MuscleMeat

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Komt wel goed ouwe, eerste paar weken is sws ff tanden op elkaar en afzien.;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Ben me nog een beetje aan het oriënteren inderdaad. Vandaag voor het eerst zo ver gegaan dat ik de dumbbells van me af moest gooien. Voelt goed, maar heb geen fut om de kleinere spiergroep te pakken en al helemaal niet de bokszak te slopen.

• #1.003
Er was gisteren off guard toevallig een foto gemaakt..
Aan (vet)massa geen gebrek haha :D
M'n armen zijn in de laatste 2 weken wel aardig gegroeid weer.. ik denk dat bepaalde onderzoeken toch gelijk hebben gehad en dat spiergeheugen nagenoeg voor het leven geldt :)
PhotoGrid_1470586875651.jpg

• #1.004
Chest dumbbell press
32x4
30x4
28x5
26x6
24x8
22x9

Chest dumbbell press inclined 30gr
20x9
20x8
20x9
20x6 dood

Cable fly 7.5kg per kant
12x
9x
5x dood

Cable lat push down?
24.5 x 15
24.5 x 12
24.5 x 7 dood
Paar setjes iedere keer met 2 stacks minder pompen en morsdood.

• #1.005
Kracht: uitermate slecht
Uitvoering: zeer goed
Intensiteit: zeer hoog
Pomp: uitstekend

• #1.008
Haha, een rating voor de pomp! Waarom doe je alles tot failure eigenlijk?

Voelt goed, krijg het gevoel dat ik wat gedaan heb tijdens en (de dagen) na de training.

Alle input is welkom :)

Gaat goed dus, de kracht komt vanzelf weer terug als je zo blijft doorgaan.

Vandaag vele malen slapper dan vorige keer :(
M'n bloedsuikerspiegel schommelt ook nog als een malle, misschien is dat de reden dat ik ook qua kracht schommel. Drama :D

Voelt goed, krijg het gevoel dat ik wat gedaan heb tijdens en (de dagen) na de training.

Alle input is welkom :)

Vroeg het me gewoon af, je hebt genoeg trainingservaring om te weten waar je je goed bij voelt en wat voor jou werkt denk ik. Ik train zelf echt bijna nooit tot failure, misschien eens vaker proberen op de biceps ofzo. :cool:

• #1.010
Vroeger kon ik zelfs nog opbouwen en elke laatste set over failure heen met een spotter. Verzuring bleef veel langer uit ook :)

Maar toen gebruikte ik altijd supplementen, waar ik nu de financiën niet voor heb jammer genoeg :(

Toen waren er maar weinig bullshit supplementen. Althans, weinig die niks deden bij me.

Hoe is dat tegenwoordig gesteld?

• #1.011
Maar als tot failure niet jouw manier van sporten is, zal dat wel een aangename prikkel geven lijkt mij :)

Vroeger kon ik zelfs nog opbouwen en elke laatste set over failure heen met een spotter. Verzuring bleef veel langer uit ook :)

Maar toen gebruikte ik altijd supplementen, waar ik nu de financiën niet voor heb jammer genoeg :(

Toen waren er maar weinig bullshit supplementen. Althans, weinig die niks deden bij me.

Geen idee. Pre workouts en creatine doen eigenlijk helemaal niets bij mij. Ik gebruik alleen Whey op dit moment.

Maar als tot failure niet jouw manier van sporten is, zal dat wel een aangename prikkel geven lijkt mij :)
Ja, ik zal er bij de isolatie eens wat mee gaan experimenteren in de toekomst. Zeker niet bij grote oefeningen als deads, squats etc. Doe momenteel wel AMRAP sets volgens 531, maar die zijn nooit tot falen.

• #1.013
Vandaag een superdude dagje gehad met wat pulldownz voor de rug en wat curlz voor de bicepz lol

Niks bijzonders, wel hoog qua intensiteit en een zware pomp. Pietje leeg gestreden :D

De supplementen die echt werkten zijn ondertussen verboden, ik houd het tegenwoordig lekker bij whey (af en toe een gainer), creatine en multivits.

• #1.015
Ohh echt joh :O
Damn, alles valt tegenwoordig onder doping dus :D

• #1.016
Vandaag wat straps besteld bij XXL :)
Ik verlies grip bij lift en trekwerk :D

• #1.019
Vandaag een training niet elke set tot falen.

Shoulder Press
20kg dumbbells x10
22kg dumbbells x9
25kg dumbbells x7

Dumbbells naar de zijkanten
10kg dumbbells
X10
X10
X8

Liggend op bankje 30gr. voor achterste koppen
10kg dumbbells
X10
X10
X9

Dumbbell shrug (waardeloos zonder straps)
30kg dumbbells
X12
X14
X10
X11

Kracht: redelijk
Uitvoering: goed
Intensiteit: hoog
Pomp: redelijk

Ben te vroeg gaan trainen, straps waren bezorgd terwijl ik weg was. Snelle levering van XXL!

Lekker bezig! Zou niet te snel naar de supplementen grijpen, gewoon goed en genoeg eten. Dat moet voldoen in deze fase van je wederopbouw.

Terug
Naar boven