- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet het.. Ben pas weer bezig met zwaar benen trainen, heb altijd als ik bijv een squat doe dat me knieën over elkaar gaan ofzo en dat doet heel erg pijn weet ook niet hoe het komt.

Zal het eens proberen! Ik krijg dinsdag me voedingsschema dus post het dan wel hier. Me ouders staan er positief tegenavond en zijn ook niet de moeilijkste dus als ik vraag of ze dat eten mee willen nemen voor mij doen ze dat 9 van de 10 keer ookwel haha. Bedankt voor de tip met de slagroom!!Leuk om te volgen
---------- Post toegevoegd Sun 1 Apr 2012 om 23:44 ----------
Kijk is wat 2 weken lang elke dag 200ml slagroom(ongezoet) door je 500g kwark te voegen doet, voor je gaat slapen. En of 3 gerookte makrelen per week.
hoe staan je ouders tegenover (extra) voeding ?
Dat verklaard zeker de 64 kilo maar ik kan er niet echt wat aan doen als ik zo'n last van me knieen heb.. Maarja ik ben er nu weer goed mee bezig dus het zal allemaal wel gaan lukken!
.. Ik zal hier even de oefeningen neerzetten. Het eerste setje 15x opwarmen, 2e en 3e setje gewicht zwaarder maken, 4e en 5e setje ook weer gewicht zwaarder maken.
Ja gaat.. Kan altijd beter, ik ga woensdag ff straps kopen zodat ik nog meer gip heb en waarschijnlijk nog ff wat meer gewicht erop kan gooien
. En doorgaan, dat doe ik zeker!!
Vandaag even naar Vitemins&More geweest in Nijmegen en natuurlijk op de foto geweest met Phill Heath!
![]()

Klopt, gaat echt nergens meer over haha. Ik vroeg zo wat die voor z'n armen deed zegt ie dat die zijn armen bijna niet meer traint omdat het anders 'te' word...Hahah nice pic man maar je lijkt nu echt een dwerg vergeleken met hem![]()