AndroidHealthClinic

The road of eternal recovery

Ovalidem

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
106kg
Vetpercentage
26%
Goede dag DBB'ers, ik heb besloten om te gaan cutten (het werd eens tijd). Ik heb al sinds mijn vierde jaar obesitas en ben na een jaar krachttraining (alhoewel krakkemikkig) van plan om mijn drastische vetpercentage te verlagen.

Ik wil dit als "hub" gebruiken, ik ga hier alleen dagelijkse veranderingen neerzetten als posts, maar de rest is gewoon via dit bericht (TS).

Mijn verhaal:

Mijn huidige trainingsschema (begin op 13-8-12):

Voeding:
To be continued....

Laatst bewerkt:
Je kan het!

Vroeger at ik dagelijks chocola, chips, frisdrank en dat soort dingen. Maar nadat ik begonnen was met fitness, dieten etc etc heb ik steeds minder behoefte gekregen voor dat spul. Ik vind het zelfs geen 'echt' eten meer. Ik eet nu gewoon af en toe wat lekkers, maar dan in de vorm van een pak ice tea of een glas cola. Of soms wat chocola, maar dagelijks doe ik dat echt nooit meer. Maar dat ben ik weer.

Punt is, als jij het wilt, er dus echt voor gaat, dan lukt het je! Je hoeft in het begin niet eens onder onderhoud te eten, eet opbouwend steeds gezonder en je merkt het verschil in de eerste paar maanden al. En als je een plateau tegenkomt, nou en. Doorbijten en je komt er wel! :)

• Topic Starter Topic Starter
Dank je wel voor je support! Ik stel het heel erg op prijs!

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 14:38 ----------

Even een update, ik besef nu dat er ook een aparte subforum is voor je training. Ik was in principe van plan om mijn groei (massa) hier neer te zetten en details van mijn training zoals kilo's getild en dat soort dingen.
Dat hoeft nu dus niet meer, ik zet hier alleen neer wat te maken heeft met mijn voeding.

Mooi dat je dan toch een logje hebt aangemaakt! Ik volg!

Net terug van trainen, lekker getraint! Ik voelde me net een gorilla die net uit zijn kooi mocht ;P Vandaag armen gedaan en vetpercentage gemeten. Ik ben naar 29% gezakt EN ik ben aangekomen. Mijn doel komt nu gevaarlijk snel in beeld, namelijk de 25% in drie maanden!

Straks even behoeften uitrekenen en dan boodschappen doen en het echte k*tten kan dus gaan beginnen!

EDIT: Ik heb het gevoel dat ik sterk naar de mesomorph kant neig. Mooi, maar dat betekent niet dat ik op m'n luie gat kan gaan zitten.

Laatst bewerkt:
Indien je dit niet te genant vindt, post enkele foto's van jezelf. (lichaam) Zo kunnen we allemaal je progressie zien.

Foto's gaan ook goed werken als motivatiemiddel voor jezelf.

@bb tom, ik zal even kijken wat ik kan doen.

Terug
Naar boven