Zo, ik dacht ik scroll er ff doorheen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt het over evenwicht bij Calf Raise. Hoe doe je 'm dan? Met een losse BB?
Zoals ik al tegen Tidus zei in karma, niet laten afleiden maar lezen

Zoals ik al tegen Tidus zei in karma, niet laten afleiden maar lezen![]()
Straks neem ik de tekst rustig door... 
Je kan het ook per been doen en dan een flinke dumbbell, kettlebell o.i.d. In je hand houden.

er was een tijd dat ik setjes met 130kg deed, andere tijden en spelregels 
Gaan wij nu ook al wedstrijdjes buik omtrek doen?Wat is je buikomtrek? De mijne daarnet toch nog 99cm, ik had gedacht dat het minder zou zijn maar ik ben wel enorm bloated van het gevreet van verleden weekend...
![]()
Vandaag heeft de cardioloog het gemeten en ik dacht meteen aan @Tidus FFX en hoe dik zijn pens zou zijnGaan wij nu ook al wedstrijdjes buik omtrek doen?
Ik wil het niet eens weten, zou ook niet weten waar ik zou meten

Toen ik nog muay Thai deed zat ik rond de 75cmRond de navel 93 hier. Niet met een lintje maar een rolmaat, geen idee wat normaal is. Maar zal na de "kut" nog eens meten

Wat is je buikomtrek? De mijne daarnet toch nog 99cm, ik had gedacht dat het minder zou zijn maar ik ben wel enorm bloated van het gevreet van verleden weekend...
![]()

Gemeten rond de navel (niet rond het smalste deel van de buik).Gaan wij nu ook al wedstrijdjes buik omtrek doen?
Ik wil het niet eens weten, zou ook niet weten waar ik zou meten

Vandaag heeft de cardioloog het gemeten en ik dacht meteen aan @Tidus FFX en hoe dik zijn pens zou zijn
Bij mij hebben ze rond de navel gemeten.

Rond de navel 93 hier. Niet met een lintje maar een rolmaat, geen idee wat normaal is. Maar zal na de "kut" nog eens meten
Je kon het je niet laten om ook eens te meten he?
Welcome to my worldVoor een BB'er ben ik te vet, voor een PL'er ben ik een mager ventje![]()

Voor een BB'er ben ik te vet, voor een PL'er ben ik een mager ventje![]()

Feedback over uitvoering is welkom.
*
Misschien moet je BB'er worden ipv PL'er?