- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
De bosloop klinkt prima, maar je hebt niet vermeld hoeveel rondes (ik zie staan 2 hellingen per ronde). In een eerdere post zie ik staan 3 rondes van 1,5 km. Dan loop je dus per ronde 700 m op tempo en 800 m rustig en heb je in totaal 6 keer een klim? Dat is op zich prima. Ik vind een heuvel met een klim van 500 km wel vrij lang en pittig.
De bosloop ga ik proberen opbouwen naar een rondje of 5 maar het is een zware omloop dus kan even goed zijn dat ik de volgende keer na 3 rondjes alweer stilval.
Die helling van +- 500 meter heeft een redelijk lange aanloop. Die aanloop loopt licht omhoog en heb ik dus meegerekend bij de helling. Het is ook maar een schatting, ik kan er wat naast zitten.
Bedankt voor je duidelijke uitgebreide reactie Bert. De reacties van jou en andere leden, geven me een goede duw in de richting die ik de komende maanden zal uitgaan met hardlopen. Ik ben benieuwd naar de vooruitgang die ik binnen pakweg 2 maand zal hebben gemaakt

Eet smakelijk!

Een paar jaar geleden 45 ofzo... maar ik heb kabouter armen, dus dat lijkt altijd wat meer.