MuscleMeat

The skinny-arms club!

KoekieMonster

Huge Freak
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
533
Lengte
1m84
Meld je aan.
Het zuigt.
Alles bij mij reageert op training en neemt toe... behalve die pipes.

Dus.... wat gaan we doen?
Blame the genetics ofwat?
Wie heeft hét advies for skinny arms?

Huilen

In!!

Heb hetzelfde. Zonder shirt lijk je dan altijd kleiner :(

Misschien vreemd, maar je armen lijken veel dikker als je ook vette triceps hebt. Niet enkel op je biceps concentreren.
Weighted dips geven mij hele dikke triceps ... en ik train niet eens voor massa, maar voor kracht.
Ik zit dan ook in het andere kamp: Help, mijn armen groeien sneller dan de rest! En ik train ze niet eens specifiek!

Geen last van, gaan vooruit zonder dat ik ze train, pak ze meestal maar 1x per week ook.....soms 0 keer.

hoger volume
hogere intensiteit
hogere trainingsfrequentie
andere oefeningen

dit is wat je kunt doen

zelfde probleem hier mijn armen zijn ook iets te klein voor de rest. Ik zit met kleding maat op L.
En bij mij zitten ze ook niet strak in de mouwen. Ligt er trouwens ook aan wat voor een soort t-shirt ik koop.

Ik doe mee.
Ik heb monsterpoten en een brede rug in vergelijking met mijn armen en groeien willen ZE ook niet meer. :-S

mijn armen reageren prima en groeien ook gewoon (niet bijzonder snel) maar zijn gewoon veel te lang met boute aanhechtingen en worden overpowered door mn torso :roflol:

Mijn armen lopen juist flink voor, dikke triceps en biceps, word wel eens gevraagd of ik alleen mijn armen train

Feels

Ik verkoop tips pm maar bij interesse.

Synthol?

wat is te klein?? Groter is altijd beter, maar waneer vind je je armen te klein (of te groot) in verhouding met de rest?

Meestal is het zijaanzicht wel oké maar de voorkant niet zo denderend qua breedte. Vind dat altijd jammer om te zien bij anderen (ja bij mezelf ook, maar daar kan sowieso nog wel 20 kilo bij, lol)

Terug
Naar boven