gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziekelijk, nog nooit zoveel pagina's gezien zonder enig comment haha. Die UB/LB combi gaat je best goed af of niet? Op wat voor schoenen deed je die single leg squat in Oktober?
Ik dacht dat jij dit was..Never mindhaha tja, doe het ook voor mezelf hoor. Ub Lb werkt goed voor mij, omdat ik niet 4x per week volgas kan gaan, raak ik overtraind van. Single leg squat?

single leg squats http://www.youtube.com/watch?v=86RS0R7YI9M&feature=related zoals dit zonder de bands
10xstang
8x30
8x40
8x45
8x52
begin was even lastig met afstand van bankje en waar ik mijn been moest laten rusten en je evenwicht bewaren maar beviel me opzich wel.
shit zeg hoeveel oefening pak jij welnie. s'ochtends op tijd vertrokken zeker, om s'avonds nog steeds bezig te zijn
![]()

Die dips waren niet vanochtend. Wel voorzichtig zijn met die triceps, wil niet dat je een 'Poolse' arm krijgt.
zal wel vaker gebeuren, en jij nog je eten binnen kunnen houden?

Met een beetje moeite. Vanavond Sushi eten voor herstel en morgen onderdelen trainen (als ik nog kan lopen)![]()

heb zon gevoel dat je morgen daar geen zin in hebt meer, als je 1 been uit bed zet![]()