MuscleMeat

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Foto oogt groter dan IRL maar sowieso buffer dan gemiddeld :P

Straks geef ik mezelf trouwens strafcardio ter compensatie van gisterenavond. Denk dat ik half u rustig ga lopen en daarna nog een half u op hometrainer.
En een half uurtje abs.

Foto verwijderd? :dunno:

• #1.024
  • #1.025
Morgen heb ik een drukke lange werkdag voor de boeg dus ben ik daarnet nogmaals gaan lopen. Het wordt een heus cardio-logje op deze manier :D

Training 25 maart 2019
Type: Hardlopen
Ondergrond: Finse piste (vlak)

5 km - 24 min 30 sec
Gemiddelde 12,25 km/u

Ondanks het feit dat ik de afgelopen dagen nogal wat cardio heb gedaan, waaronder een coopertest zaterdag, toch vlotjes onder de 25 min gedoken op 5km.

Ik zit in een periode waar ik grote stappen voorwaarts zet. 24,5 min is uiteraard geen wereldprestatie maar voor mij begint het eindelijk ergens op te lijken :P

Straks nog PUSH workout en morgen dus geen tijd om te trainen.

• #1.026
Training 25 maart 2019
Type: PUSH - 45 min

- Bench Press
15*50kg
12*70kg
12*90kg
12*100kg --> 11 cleane reps en 1 mongolenrepje... moet kunnen, toch? :D

Volgende keer verhogen? Ik denk het wel...

- Upright cable row
12*25kg
12*30kg
12*35kg
12*40kg

Volgende keer verhoog deze oefening sowieso met 5 kg.

- Seated Face Pull
12*20kg
12*25kg
12*30kg
12*35kg

Ook hier verhoog ik volgende keer met 5 kg.

- Straight Bar Pushdown
12*25kg
12*30kg
12*35kg
10*40kg

- Rope Pushdown
12*20kg
12*25kg
10*30kg --> Triceps hadden het wel gehad :o

SCORE::devilnana::devilnana::devilnana:

Ik kan niet ontevreden zijn. De voorbije week heel vaak gecheat en ik merk meteen toename in kracht. Doel is om tijdens het cutten kracht vast te houden en tijdens een volgende bulk genieten van de rebound in kracht :)

• #1.030
Als je nu gewoon een shitload reps voor abs gaat doen hoef je niet meer te cutten :thinking:

• #1.033
Dat is ook mijn geheim :D

Hee Tidus. Is cardio een beetje goed te combineren met kracht training? Of ga je toch wel wat massa en krachtverlies inleveren ook al heb je je macro's op orde ?

• #1.037
Hee Tidus. Is cardio een beetje goed te combineren met kracht training? Of ga je toch wel wat massa en krachtverlies inleveren ook al heb je je macro's op orde ?

Volgens mijn ervaring is het goed te combineren. Ik ga de voorbije weken zowel in kracht als hardlopen vooruit, ondanks het cutten. Alhoewel ik wel moet toegeven dat ik iets te regelmatig gecheat heb :P

Komende week probeer ik 5 km binnen 24 min te lopen. Dat zit er zeker in!

Power gaat er ook lichtjes op vooruit. Ik train natuurlijk veel regelmatiger dan in 2018 waardoor ik wat verloren gains terugpak.

Volgens mijn ervaring is het goed te combineren. Ik ga de voorbije weken zowel in kracht als hardlopen vooruit, ondanks het cutten. Alhoewel ik wel moet toegeven dat ik iets te regelmatig gecheat heb :P

Komende week probeer ik 5 km binnen 24 min te lopen. Dat zit er zeker in!

Power gaat er ook lichtjes op vooruit. Ik train natuurlijk veel regelmatiger dan in 2018 waardoor ik wat verloren gains terugpak.
Haha, Kijk goed om te horen. Dat zijn mooie prestaties man top bezig! Ik zelf doe een PPL schema waarbij ik 2 keer per week benen dus train. Zal dat niet te veel worden met een paar keer hardlopen/HIIT er naast of in de avond na me training? Ik weeg nu zelf 100 kg op 18% vet, en het lijkt me eigenlijk toch wel mooi als ik met dat lichaamsgewicht ook nog een goeie conditie er naast kan opbouwen. Zonder dat me opbouw van kracht/massa eronder gaat komen te lijden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven