Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
train ze gewoon op allerlei manieren door elkaar en je kunt gewoon 50 sets voor armen ik doe als ik armen doe meer sets daarvoor dan voor benen of rug dat vertelt mijn lichaam
50 sets voor armen wtf. Dan doe je toch echt iets verkeerd.
Zou eerder kijken naar hoe je de oefeningen uitvoert en welke je doet dan nog meer sets doen.

Hoe zit dat dan met van die kerels die 30 kilo elke hand pakken en er mee gooien maar toch relatieve grote armen hebben? Ook genen?

Je prikkelt de spieren hoe dan ook met dat gooien, maar of ik dat iemand aanraad?Hoe zit dat dan met van die kerels die 30 kilo elke hand pakken en er mee gooien maar toch relatieve grote armen hebben? Ook genen?
Hoe zit dat dan met van die kerels die 30 kilo elke hand pakken en er mee gooien maar toch relatieve grote armen hebben? Ook genen?
er zijn verschillende wegen naar Rome je kunt de High Intensity trein nemen de volume trein iets ertussen in, daarnaast was mijn post bedoeld om een hoog broscience gehalte te hebben( ik doe ze soms wel veel op de volume manier, of het allemaal werk sets zijn is de vraag)