MuscleMeat

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Daar ben ik dan weer VEELS te ecto voor.

Geen tren in de wereld gaat dat goedmaken ben ik bang.

Over bber of PLer worden, als je met deze techniek 100x12 benched mag je wel een wat meer krachtgericht gaan benchen. Zouden best leuke nummers uit kunnen komen denk ik.

Ik voelde tijdens het setje dat mijn techniek wat minder dan normaal was. Vooral de eerste reps waren moeilijk om het evenwicht te vinden...

Mmmaaarrrr, tips om techniek te verbeteren zijn altijd welkom ;)

Noemenswaardige benchblessures heb ik eigenlijk nog niet gehad, dus ik vermoed dat ik wel voldoende controle heb bij benchen. Mijn grip is redelijk smal, dat is altijd zo geweest en vind ik het meest comfortabel... Raar maar waar :o

Laatst bewerkt:
Ik voelde tijdens het setje dat mijn techniek niet goed was. Vooral de eerste reps waren moeilijk om het evenwicht te vinden...

Mmmaaarrrr, ik sta open voor tips om techniek te verbeteren ;)

Rom verkleinen door arch en bredere grip, meer spanning in je lichaam, legdrive.

Kon het zeker niet laten. Denk dat er wel met gemak 15 af kan gaan. Zullen zien.

Succes! Ik wil graag rond de 80 cm geraken :banana:

Rom verkleinen door arch en bredere grip, meer spanning in je lichaam, legdrive.

Mijn grip is altijd redelijk smal geweest, ik vind dat heel comfortabel. De volgende trainingen probeer ik eens wat te spelen met een bredere grip, ben benieuwd!

Spanning in lichaam is iets waar ik me zeker wat meer ga in verdiepen, thanks!

Archen is voor dikke powerlifters :windup:

Ik vind het nog best een prima vorm. Als je gaat voor optimale chest gains iets wijdere grip pakken.

Het lijkt wel of je linkerpols doorbuigt, dus beetje naar achteren hangt Tidus, maar kan ook gezichtsbedrog zijn. Gave bench, gefeliciteerd !!

Ik vind het nog best een prima vorm. Als je gaat voor optimale chest gains iets wijdere grip pakken.

Thanks! Wat is jouw max setje eigenlijk?

Het lijkt wel of je linkerpols doorbuigt, dus beetje naar achteren hangt Tidus, maar kan ook gezichtsbedrog zijn. Gave bench, gefeliciteerd !!

Bedankt :) het is mijn beste oefening. Er zit nog marge op want trainde de afgelopen maanden heel weinig/onregelmatig.

Dat van mijn pols had ik ook gezien en normaal gezien is dat niet zo. Het zal dus optisch bedrog zijn :P

Ik bankdruk eigenlijk niet. Sinds een paar weken heb ik wel het incline bankdrukken weer opgepakt en daarop druk ik nu 3x12x90. Beetje voorzichtig blijven doen wel met oog op de contest.

Sterke incline hoor! Succes met de wedstrijdvoorbereiding :)

Planning voor morgen ziet er als volgt uit...

Planning 15 januari 2019
Type: Hardlopen

+- 45 minuten hardlopen, in totaal zal dat ongeveer 8 km zijn.

Tegen eind februari ga ik mijn 5km tijd testen. Het zou leuk zijn om dan al onder de 25 min te duiken...

Laatst bewerkt:
Succes! Ik wil graag rond de 80 cm geraken :banana:

Mijn grip is altijd redelijk smal geweest, ik vind dat heel comfortabel. De volgende trainingen probeer ik eens wat te spelen met een bredere grip, ben benieuwd!

Spanning in lichaam is iets waar ik me zeker wat meer ga in verdiepen, thanks!

Archen is voor dikke powerlifters :windup:

Archen is ook voor mensen die hun schouders lief hebben ;) schouders zo ver mogelijk naar achter en naar beneden, Meer chest, minder schouders.

Archen is ook voor mensen die hun schouders lief hebben ;) schouders zo ver mogelijk naar achter en naar beneden, Meer chest, minder schouders.

Volgende bench sessie werk ik alvast aan een iets wijdere grip, archen zal ik ook op een bescheiden manier proberen inpassen en dan ook wat meer spanning houden in mijn lichaam.

Ben benieuwd of dit op termijn nog een extra boost zal geven aan mijn bench press :D

Op dit moment ben ik alvast heel tevreden dat ik 12*100 heb gedaan. Kben overtuigd dat er in de loop van 2019 nog wel wat bij kan :P

Deze ochtend opgestaan met een heel lekker gevoel. Ik ben heel opgelucht dat die verkoudheid verleden tijd is en ik twee dagen na elkaar lekker heb kunnen trainen.

Ik heb de indruk dat ik de komende maand naar een goed niveau kan werken. Ik bedoel dan vooral de combinatie van lekkere prestaties in krachttraining (degelijke gewichten) en hardlopen (hopelijk 5km binnen 25 min).

Dan begint het dieet uiteraard, want de shape moet nog veeeeel beter. Maar ik voel nu al dat ik op de juiste weg zit.

Beginshape foto post ik bij aanvang van de cut :)

• Like
Waarderingen: BB_
Vlotte reps bij die 12x100 BP. Nice!

Misschien je ellebogen wat meer 'tucken'

Je draait die repjes lekker vlot weg hoor!

Ik zou meer TUT & MMC gebruiken..:trollface:

Je draait die repjes lekker vlot weg hoor!

Ik zou meer TUT & MMC gebruiken..:trollface:

Het voelde nochtans zwaar :o

Eerste reps had ik het gevoel dat mijn evenwicht zoek was.

Bedoeling is om de komende weken wat aan mijn techniek te werken. Ik wil namelijk graag nog zwaarder en goede techniek kan daar bij helpen en blessures vermijden uiteraard :)

Tut en mmc zal ik vooral bij incline doen (tijdens mijn FB). Gebruikte gewichten zijn daar een stuk lager.

Paused reps gaan je veel controle en kracht geven

Op 28 januari gaan mijn vrouw en ik bij de gynaecoloog voor haar eerste zwangerschapsonderzoek. Als alles in orde is dan begin ik opnieuw met Finasteride. Kwestie om opnieuw wat haargainzz te behalen, want het begint stilaan dun te staan :o

Ik hoop dat ik geen negatieve sides ervaar van Fina, zou jammer zijn als het mij beperkt in het trainen/cutten. De eerste 'kuur' heb ik er geen sides door gehad, dus hopelijk is dat opnieuw het geval :)

Deze bekijk ik vanavond na het werk! Ik kan hier geen filmpjes openen... :sad:

Paused reps gaan je veel controle en kracht geven

Incline doe ik sowieso gecontroleerder en met korte pauze. Flat bench werk ik de komende weken wat aan vorm, ben al blij dat ik 12*100 heb gehaald, nu werken aan andere/betere uitvoering :banana:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven