MuscleMeat

Thuis trainen

Gamefactor

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik doe elke avond 80 push ups en 80 squads. Nu is mijn vraag of ik hierdoor mijn borst en armen ga vergroten en mijn benen. Of is het echt nodig om in de fitness met gewichten te gaan werken?

Greetz,

Dries

je moet idd met exta gewichten gaan werken voor meer spiermassa en veel minder herhalingen doen;)

Gewichten zijn nodig.
Progressie maken.. Steeds zwaarder in gewicht...

:scratch: Met gewichten bedoelen jullie schijven van ijzer?
Dan kan het best zonder hoor.

Vul een boekentas met boeken om omdrukken zwaarder te maken; ga optrekken, diezelfde boekentas voor 't squaten en het boven je hoofd pressen.
Doe pistols, één hand omdrukken, etc...

Zorg dat je maximaal zo'n 10 herhalingen achter elkaar kunt maken, maak een leuk schema, zoals een 3 keer per week full body.

Beetje creatief zijn.
Waar een wil is, is een weg. :)

Vul een boekentas met boeken om omdrukken zwaarder te maken; ga optrekken, diezelfde boekentas voor 't squaten en het boven je hoofd pressen.

Zorg dat je maximaal zo'n 10 herhalingen achter elkaar kunt maken, maak een leuk schema, zoals een 3 keer per week full body.

Beetje creatief zijn.
Dat bedoelde ik met gewichten hoor:D

Laatst bewerkt:
Je kunt een aardig fysiek opbouwen zonder sportschool (al zal het met makkelijker gaan), de volgende oefeningen zijn daarbij belangrijk:

- Handstand pushups (als je ze niet kan begin dan met je voeten op een verhoging te zetten en je op te drukken, werk zo langzaam naar een handstand push up op)
- Chins (zo nodig met extra gewicht of zelfs met een arm, alles wat je nodig hebt is een stang of tak)
- Pistols (fullsquats op een been, zijn erg zwaar op je knieen though)
- Hill sprints, evt met extra gewicht
- Odd object lifts (zoek grote stenen op en til ze boven je hoofd of iets dergelijks)

Beetje creatief zijn.

allemaal mooi enzo maar gewichten zijn echt niet zo heel duur hoor.
1euro per kilo.
en als je op tweede hands sites wat gaat rondneuzen vind je ze waarschijnlijk nog veel goedkoper!!!
Ik werk ook enkel thuis en met losse halters en bij mij is het resultaat toch al redelijk en heb ik voor iedere spier toch enkele oefeningen door veel op het forum te lezen :-).

idd search eens wat op marktplaats of ebay. vaak niet zo duur en je kan stuk verder vooruit.

allemaal mooi enzo maar gewichten zijn echt niet zo heel duur hoor.
1euro per kilo.
en als je op tweede hands sites wat gaat rondneuzen vind je ze waarschijnlijk nog veel goedkoper!!!
Ik werk ook enkel thuis en met losse halters en bij mij is het resultaat toch al redelijk en heb ik voor iedere spier toch enkele oefeningen door veel op het forum te lezen :-).

Voor sommigen is het niet de prijs die het onaantrekkelijk maakt; ruimte, ouders die het niet willen, etc.

Maar inderdaad; met een losse halter kan je zo'n beetje alle spiergroepen trainen.

En wat ook belangrijk is een boek waar alle oefeningen in staan.Met halters trainen is toch oppassen voor blessures,vooral als je net begint.
Boek kun je bestellen bij bol.com.Succes

als je de mogelijkheid hebt, koop dan gewoon een bankje, dumbbells en halter, en wat schijven, gewicht kan je met de tijd nog bijkopen, die oefeningen wat jij doet zijn fijn om 's morgens te doen, maar ik vrees toch dat je er niet gespierd van gaat worden...

En wat ook belangrijk is een boek waar alle oefeningen in staan.Met halters trainen is toch oppassen voor blessures,vooral als je net begint.
Boek kun je bestellen bij bol.com.Succes
Een boek? Waarom zou je daar nog geld aan uitgeven als alles uitgebreid op internet staat?

Terug
Naar boven