Fitness Seller

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ondanks mijn voornemen om geen/weinig foto's te posten, een rugfoto van deze ochtend na het douchen. Uiteraard heel gunstig genomen (juiste hoek en belichting) . Binnen pakweg 8 weken, wanneer mijn vet eindelijk wat lager ligt, zou het nog wel eens leuk kunnen worden IMO :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou je topic titel veranderen naar "buffe Tidus wil een sixpack"

• Topic Starter Topic Starter
Titel aangepast :P

Pff zo'n beestlichaam en dan zulk beta gedrag :o:p

Niks mis met een beetje beta, toch? :P

Dus je bent dikker geworden door de cut? :roflol:

Lach maar :treuren:

Huidplooi daar ligt al lang rond 25 mm. Laatste tijd neem ik ze wel zo breed mogelijk om al het vet te meten. Hopelijk is de toename dus te wijten aan een volledigere meting.

Op andere plaatsen ben ik al een beetje droger heb ik de indruk. Aders op biceps komen er regelmatig bescheiden door tijdens de dag, dus dat is een teken dat er ergens een beetje vet verdwijnt.

Bijna twee weken aan het cutten, ik zou nog even willen wachten om kcal te droppen want heb nu al vaak honger :o

Voeding voor vandaag trouwens. Kcal ietsje lager omdat ik niet moet werken en hele dag rustig thuis zit...

De bakboter waarmee ik mijn omelet bak heb ik ook niet meegeteld. Laten we het afronden op 2100 kcal.

Naamloos.jpg

Laatst bewerkt:
Als ik de kalender voor maart bekijk dan valt het me op dat er bijna dagelijks extra sportieve zaken gepland staan. Ik probeer de krachttrainingen te doen zoals gepland, de cardio laat ik dan wel vallen als het niet anders kan. Zo ben ik toch voornamelijk DBB'er ipv cardioslet.

Training 04 maart 2019
PUSH - ongeveer 40 min

- Bench Press
12*50kg
12*70kg
12*90kg
11*100kg

Ik had het gevoel dat het allemaal moeilijk zou gaan maar het werd beter...

- Upright Cable Row
12*25kg
12*30kg
12*35kg
12*40kg

Volgende keer leg ik er eindelijk wat gewicht bij. Een mens traint te vaak op automatische piloot...

- Rope Seated Face Pull
12*20kg
12*25kg
12*25kg
12*30kg

Idem, volgende keer leg ik gewicht bij. Alhoewel ik uitvoering hier heel belangrijk vind dus kleine stappen ga nemen.

- Straight Bar Pushdown
12*20kg
12*25kg
12*30kg
10*35kg
10*35kg
9*35kg
9*35kg
8*35kg

De oefening voelde super lekker en heb besloten gewicht bij te steken en gewoon het zwaarste setje extra te herhalen tot ik het gevoel had dat mijn triceps leeg waren. Extra setje had ik zeker geen 8* meer gekund :D

SCORE::devilnana::devilnana::devilnana:

Een normale training waar ik iets te vaak op automatische piloot ben blijven hangen. Gezien alles waar we mee bezig zijn is trainen naar een verplichting aan het evolueren en dan is het een logisch gevolg dat je de dingen niet met 100% focus doet. Daarmee bedoel ik onder meer dat er te weinig progressieve overload gepland is. Ach, regelmatig blijven trainen is uiteindelijk het belangrijkste :)

De looptraining gisterenavond heb ik moeten annuleren omdat we het grootste deel van de avond weg zijn geweest.

Deze namiddag/avond staat PULL op het programma.

Laatst bewerkt:
Nette bench press chef.

Thanks maat! Ik blijf wel al een tijd steken maar vermoedelijk zal ik tijdens het cutten geen progressie meer maken. Gewoon onderhouden wat ik kan :P

En wanneer gaan we die inhalen

Dat zeker!

Geen idee, vermoedelijk niet... tenzij ik deze namiddag/avond energie teveel zou hebben... :D

Wat vanalles: tandarts, dokter, zwangerschaps-stuff, etentjes met familie, ... Drukke maand :o

Noem jij dat sportieve zaken?

Extramuros ?

Planning 06 maart 2019
Type: PULL

- Lat Pulldown
- Straight Arm Pulldown
- Seated Cable Row
- T-bar row
- Preacher Curl
- Cable Biceps Curl
- Cable Pull Abs

Als ik tijd/energie heb haal ik de looptraining van gisteren in zodat @neet61 trots op me is :p

Planning 06 maart 2019
Type: PULL

- Lat Pulldown
- Straight Arm Pulldown
- Seated Cable Row
- T-bar row
- Preacher Curl
- Cable Biceps Curl
- Cable Pull Abs

Als ik tijd/energie heb haal ik de looptraining van gisteren in zodat @neet61 trots op me is :p
Ik hoor het wel, maar de intentie is al vast goed :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven