AndroidHealthClinic

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
De bosloop klinkt prima, maar je hebt niet vermeld hoeveel rondes (ik zie staan 2 hellingen per ronde). In een eerdere post zie ik staan 3 rondes van 1,5 km. Dan loop je dus per ronde 700 m op tempo en 800 m rustig en heb je in totaal 6 keer een klim? Dat is op zich prima. Ik vind een heuvel met een klim van 500 km wel vrij lang en pittig.

De bosloop ga ik proberen opbouwen naar een rondje of 5 maar het is een zware omloop dus kan even goed zijn dat ik de volgende keer na 3 rondjes alweer stilval.

Die helling van +- 500 meter heeft een redelijk lange aanloop. Die aanloop loopt licht omhoog en heb ik dus meegerekend bij de helling. Het is ook maar een schatting, ik kan er wat naast zitten.

Bedankt voor je duidelijke uitgebreide reactie Bert. De reacties van jou en andere leden, geven me een goede duw in de richting die ik de komende maanden zal uitgaan met hardlopen. Ik ben benieuwd naar de vooruitgang die ik binnen pakweg 2 maand zal hebben gemaakt :D

Zo, en nu ga ik verder avondeten, omnomnom. :meal:
IMG_20190129_212658.jpg

Eet smakelijk!

• Like
Waarderingen: BB_
Grote biceps man! Ultimate goals om droog boven de 40cm te zitten!

Zelfs in mijn meest gore bulk ooit waren ze slechts 43cm.:huilen:

Meestal is alles wat het lijkt dat het is...

• Topic Starter Topic Starter
Afgelopen nacht redelijk goed geslapen dus ik hoop tijdens de training vandaag meer energie te hebben!

Grote biceps man! Ultimate goals om droog boven de 40cm te zitten!

Zelfs in mijn meest gore bulk ooit waren ze slechts 43cm.:huilen:

Thanks!

Wat meten jouw armen nu?

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_images.jpg

Meestal is alles wat het lijkt dat het is...

Volgende injectie ga ik voor 50 cm :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Ja op mijn (deftige - ahum) lengte is het heel wat lastiger om dikke biceps te kweken.. Die 43-45cm lijkt bij jullie al heel snel iets. Ik moet toch echt de 50cm barrière voorbij wil het een beetje imponerend zijn :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven