- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als jullie je er beter door voelen om mij naar beneden te halen, vooral doen!![]()

Je heet alleen maar dikke Tidus omdat je dikke bicepsen hebt.
Bedankt Annie!Okay, weet niet zo goed waar ik dit aan verdiend heb.
Maar als jullie je er beter door voelen om mij naar beneden te halen, vooral doen!
Goed log Tidus, ik ben in![]()
Mijn vet zit overal hahahahhaha.Marvin heeft gelijk dat een vrouw nu eenmaal een hoger VP heeft dan een man maaaaaaar als een man kleinere bicepsen heeft als een vrouw dan is dat helemaal geen excuus!
Bedankt Annie!
Mijn vet zit vooral rond mijn navel en aan de 'love handles'.
Thanks, ik vind je niet dik maar je hebt wel dikke ti...
--> Sorry![]()

de rellen tijdens de week zijn tegenwoordig beter dan op vrijdag...de rellen tijdens de week zijn tegenwoordig beter dan op vrijdag...
Done..als mijn arm kleiner is dan dat dan weet ik het ook niet meer.
Het stomme is dat wanneer bijvoorbeeld @Sanca Magni zijn bicep afmeting post er wordt gezegd dat dat deels verklaarbaar is door vetpercentage, maar wanneer het over een vrouw gaat er gelijk paniek in de tent is.
Ik weet gewoon zeker dat ik hoe dan ook een lager vetpercentage heb (wat ook niet raar is in een man/vrouw vergelijking) wat deels mijn ecto armen verklaart..heb ze overigens al een tijdje niet gemeten, dus wie weet valt het mee (of tegen).
Overigens moet ik natuurlijk wel even rectificeren dat ik @HillR natuurlijk niet dik vind...

Sanca is sinds hij weer werkt al een stuk minder dik..
Sanca is sinds hij weer werkt al een stuk minder dik..

Wat is hier dan allemaal aan de hand... Kom net te laat...![]()

Marvin heeft kleine bicepsen en heeft vrouwen dik genoemd.

![]()
Ik wil niet stoken, maar dat @HillR dat zomaar pikt!
p.s. Goede biceps! Die van mij is ook maar 40cm...![]()

Alles lager dan 40 cm = meisjes
Vanaf 40 cm = mannen
![]()
Op het nippertje... 
Jeetje! Dat is kleiner dan die van @HillR
Toen ik 14 was waren mijn armen al groter @Pieter68![]()