlies nog geen last van.:)

Gebruik alleen whey en creatine, met crea stop ik de laatste 2 weken van mijn cut;)

Laatst bewerkt:
Training 12-01-2011

Rug

Deadlift

• Opwarmen 10x60
  • Opwarmen 10x60
  • 8x100
  • 8x140
  • 4/5 180
  • 1x200 (ging makkelijker als de vorige keer:))
  • 8x140
  • 10/12 100
Low row

• 10x115
  • 8x115
  • 7x115
  • 8x115

Cable pull down

• 10x85
  • 8x85
  • 8x75
  • 8x70
BOR (voor het eerst, dus meer techniek gericht:))

• 8x60
  • 8x60
  • 8x70
  • 8x70

Barbell upright row

• 8x60
  • 8x60
  • 8x60
  • 8x60

Barbell Schrugs

• 10x140
  • 10x150
  • 10x150
  • 10x150

Dumbbell schrugs (kg per hand)

• 10x36
  • 15x36
25min cardio

Kon vanochtend helemaal niet wakker worden, het leek wel of alle energie uit me verdwenen was. Voor de training maar even een energydrankje genomen. Ik ben best tevreden over deze training omdat ik niet fit was en nog spierpijn had van borst-triceps.

Cya!

200, mooie mijlpaal kerel.

Thnx, wil eind van het jaar wel rond de 250 misschien wel 300 kunnen tillen. Groei blijft er in zitten vooral omdat ik nou merk dat die 200 vele malen makkelijker ging dan de vorige keer. Ik ben alleen bang dat ik door me rug heen ga als ik wat zwaarder pak. De techniek word toch slechter als je wat zwaarder pakt...:(

Maargoed ik zie wel hoe het loopt:)

wil je nu nog 100kg gain maken dit jaar?

zou wel erg nice zijn, maar iets te optimistisch denk ik, dan zou je over 5 jaar sowieso 400 deadliften, en dat is maar voor enkele weggelegd

wil je nu nog 100kg gain maken dit jaar?

zou wel erg nice zijn, maar iets te optimistisch denk ik, dan zou je over 5 jaar sowieso 400 deadliften, en dat is maar voor enkele weggelegd

Misschien ben ik wel die enkele:D;)

Mijn krachtdoelen voor dit jaar zijn ongeveer.

BP: nu 130x3-->140/150
SQ: Nu 6x140 ofzo maar zit veel meer in---> toch wel 180 minimaal
DL: 200 nu--> toch wel 250/280.

Maar zoals ik al zei, ik heb geen zin in rugklachten of ergere dingen. Ik kijk gewoon hoe het gaat en ik zie wel wat lukt;)

Half maart ben ik 1 jaar bezig, dan zit ik als het goed is alweer een halve of hele maand in de bulk. Kijk er nu al naar uit:D

Training 14-01-2011

Vandaag lekker rustig aangedaan, ik ga ook minder oefeningen doen volgende week om zo ook niet zoveel spierpijn meer te hebben.

Bw na het trainen: 101,5

Heb lekker rustig aan gedaan ik had wel even wat behoefte aan 'rust'.

Seated military press

• 10x60
  • 10x60
  • 8x60
  • 8x60x60
Side Raises (kg per hand)

• 8x24
  • 8x24
  • 8x22
  • 8x22
Single hand side raises? Of je dat ook noemt:p

• 8x20
  • 8x20

Front Raises (kg per hand)

• 10x 24kg
  • 8x22

Preacher curls

• 10x40
  • 10x40
  • 8x40
  • 10x40

seated dumbbell curl (kg per hand)

• 8x20
  • 8x20
  • 8x18
Hammer curl

• 8x20
  • 8x20
  • 8x20
  • 10x20
cardio 30 min, 460 kcal verbrand.

Mijn plan is om de gewichten hoog te blijven maar minder oefeningen te doen zoals bijvoorbeeld rug van 6 naar 4 of 5:) Spierpijn werkt bij mij alleen in het nadeel. Toen ik vroeger (rond 12 jr ofzo) me vader mee hielp in de vakantie 1 of 2 dagen met zwaar werk groeide ik aardig en dat kwam door de lange rust. Denk dat het niet veel veranderd naar mate je wat ouder word. Vandaar mijn keuze het wat rustiger aan te doen. Want ik neem aan dat 3 dagen spierpijn van een rug training niet de bedoeling is:p

Laatst bewerkt:
hehe spierpijn is geen teken van groei of niet groei hoor, khad afgelopen week 5 dagen pijn in triceps.

hehe spierpijn is geen teken van groei of niet groei hoor, khad afgelopen week 5 dagen pijn in triceps.

Ja weet ik, maar rust heb ik de laatste tijd een beetje onderschat. Door veel oefeningen te doen met aardig wat gewicht.

Als je 5 dagen spierpijn hebt doe je toch iets verkeerd want dat is wel heel lang:rolleyes::p

Schouder workout ziet er weer bruut uit zoals altijd!

Schouder workout ziet er weer bruut uit zoals altijd!

Mwah valt wel mee ook niet echt veel energie, ik denk dat het stukke beter ga als ik volgende week gewoon in het algemeen wat minder oefeningen doe. Wel alles op de volle 100% weer natuurlijk:D

Ja weet ik, maar rust heb ik de laatste tijd een beetje onderschat. Door veel oefeningen te doen met aardig wat gewicht.

Als je 5 dagen spierpijn hebt doe je toch iets verkeerd want dat is wel heel lang:rolleyes::p

sinds ik 5 dagen spierpijn heb in mn triceps maak ik de gains van mn leven :p nee ze groeien wel goed mja mirin seated mp's

Training 16-01-2011

Ging wel redelijk, kwam 10.15 me nest uit en was om 11.00 bij de gym. Shake naar binnen gewerkt, brinta/melk + 2 eieren

Squat

• 10x60 opwarmen
  • 8x100
  • 8x120
  • 7x140
  • 8x140
  • 3x150 (nieuwe pr:p)
  • 10x100
  • 10x100
  • 12x60 full squat

Legg press

• 10x230
  • 10x210
  • 10x180
  • 10x160

Leg extensions

• 10x85
  • 10x85
  • Single leg
  • 10x45
  • 8x45

Smith calf raises (gewicht zonder stang)

• 10x110
  • 10x135
  • 10x135
  • 10x135

Seated calf raises

• 10x75
  • 25x75 (auw)
Zal vanmiddag weer ff nieuwe foto's uploaden. Merk wel dat me 'strakke' shirtje wat minder strak is geen zitten:( Ik haat het eigenlijk om te cutten maar het is wel ff nodig voordat het uit de hand loopt:)

Flinke gewichten zo vroeg in de ochtend kerel, netjes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven