Fitness Seller

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gedaan met spelen, vanaf vandaag volg ik eindelijk de planning uit mijn OP. Dat betekent dat vandaag PUSH op het programma staat!

Planning 14 januari 2019
Type: PUSH

- Bench Press
- Dumbbell fly --> FST-7
- Sitting Shoulder Press
- Rope Seated Face Pull
- Upright Cable Row
- Weighted dips
- Triceps Pushdown

Bench press is altijd al mijn favoriete oefening geweest. Vorige keer kon ik 10 reps met 100 kg, al was de uitvoering op het eind niet super. Vandaag hoop ik dus op 10 cleane reps :lifter:

Binnen een maand of 2 hoop ik toch opnieuw een volwaardig setje met 110kg te kunnen. Dat is mijn all time natty record :)

Zo, ik dacht ik scroll er ff doorheen.

Ik moet de link straks ook nog even doornemen, ik werd gisteren afgeleid door de afbeelding onderaan de pagina :hornyna:

Zoals ik al tegen Tidus zei in karma, niet laten afleiden maar lezen ;)

Dit dus :roflol: Straks neem ik de tekst rustig door... ;)

Je kan het ook per been doen en dan een flinke dumbbell, kettlebell o.i.d. In je hand houden.

Dat is een goed idee, kan ik me met mijn 1 hand vasthouden aan mijn half rack om mijn evenwicht te behouden. Met een barbell kan je wel meer gewicht nemen dan met een korte halter, ik bedoel dan qua gripkracht...

Laatst bewerkt:
10x100kg is netjes man!!:clap:

Mooi doel hoor!

Lol je bencht meer dan ik

Ik moet toegeven dat mijn zwaarste setje niet overloopt van MMC of TUT... Het is gewoon lomp 10 keer 100 kg duwen, Touch and Go :P

Ik vraag mijn vrouwtje straks om mijn zwaarste set te filmen en dan post ik het, dan kan je vergelijken met je eigen uitvoering (die waarschijnlijk gecontroleerder is).

Benchen blijft toch een beetje mijn ego lift :o er was een tijd dat ik setjes met 130kg deed, andere tijden en spelregels :D

Laatst bewerkt:
Wat is je buikomtrek? De mijne daarnet toch nog 99cm, ik had gedacht dat het minder zou zijn maar ik ben wel enorm bloated van het gevreet van verleden weekend...

:piggy:

Wat is je buikomtrek? De mijne daarnet toch nog 99cm, ik had gedacht dat het minder zou zijn maar ik ben wel enorm bloated van het gevreet van verleden weekend...

Gaan wij nu ook al wedstrijdjes buik omtrek doen?

Ik wil het niet eens weten, zou ook niet weten waar ik zou meten

Rond de navel 93 hier. Niet met een lintje maar een rolmaat, geen idee wat normaal is. Maar zal na de "kut" nog eens meten

Training 14 januari 2019
Type: PUSH - 50 min (denk ik, niet echt op gelet...)

- Bench Press
15*50kg
12*70kg
12*90kg
12*100kg --> filmpje volgt

Laatste setje had ik aanvankelijk last om de barbell in evenwicht te krijgen, maar toch 12 redelijke reps. Uitvoering niet super maar ik ben tevreden...

- Incline DB Flyes - FST-7
5 setjes van 12reps met 17,5 kg. Telkens 30 sec rust :fire: :fire:

Het was de eerste keer dat ik dit probeerde en het was te ambitieus om met dit gewicht 7 setjes van 15 reps te halen... Volgende keer opnieuw proberen :)

- Upright Cable Row
12*25kg
12*30kg
10*35kg
10*35kg

- Rope Seated Face Pull
12*20kg
12*25kg
12*30kg
12*30kg

- Weighted dips
12*BW
12*BW+10kg
10*BW+20kg
8*BW+20kg

- Straight Bar Pushdown
12*20kg
12*25kg
12*30kg
10*30kg

SCORE::devilnana::devilnana::devilnana:

Al bij al een goede PUSH training. Ik ben bij de eerste oefening meteen in het rood gegaan en dat heb ik wel gevoeld tijdens de rest van de training. Ik miste wat scherpte om nog zwaarder te gaan in de andere oefeningen.

:roflol:

Ik heb net gemeten en kom op bijna 89 cm :piggy: Gemeten rond de navel (niet rond het smalste deel van de buik).

Wel wat opgeblazen want goed gegeten voor de training + redelijk wat water gedronken tijdens het trainen...

Gaan wij nu ook al wedstrijdjes buik omtrek doen?

Ik wil het niet eens weten, zou ook niet weten waar ik zou meten

Ben je niet een beetje benieuwd? :P

Vandaag heeft de cardioloog het gemeten en ik dacht meteen aan @Tidus FFX en hoe dik zijn pens zou zijn :D
Bij mij hebben ze rond de navel gemeten.

Haha :haha:

Voor een BB'er ben ik te vet, voor een PL'er ben ik een mager ventje :cool:

Rond de navel 93 hier. Niet met een lintje maar een rolmaat, geen idee wat normaal is. Maar zal na de "kut" nog eens meten

:hahaha:Je kon het je niet laten om ook eens te meten he?

Toen ik nog muay Thai deed zat ik rond de 75cm :o

Ecto alert!!!! :windup:

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Kon het zeker niet laten. Denk dat er wel met gemak 15 af kan gaan. Zullen zien.

:o Misschien moet je BB'er worden ipv PL'er? :P

Daar ben ik dan weer VEELS te ecto voor.

Geen tren in de wereld gaat dat goedmaken ben ik bang.

Over bber of PLer worden, als je met deze techniek 100x12 benched mag je wel een wat meer krachtgericht gaan benchen. Zouden best leuke nummers uit kunnen komen denk ik.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven