XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Ik zou zeggen: trust the process. Gewoon doorcutten op een normaal aantal kcal. Als je stil komt te staan, zou ik eerder overwegen om (meer?) cardio toe te voegen of overall wat lager in je kcal te gaan zitten. Ik denk dat dat op de lange termijn veel beter voor je is dan dit soort 'gekke' dingen. Maar uiteindelijk moet je natuurlijk doen wat goed voor jou aanvoelt. :)

En anders misschien een appeldag? :p

Denk dat mijn VP hoger ligt dan gedacht waardoor ik weinig beweging zie aan mijn abs op dit moment. Het is natuurlijk de plek waar vet het langst blijft hangen :o Bijna 3 weken aan het cutten maar mijn shape gaat niet echt vooruit.

Vanaf maandag ga ik me opnieuw wekelijks wegen maar denk dat ik nog ruim boven 80 zit. Ben benieuwd naar de weegschaal maandag...

Appeldag klinkt goed... tell me more about this method please :burns:

Ik ga hier met je mee hoor. Gewoon die lijn doortrekken, dan komt het goed. Om die reden ben ik ook tegen 'cheat dagen'. Omdat je een cheat hebt verdiend ...... je hebt gvd helemaal niets verdiend totdat je je doel hebt bereikt, gewoon cutten kreng! Dus :D

Neet is in vorm vandaag :P Ik kan me vinden in die uitspraak, alleen wil het toeval dat we deze maand regelmatig mensen over de vloer krijgen om te eten (aankondiging zwangerschap) dus regelmatig zal ik van mijn dieet moeten afwijken... Compenseren zal belangrijk worden dus misschien toch af en toe een appeldag! :p
 
Neet is in vorm vandaag :P Ik kan me vinden in die uitspraak, alleen wil het toeval dat we deze maand regelmatig mensen over de vloer krijgen om te eten (aankondiging zwangerschap) dus regelmatig zal ik van mijn dieet moeten afwijken... Compenseren zal belangrijk worden dus misschien toch af en toe een appeldag! :p
He he :)
Zijn jullie zwanger? Of ga je aankondigen dat je dat wilt bereiken?
 
Oh Tidus!!! :D Gefeliciteerd zeg. Super leuk!:grinny::grinny:

Appeldag kwam voor in de documentaire 'Fitgirl', die afgelopen dinsdag op de Nederlandse televisie werd uitgezonden. Best eens interessant om te bekijken, hoewel ik wel van mening ben dat er gelijk een foute blik op de bikini fitness wereld wordt geworpen. De coach van betreffende fitgirl zei dat ze een zogenaamde appeldag moest inplannen. Ze mocht die dag dan niets anders eten dan in totaal 6 of 8 appels. De vorige prep had ze zelfs een appelweekend. Echt van de zotte. :lol:

Ik zou me sowieso niet te veel met die weegschaal bezighouden. Ik mag me niet meer wegen van mijn coach en sinds ik daar vanaf ben gestapt, voel ik me stukken beter. Het beheerst mijn emoties/humeur helemaal niet zo meer. Ik kijk gewoon in de spiegel en dan ben ik wel/niet tevreden met wat ik zie. Progressiefoto's zijn echt heel belangrijk in dit proces. Zo kun je je zelf ook niet voor de gek gaan houden.
 
Oh Tidus!!! :D Gefeliciteerd zeg. Super leuk!:grinny::grinny:

Appeldag kwam voor in de documentaire 'Fitgirl', die afgelopen dinsdag op de Nederlandse televisie werd uitgezonden. Best eens interessant om te bekijken, hoewel ik wel van mening ben dat er gelijk een foute blik op de bikini fitness wereld wordt geworpen. De coach van betreffende fitgirl zei dat ze een zogenaamde appeldag moest inplannen. Ze mocht die dag dan niets anders eten dan in totaal 6 of 8 appels. De vorige prep had ze zelfs een appelweekend. Echt van de zotte. :lol:

Ik zou me sowieso niet te veel met die weegschaal bezighouden. Ik mag me niet meer wegen van mijn coach en sinds ik daar vanaf ben gestapt, voel ik me stukken beter. Het beheerst mijn emoties/humeur helemaal niet zo meer. Ik kijk gewoon in de spiegel en dan ben ik wel/niet tevreden met wat ik zie. Progressiefoto's zijn echt heel belangrijk in dit proces. Zo kun je je zelf ook niet voor de gek gaan houden.

