Fitness Seller

The skinny-arms club!

train ze gewoon op allerlei manieren door elkaar en je kunt gewoon 50 sets voor armen ik doe als ik armen doe meer sets daarvoor dan voor benen of rug dat vertelt mijn lichaam

mijn lichaam vertelt me dat ik een little b*ch ben. wat nu?

train ze gewoon op allerlei manieren door elkaar en je kunt gewoon 50 sets voor armen ik doe als ik armen doe meer sets daarvoor dan voor benen of rug dat vertelt mijn lichaam

50 sets voor armen wtf. Dan doe je toch echt iets verkeerd.

Zou eerder kijken naar hoe je de oefeningen uitvoert en welke je doet dan nog meer sets doen.

er zijn verschillende wegen naar Rome je kunt de High Intensity trein nemen de volume trein iets ertussen in, daarnaast was mijn post bedoeld om een hoog broscience gehalte te hebben( ik doe ze soms wel veel op de volume manier, of het allemaal werk sets zijn is de vraag)

Blijven variëren in reps, gewicht , oefeningen , negatief etc.
Niet bang zijn om ook lichte gewichten te durven pakken ,niet gaan ego liften.
Spieren blijven prikkelen en natuurlijk deels genetics speelt hier ook een rol in

Hoe zit dat dan met van die kerels die 30 kilo elke hand pakken en er mee gooien maar toch relatieve grote armen hebben? Ook genen?

Hoe zit dat dan met van die kerels die 30 kilo elke hand pakken en er mee gooien maar toch relatieve grote armen hebben? Ook genen?
Je prikkelt de spieren hoe dan ook met dat gooien, maar of ik dat iemand aanraad?
Zeker niet, je delts nemen het over, je let niet op je ROM, spierspanning etc
Maja iedereen moet lekker doen wat die zelf wilt, probeer iemand alleen advies te geven om over die drempel heen te komen

Gooien is goed om een extra overload te creëren, ik doe dit af en toe. Je gaat hier wel meer door falen en je houdt het gewicht tegen in de excentrische beweging (wat zeer zwaar is). Het is wel meer blessure gevoelig.
De andere trainingen ga ik meer voor mind muscle connection en doe ik vooral concentration curl van Arnold Schwarzenegger met 12-14 kg dat gooien deed ik vorige week met 28kg ik doe armen zonder gooien met 24kg 2x8 (dumbell curl staand) en ik bouw hem dan op vanaf 14kg.

Met excentrisch trainen leg je de nadruk op de spanning van de spier met het terug komen van het gewicht, je moet inderdaad met negatief trainen zwaarder pakken dan concentrisch , maar hoeveel zie je wel niet "gooien" en laten ze hem gewoon zonder enige spanning erop te houden terug vallen.

ja dat is fout de reden dat gooit is dat je excentrisch meer gewicht pakt. zonder te gooien krijg je het gewicht niet omhoog.

Er is gooien en er is gooien, wat meebewegen omdat je 20x een aanzienlijk deel van je bodyweight voor je houd is wat anders dan een dumbbell clean. Zonder gooien moet het ook wel lukken maar dan minder reps..

Strict curlen is gewoon kut, en strict side raises ook trouwens. Een beetje meebewegen vind ik echt veeel effectiever en minder belastend voor aanhechtingen, meer ruimte voor progressieve overload wat beter werkt dan je hele leven 18kg strict curlen en 10kg strict raisen. Wel zorgen dat je schouders/rug sterk zijn though.

Is dit gooien of gewoon f**k it @11:45

larry scott zn video's laten een vrij propere vorm van cheaten zien.

als ik de video vind post ik hem zeker , hij gebruikt dat cheaten ook bij lateral raise

Ze zullen de ervaring hebben dat voor een hoop meer gevorderden een losse stijl stukken beter werkt dan het strik geneuzel

er zijn verschillende wegen naar Rome je kunt de High Intensity trein nemen de volume trein iets ertussen in, daarnaast was mijn post bedoeld om een hoog broscience gehalte te hebben( ik doe ze soms wel veel op de volume manier, of het allemaal werk sets zijn is de vraag)

ik wil niet naar Rome.

Whatever it takes goddammit

Terug
Naar boven