- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Ik zit vol goede intenties hoor Neet... Alleen de uitvoering is er niet altijd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is toch al beter dan mensen die zeggen: Ik haat dit of dat, en ga er niet eens aan beginnenIk zit vol goede intenties hoor Neet... Alleen de uitvoering is er niet altijd![]()

Misschien dat die p*ssy leg days van jou nog ergens op gaan lijken.......squats en deads, mooi man![]()

Je moet natuurlijk rekening houden dat ik regelmatig ga lopen en ik wil niet dat mijn benen te groot worden. Daarom train ik ze minder hard...
![]()

Je moet natuurlijk rekening houden dat ik regelmatig ga lopen en ik wil niet dat mijn benen te groot worden. Daarom train ik ze minder hard...
![]()

zou je wel benen trainen als je ook gaat lopenJe moet natuurlijk rekening houden dat ik regelmatig ga lopen en ik wil niet dat mijn benen te groot worden. Daarom train ik ze minder hard...
![]()
daar moet je wel mee uitkijken anders wordt je veel te gespierd
@Col_inc is je coach?Je moet natuurlijk rekening houden dat ik regelmatig ga lopen en ik wil niet dat mijn benen te groot worden. Daarom train ik ze minder hard...
![]()
Ah zo......anders krijg je natuurlijk van die schuurplekken aan de binnenkant van je dijen........ik snap je helemaal man...![]()
Misschien dat die p*ssy leg days van jou nog ergens op gaan lijken.......squats en deads, mooi man![]()

en nog een half 

Goed plan. In mijn optiek combineren sprintjes of HIIT veel beter bij KT dan een duurloop.Morgen geen krachttraining maar wel een lekkere cardiosessie
Planning 08 maart 2019
Type: Hardlopen
+- 45 minuten hardlopen in bos met heuvels.
Op de heuvels zal ik steeds proberen versnellen, daarna recupereren. Soort interval dus.
Ik zou zeggen: trust the process. Gewoon doorcutten op een normaal aantal kcal. Als je stil komt te staan, zou ik eerder overwegen om (meer?) cardio toe te voegen of overall wat lager in je kcal te gaan zitten. Ik denk dat dat op de lange termijn veel beter voor je is dan dit soort 'gekke' dingen. Maar uiteindelijk moet je natuurlijk doen wat goed voor jou aanvoelt.Omdat ik volgende week graag een stap voorwaarts wil zetten tijdens het cutten, overweeg ik om een paar dagen full r*tard te cutten.
Ik zou 3 dagen mijn schema van 2100-2200 kcal aanhouden maar eveneens 4 dagen full r*tard laag gaan. Ik denk aan 1500 kcal op die dagen, met voldoende eiwitten. Op die manier hoop ik volgende week wat beweging te zien aan de vetmassa rond mijn abs.
Wat denken jullie van deze zelfpijniging mbt spiermassa behouden als natty?

Ik ga hier met je mee hoor. Gewoon die lijn doortrekken, dan komt het goed. Om die reden ben ik ook tegen 'cheat dagen'. Omdat je een cheat hebt verdiend ...... je hebt gvd helemaal niets verdiend totdat je je doel hebt bereikt, gewoon cutten kreng! DusIk zou zeggen: trust the process. Gewoon doorcutten op een normaal aantal kcal. Als je stil komt te staan, zou ik eerder overwegen om (meer?) cardio toe te voegen of overall wat lager in je kcal te gaan zitten. Ik denk dat dat op de lange termijn veel beter voor je is dan dit soort 'gekke' dingen. Maar uiteindelijk moet je natuurlijk doen wat goed voor jou aanvoelt.
En anders misschien een appeldag?