MuscleMeat

Tiener Fitness Model

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het maar genoeg geld oplevert in vergelijking met de diensten die geleverd worden. :p

Maar goed, als je 15 bent en 171 dan groei je nog wel iets door.. Zal wel 175-180 worden?

Meestal is voor fitness model langer beter omdat je dan sneller een smal figuur hebt. Meeste fitness modellen zijn geen extreem brede lui.

http://1.bp.blogspot.com/-okdLWbpA_...s1600/534834_506795516014349_1572991211_n.jpg

Die gast op die foto is behoorlijk buff hoor, niet alleen droger, maar ook groter dan de gemiddelde man. ja je hebt van die skinny f**got fitness models, maar de goeie zijn nog best buff.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goeie fysiek voor je leeftijd zeg damn!

goed fysiek

maar heb je ook benen ?

Op je 15 anabolen is geen goed idee als je nog wil groeien in lengte (en gezondheid trouwens).

Just saying.

Je moet vaak als je fitnessmodels wil zijn ook een beetje een 'goed' hoofd hebben of in iedergeval fotogeniek zijn. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk :D

• Topic Starter Topic Starter
Op je 15 anabolen is geen goed idee als je nog wil groeien in lengte (en gezondheid trouwens).

Just saying.

Wie heeft het over anabolen?

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 16:00 ----------

Wat een fysiek seg voor een 15 jarige!

Maar model.. denk dat het dat niet gaat worden je bent wel wat klein maar wie niet waagt wie niet wint! En ligt het aan mij of heb je een vrij rond koppie?

Komt denk ik meer door het poseren dat ik geen adem haal en dat de bloedvaten rond mijn nek enzo meer opspannen.

altijd blijven ademhalen... heel belangrijk ;)

Portfolio laten maken en opsturen naar casting- en modellenbureaus. Als je in hun database zit en ze hebben iemand nodig met jouw profiel, krijg je wel bericht.

Je moet vaak als je fitnessmodels wil zijn ook een beetje een 'goed' hoofd hebben of in iedergeval fotogeniek zijn. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk :D

Ik wou het ook al zeggen maar wist niet goed hoe ik het op een vriendelijke manier kon zeggen :)

Ik ga niet zeggen dat je lelijk bent ofzo, maar imo mis je de "x factor" om een model te worden maar je kan altijd proberen. Een nee heb je een ja kan je krijgen.

beste foto van een 15j die ik hier voor bij heb zien komen

chest gaat wel erg goed

Je bent flink gegroeid man! ik kan me je fotos nog herinneren van een tijd terug, ga zo door!

juicehead

pics ziet er epic goed uit

goed bezig bro, goed buff en droog

Terug
Naar boven