Je vergeet de eierdag, 28 eieren! :fire:
 
Oh Tidus!!! :D Gefeliciteerd zeg. Super leuk!:grinny::grinny:

Appeldag kwam voor in de documentaire 'Fitgirl', die afgelopen dinsdag op de Nederlandse televisie werd uitgezonden. Best eens interessant om te bekijken, hoewel ik wel van mening ben dat er gelijk een foute blik op de bikini fitness wereld wordt geworpen. De coach van betreffende fitgirl zei dat ze een zogenaamde appeldag moest inplannen. Ze mocht die dag dan niets anders eten dan in totaal 6 of 8 appels. De vorige prep had ze zelfs een appelweekend. Echt van de zotte. :lol:

Ik zou me sowieso niet te veel met die weegschaal bezighouden. Ik mag me niet meer wegen van mijn coach en sinds ik daar vanaf ben gestapt, voel ik me stukken beter. Het beheerst mijn emoties/humeur helemaal niet zo meer. Ik kijk gewoon in de spiegel en dan ben ik wel/niet tevreden met wat ik zie. Progressiefoto's zijn echt heel belangrijk in dit proces. Zo kun je je zelf ook niet voor de gek gaan houden.

Appeldag icm wat eiwitshakes... klinkt als een goede compensatiedag :cool:
 
"Nog meer cardio", haten jullie jezelf ofzo? Genieten jullie van depressief zijn???

Nog meer cardio zie zelfs ik niet zitten, dat zegt wel al iets he :roflol:

Ik kijk het nog een week aan en als ik niet tevreden ben over de vooruitgang drop ik nog wat kcal...

Wandelen wordt vaak voorgeschreven aan mensen die aan depressie lijden... Hoezo zou je van cardio depressief worden dan?

Edit: ik las je post verkeerd...

Wandelen is niet iets wat me aanspreekt tenzij het boswandelingen zijn maar om dat nu wekelijks te gaan doen... :)
 
Ja zou niet in zien waarom niet? Maar wij wonen in de heuvels en in bosrijk gebied, dus wij hoeven er niet speciaal op uit om cardio in de natuur te doen :eyebrow:
 
Daarnet bij het afstappen uit de trein is er een heel vervelend stekende pijn in mijn knie geschoten. Ik stapte er nogal lomp uit, gebeurt me niet vaak dat ik op zo een manier mezelf bezeer.

Het ziet er naar uit dat ik het hardlopen zal laten vallen, tweede keer deze week :( Beetje kut om zo het weekend te beginnen.
 
Slecht begin, ja......
 
Gewicht deze ochtend: 81kg. Ik ben begonnen op iets meer dan 83 kg. Het cutten doet dus wel iets maar optisch zie ik weinig vetverlies. Huidplooi rond navel blijft ongeveer 25mm. Dat is natuurlijk de plaats waar vet het laatst verdwijnt :o nu ja, er hangt nog genoeg spek aan dus ik weet wat te doen de komende maanden...
 
Laatst bewerkt:
Gewoon rustig volhouden Tidus !
 
Ja, cutten is een lang en pijnlijk proces.....
Verder zit er genoeg massa, dus er komt vast wel iets leuks tevoorschijn :)
 
Ziet er zeker goed uit voor een natty
 
Gewoon rustig volhouden Tidus !

I'll try my best, ik wil graag dat vet zien verdwijnen en tegelijk de weegschaal niet teveel zien zakken :p

Ja, cutten is een lang en pijnlijk proces.....
Verder zit er genoeg massa, dus er komt vast wel iets leuks tevoorschijn :)

Thanks neet! ik hoop ook dat er nog wat massa blijft hangen wanneer het vet weg is.

Ziet er zeker goed uit voor een natty

Bedankt voor het compliment! Ik moet toegeven dat ik wel met het idee speel nog eens een cleanbulk-kuurtje te doen wanneer ik op een deftig VP sta. Niks gek qua doseringen en duur.
 
Bedankt voor het compliment! Ik moet toegeven dat ik wel met het idee speel nog eens een cleanbulk-kuurtje te doen wanneer ik op een deftig VP sta. Niks gek qua doseringen en duur.
Waarom maar een kuurtje doen? Kun je het daar dan bij laten of blijf je toch weer langere tijd on?
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven