AndroidHealthClinic

thegainer's log!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

thegainer

Dutch Bodybuilder
10 media-items
Waardering
7
Lengte
1m78
Vetpercentage
10%
Ik sport nu inmiddels 7,5 maand en voordat ik begon met fitnessen/bodybuilden schommelde ik altijd rond de 48-49-50kg, echt een lichtgewicht dus.. Ik heb nu al 2 weken proberen te bulken maar ben helaas een kilo afgevallen :eek:. Ik weet totaal niet wat ik moet vreten en kom er maar niet uit.. Nu heb ik de oude coach van me neef (ex-bodybuilder) leren kennen en die heeft dinsdag een aangepast voedings en trainingsschema voor mij klaar. Ik ga vanaf nu iedere week een update hier neergooien en dit topic goed bijhouden. Ik wil zelf rond juli rond de 70kg wegen met een vetpercentage van 10%. Hier even 2 foto's van na de training met hemd aan en eentje zonder:rolleyes::.

29-03-2012
2i7pzpy.jpg

29-03-2012
9azups.jpg

Laatst bewerkt:
zier er goed uit, denk dat je nu wel wat kilo'tjes aanzal komen met een goed schema, suc6 en (abbo)

6 kilo massa erbij en vetpercentage 2% omlaag, dat wordt hard werken.
succes :thumbs:

Good luck =) Ben zelf in anderhalve maand 10 kg aangekomen, helaas veel vet, dus nu weer cutten naar 65kg om vervolgens te gaan clean bulken....Ben benieuwd of je je doel haalt, want klinkt als een lastige taak ;o

• Topic Starter Topic Starter
Good luck =) Ben zelf in anderhalve maand 10 kg aangekomen, helaas veel vet, dus nu weer cutten naar 65kg om vervolgens te gaan clean bulken....Ben benieuwd of je je doel haalt, want klinkt als een lastige taak ;o
Ai 10 kilo dat is idd nastyveel kerel haha.. Goodluck met cutten. Ik hoop zelf ook heel erg dat het lukt en dat ik het bulken blijf volhouden tot de 72kg en dan cutten tot 70 aangezien ik al redelijk droog oog zou het ook niet erg zijn om op de 12% te blijven staan.

6 kilo vvm en 2% omlaag moet lukken, zeker met carbcycling.
Succes :)

Vandaag super lekkere training gehad. Deadlift 3x8 90kg en 1x120kg en dat was ook echt de max kwa deadliften dan. Nu bloemkool eten.. Niet echt me favoriet maarja moet het ermee doen he!:fuu:

Laatst bewerkt:
Weeg je nu echt maar 64 kg? Aan je bovenlichaam te zien zou ik meer schatten..

Goede basis heb je man! Succes ermee ;)

Vandaag niet zo'n lekkere training gehad dumbbell-press 28kg redde me armen deze keer niet dus kon me setje niet afmaken, de rest van de training ging wel goed.
Hier een foto van me rug na de training:
ruafsp.jpg

Wat heb je getraind dan? Borst..?

heb je toevallig kippenpoten dan? :D

Hier een foto van me benen:

2urtj0x.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven