- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, een rating voor de pomp! Waarom doe je alles tot failure eigenlijk?Kracht: uitermate slecht
Uitvoering: zeer goed
Intensiteit: zeer hoog
Pomp: uitstekend
Kracht: uitermate slecht
Uitvoering: zeer goed
Intensiteit: zeer hoog
Pomp: uitstekend
Haha, een rating voor de pomp! Waarom doe je alles tot failure eigenlijk?

Gaat goed dus, de kracht komt vanzelf weer terug als je zo blijft doorgaan.

Voelt goed, krijg het gevoel dat ik wat gedaan heb tijdens en (de dagen) na de training.
Alle input is welkom![]()

Geen idee. Pre workouts en creatine doen eigenlijk helemaal niets bij mij. Ik gebruik alleen Whey op dit moment.Vroeger kon ik zelfs nog opbouwen en elke laatste set over failure heen met een spotter. Verzuring bleef veel langer uit ook
Maar toen gebruikte ik altijd supplementen, waar ik nu de financiën niet voor heb jammer genoeg
Toen waren er maar weinig bullshit supplementen. Althans, weinig die niks deden bij me.
Hoe is dat tegenwoordig gesteld?
Ja, ik zal er bij de isolatie eens wat mee gaan experimenteren in de toekomst. Zeker niet bij grote oefeningen als deads, squats etc. Doe momenteel wel AMRAP sets volgens 531, maar die zijn nooit tot falen.Maar als tot failure niet jouw manier van sporten is, zal dat wel een aangename prikkel geven lijkt mij![]()
Toen waren er maar weinig bullshit supplementen. Althans, weinig die niks deden bij me.
Hoe is dat tegenwoordig gesteld?