XXL Nutrition

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Flinke gewichten zo vroeg in de ochtend kerel, netjes!

Thnx:)

Foto van week 2, erg veel verschil is er niet te zien, maar ik merk het duidelijk wel. Aderen op de armen beginnen door te schijnen:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat meten je armen op die foto?, wat is je cutvoedingsschemaof staat ie in je log?

Laatst bewerkt:
Flinke biceps kerel! Op hoeveel % sta je nu? 16/17?

ga je lang/diep cutten :P ?

oke, doe je eigenlijk cardio tijdens je cut ?

De training van vandaag liep voor geen meter. Ik vrolijk naar de gym toe want had best wel veel zin in deze favo training, maar merkte bij de eerste 100 set dat de hele training niks zou worden. Krijg 100 bp net 4/5 keer en de laatste 2 met hulp. Zelfs 90 lukte voor geen meter. Had geen engerydrankje genomen voor de training, wel 1 thee lepel creatine. Maar ik neem aan dat het effect van een keer geen energydrank niet zo groot kan zijn....???:rolleyes::mad:

Heb geen zin om de training te posten, ben blij als het woensdag is en ik me rug kan trainen.

Had ik ook vandaag :p
Probeer eens door je training te drinken, maltodextrine en water.
En ervoor wat caffeïne

achja iedereen heeft wel eens slechte dagen;)
Volgende training knal je gewoon weer !:)

Laatste 2 weken van de cut stop ik ook met creatine, daarna een weekje deloaden.

Ben benieuwd hoe ik me morgen voel na deze beroerde training

Thnx voor de reacties:)

Edit: ik stopt vanaf vandaag met creatine en begin in de bulk weer met creatine, lijkt me een stuk slimmer ^^

Laatst bewerkt:
Heb spierpijn in me onderbeen (scheenbeen), door het squaten waarschijnlijk. Kan nauwlijks lopen, blijkt een overbelasting te zijn
([Link niet meer beschikbaar]
Moest deze laatste 2 dagen ook nog rennen voor de bus, na mijn been training!! dus kan het me wel indenken hoe ik het opgelopen heb.

Zondag redelijk zware been training gehad (nieuwe pr:p)--->rennen met 101,5kg +tas van een paar kilo 2 dagen achter elkaar. Is niet best...:rolleyes:

Daarom vandaag ook even een refeed ingelast. Rond de 3500/3600kcal. Straks whey shakje naar binnen werken en een lekkerbekje van de AH. Had me ma nog over:)

En morgen weer lekker op de 3000kcal knallen:)

Zit er aan te denken visolie caps te kopen, of vloeibare vorm? zal dat vanavond als ik meer tijd heb even uitzoeken wat het beste is. Iemand toevallig ervaring mee?

Greetz!

Hoe voelt dat in je scheenbeen? Had er laatst ook last van en had geen idee waar het vandaan kwam, is het constante pijn of?
Ik kreeg het opeens toen ik naar school liep en die pijn was niet normaal meer. Nu als ik op me schenen druk is het soms nog gevoelig

Hoe voelt dat in je scheenbeen? Had er laatst ook last van en had geen idee waar het vandaan kwam, is het constante pijn of?
Ik kreeg het opeens toen ik naar school liep en die pijn was niet normaal meer. Nu als ik op me schenen druk is het soms nog gevoelig

Ja iedere keer als ik een stap doe voel ik pijn bij me scheenbeen, het is zeg maar die spier die naast het scheenbeen loopt. Als ik er op druk voel ik het ook..

visoliecaps neem ik gewoon bij de aldi.
ik neem die sochtends na mijn eerste maaltijd (2stuks). zorgt dat ik weer beter hongere heb ook tegen de tijd dat mijn volgende maal naar binnen moet

zijn je pezen..
gewoon ff wat rust geven man

hmm dan weet ik nu ook dus wat ik wss voel. Ik heb 3km ermee gelopen had op gegeven moment zowat de tranen in me ogen staan, maar moest me trein halen:P Hopelijk trekt het snel weg, succes ermee!:)

Ja iedere keer als ik een stap doe voel ik pijn bij me scheenbeen, het is zeg maar die spier die naast het scheenbeen loopt. Als ik er op druk voel ik het ook..

voel je dit ook als je liggende leg press doet?

trouwens licht er aan hoe je squat.

positie van voete hoever ze uit elkaar stonden neem je ook gelijk andere spiere swaarder dan normaal bv. snappie

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven