XXL Nutrition

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:eek: wat een zwaktebod :emo:

Owh boy! :popcorn:

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Ja op mijn (deftige - ahum) lengte is het heel wat lastiger om dikke biceps te kweken.. Die 43-45cm lijkt bij jullie al heel snel iets. Ik moet toch echt de 50cm barrière voorbij wil het een beetje imponerend zijn :o

Toen ik dit las had ik BIJNA medelijden met je. Toen keek ik nog eens naar je profielfoto en dacht ik.... nnnneeeeiiih! :P

Ik heb trouwens geluk dat ik een redelijk goede bicepspiek heb. Bij aanspannen lijkt mijn arm meteen nog wat groter. Ontspannen is het een stuk minder :)

Laatst bewerkt:
Tja, het is vaak wel 1 van de redenen waarom sommige mensen buffe benen en/of armen hebben..

Volgens mij moet je @HillR haar foto's nog eens bekijken :p Ik snap best dat het pijnlijk is dat zo'n klein meisje grotere biceps heeft dan jou, maar ik had je wel hoger zitten dan terug te komen met zo'n zielige opmerking :emo:

• Like
Waarderingen: Bubs
Toen ik dit las had ik BIJNA medelijden met je. Toen keek ik nog eens naar je profielfoto en dacht ik.... nnnneeeeiiih! :P

Ik heb trouwens geluk dat ik een redelijk goede bicepspiek heb. Bij aanspannen lijkt mijn arm meteen nog wat groter. Ontspannen is het een stuk minder :)

Ik heb vrij lange bicepspieren, dus niet echt een piek, gewoon een lang apparaat.. Maar mag nog steeds niet klagen hoor :D

Volgens mij moet je @HillR haar foto's nog eens bekijken :p
Done..als mijn arm kleiner is dan dat dan weet ik het ook niet meer.

Het stomme is dat wanneer bijvoorbeeld @Sanca Magni zijn bicep afmeting post er wordt gezegd dat dat deels verklaarbaar is door vetpercentage, maar wanneer het over een vrouw gaat er gelijk paniek in de tent is.

Ik weet gewoon zeker dat ik hoe dan ook een lager vetpercentage heb (wat ook niet raar is in een man/vrouw vergelijking) wat deels mijn ecto armen verklaart..heb ze overigens al een tijdje niet gemeten, dus wie weet valt het mee (of tegen).

Overigens moet ik natuurlijk wel even rectificeren dat ik @HillR natuurlijk niet dik vind...

Haha kijk eens wie daar komt met zout en olie, het is de dikke vlaming :trollface:

Je kunt überhaupt mannen niet met vrouwen vergelijken waar het om vetpercentage gaat. Wel kun je bicepsen vergelijken :D

Zeg, ik zat net uitgebreid te genieten van deze woensdagmorgenrel. Niet terugkrabbelen nu.

Ik ga even een aantal onafgewerkte zaken behandelen (PUSH training loggen en foto's biceps).

PUSH - ongeveer 50 min (veel te lang voor de weinige oefeningen)
- Bench Press
12*50kg
12*70kg
12*90kg
11*100kg

Ik had weinig kracht, veel rust tussen de setjes en laatste setje leek nergens op!

- Rope Pushdown
12*20kg
12*25kg
10*30kg
10*30kg

- Straight Bar Pushdown
12*20kg
12*25kg
12*30kg
12*30kg

- Rope Seated Face Pull
12*20kg
12*25kg
12*25kg
12*25kg

Niet zwaarder gegaan want er was amper energie aanwezig.

SCORE::devilnana:
Het was een tegenvallende training waar ik vanaf het begin merkte dat het niets zou worden. Ik heb mijn planning volledig overhoop gehaald en bepaalde oefeningen (sitting shoulder press, upright cable row en triceps dips) gewoon laten vallen of vervangen. Beter een slechte training dan geen training maar dit leek echt nergens op...

Hieronder zoals beloofd een aantal foto's van mijn arm. De foto's zijn niet fantastisch, vooral de foto met de lintmeter rond mijn biceps is nogal spastisch genomen. Het was een moeilijke evenwichtsoefening tussen de lintmeter ter plaatse houden, arm aanspannen en foto nemen :p

[afbeelding niet meer beschikbaar] [afbeelding niet meer beschikbaar] [afbeelding niet meer beschikbaar] [afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn arm meet koud een kleine 43 cm, met pomp meet hij soms iets meer dan 44. De lintmeter was niet 100% goed aangespannen waardoor het naar 45cm neigt maar dat is iets teveel eer :D
Je heet alleen maar dikke Tidus omdat je dikke bicepsen hebt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven