XXL Nutrition

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training 06 maart 2019
Type: PULL - 50 min

- Lat Pulldown
12*45kg
12*55kg
12*65kg
8*75kg

Elk setje 5 kg zwaarder dan de vorige keer :cool:

- Straight Arm Pulldown
12*20kg
12*25kg
10*30kg

- Seated Cable Row
12*45kg
12*55kg
12*65kg
8*75kg

Net zoals lat pulldown, elk setje 5 kg zwaarder. Deze oefening is qua reps/gewicht telkens een kopie van lat pulldown :p

- T-bar Row
12*40kg
12*50kg
8*60kg

Bij het derde setje was de energie plots weg. Normaal kan ik gemakkelijk een setje met 70kg maar deze keer dus niet...

- Cable Biceps Curl
12*20kg
12*25kg
12*30kg
10*35kg

- Preacher Curl
12*12,5kg
10*15kg
8*17,5kg
poging tot een setje met 20kg maar na 4-5 reps faalde ik al... De drop in energie die ik voelde bij T-bar row is de rest van de training gebleven...

- Cable Pull Abs
Deze heb ik laten vallen, morgen na p*ssy Legday zal ik nog wat setjes doen voor de sixpack ;)

SCORE::devilnana::devilnana:

De training begon aanvankelijk goed met een verhoging in gewicht bij Lat Pulldown en Sitting Cable Row. Daarna ging het bergaf tijdens T-bar Row. Het spreekt voor zich dat ik ook geen energie/zin meer had om te gaan lopen.

2019 duurt nog lang en dat is maar goed ook want wanneer ik mezelf in de spiegel bekeek tijdens het trainen, viel het me op dat ik nog veel werk zal hebben om mijn abs echt gedefinieerd te krijgen.

Laatst bewerkt:
Je moet abs gewoon standaard als eerste oefening doen.

Planning 07 maart 2019
Type: p*ssy Legday

- Squat > speciaal voor @Sanca Magni nog eens voorzichtig proberen
- Leg Extension
- Deadlift > eveneens nog eens heel voorzichtig proberen (low reps en gewicht)
- Leg Curl
- Standing Calf Raise
- Cable Pull voor de sixpack :P

Squat en deadlift goed bezig.

Misschien dat die p*ssy leg days van jou nog ergens op gaan lijken.......squats en deads, mooi man :thumbs::thumb:

Misschien dat die p*ssy leg days van jou nog ergens op gaan lijken.......squats en deads, mooi man :thumbs::thumb:

Je moet natuurlijk rekening houden dat ik regelmatig ga lopen en ik wil niet dat mijn benen te groot worden. Daarom train ik ze minder hard...

:roflol:

Je moet natuurlijk rekening houden dat ik regelmatig ga lopen en ik wil niet dat mijn benen te groot worden. Daarom train ik ze minder hard...

Ah zo......anders krijg je natuurlijk van die schuurplekken aan de binnenkant van je dijen........ik snap je helemaal man...:p;)

zou je wel benen trainen als je ook gaat lopen??? daar moet je wel mee uitkijken anders wordt je veel te gespierd:o

Ik ga wel niet overdrijven qua gewicht. Max 120 kg en 5-6 reps. In het verleden al wat rugproblemen gehad dus ik wil het niet meteen forceren ;)

Training 07 maart 2019
Type: p*ssy Legday - +- 55 min

- Squat
5*50kg
5*75kg
5*100kg
5*120kg

--> Die 120 was echt wel zwaar. Komt er van als je lang niet squat natuurlijk...

- Leg Extension
12*40kg
12*50kg
10*60kg
8*70kg

--> De uitvoering in de laatste twee setjes was niet super. Rom was niet 100%, komt door het squatten :o

- Deadlift
5*50kg
5*75kg
5*100kg
5*120kg

--> Easy baby, maar ik ben liever voorzichtig ivm hernia ;)

- Leg Curl
12*20kg
12*25kg
9*30kg
7*30kg

- Standing Calf Raise
12*50kg
12*70kg
12*90kg
10*110kg

- Cable Pull voor de sixpack :P
Een paar setjes voor de absss...

SCORE::devilnana::devilnana::devilnana:en nog een half :devilnana:

3,5 op 5 dansende duivels. Op zich geen spectaculaire training maar ik ben goedgezind omdat het squatten en (vooral) het deadliften nog goed gingen :D

Morgen geen krachttraining maar wel een lekkere cardiosessie :P

Planning 08 maart 2019
Type: Hardlopen

+- 45 minuten hardlopen in bos met heuvels.

Op de heuvels zal ik steeds proberen versnellen, daarna recupereren. Soort interval dus.

Morgen geen krachttraining maar wel een lekkere cardiosessie :P

Planning 08 maart 2019
Type: Hardlopen

+- 45 minuten hardlopen in bos met heuvels.

Op de heuvels zal ik steeds proberen versnellen, daarna recupereren. Soort interval dus.
Goed plan. In mijn optiek combineren sprintjes of HIIT veel beter bij KT dan een duurloop.

Omdat ik volgende week graag een stap voorwaarts wil zetten tijdens het cutten, overweeg ik om een paar dagen full r*tard te cutten.

Ik zou 3 dagen mijn schema van 2100-2200 kcal aanhouden maar eveneens 4 dagen full r*tard laag gaan. Ik denk aan 1500 kcal op die dagen, met voldoende eiwitten. Op die manier hoop ik volgende week wat beweging te zien aan de vetmassa rond mijn abs.

Wat denken jullie van deze zelfpijniging mbt spiermassa behouden als natty?

Omdat ik volgende week graag een stap voorwaarts wil zetten tijdens het cutten, overweeg ik om een paar dagen full r*tard te cutten.

Ik zou 3 dagen mijn schema van 2100-2200 kcal aanhouden maar eveneens 4 dagen full r*tard laag gaan. Ik denk aan 1500 kcal op die dagen, met voldoende eiwitten. Op die manier hoop ik volgende week wat beweging te zien aan de vetmassa rond mijn abs.

Wat denken jullie van deze zelfpijniging mbt spiermassa behouden als natty?
Ik zou zeggen: trust the process. Gewoon doorcutten op een normaal aantal kcal. Als je stil komt te staan, zou ik eerder overwegen om (meer?) cardio toe te voegen of overall wat lager in je kcal te gaan zitten. Ik denk dat dat op de lange termijn veel beter voor je is dan dit soort 'gekke' dingen. Maar uiteindelijk moet je natuurlijk doen wat goed voor jou aanvoelt. :)

En anders misschien een appeldag? :p

Ik zou zeggen: trust the process. Gewoon doorcutten op een normaal aantal kcal. Als je stil komt te staan, zou ik eerder overwegen om (meer?) cardio toe te voegen of overall wat lager in je kcal te gaan zitten. Ik denk dat dat op de lange termijn veel beter voor je is dan dit soort 'gekke' dingen. Maar uiteindelijk moet je natuurlijk doen wat goed voor jou aanvoelt. :)

En anders misschien een appeldag? :p
Ik ga hier met je mee hoor. Gewoon die lijn doortrekken, dan komt het goed. Om die reden ben ik ook tegen 'cheat dagen'. Omdat je een cheat hebt verdiend ...... je hebt gvd helemaal niets verdiend totdat je je doel hebt bereikt, gewoon cutten kreng! Dus :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven