AndroidHealthClinic

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
Slap excuus, ik ben de grootste misantroop van het forum en ga zelfs. Om nog maar niet te spreken over mijn in het Asperger's Spectrum bevindende brein :rolleyes:

Je bent een p*ssy

Verdomme wat flauw :emo:

Rotterdam is mijn geboortestad en daar heb ik nooit een reden voor nodig om naartoe te rijden. Patat van Bram Ladage en als side dish een paar Surinaamse broodjes kerrie kip van de Kruiskade :heart:

Toch kies ik voor golds. Beter berijdbaar dan rotterdam. In beide gevallen ben ik vast aanwezig. Want laat het deze keer niet weer schieten

Leuk Spekkie! :popcorn2:

trowback naar dbb meet in ik geloof begin 2015.

@Wengstertje? @lloydatoni @nickyCF? @RockOfAges @Shadow Project @??? @??? @basmca @??? @wovano @Skatermarvin @??? en @meaantje

20150221_160713.jpg

Dbb samengevat in 1 foto :emo:

De meeste echt grote gasten zijn vaak te auitistisch om met mensen om te gaan..:windup:

Maar goed, ik snap wat je bedoeld:emo:

en was dus triggered

Super buffe gasten zitten bijna niet op het forum.

Semi-buffe gasten zijn vaak bezet omdat ze hier of daar tevergeefs een raampje van een bestelwagen proberen kapot slaan.

Blijft nog over voor de meetings: sportieve recreanten

Super buffe gasten zitten bijna niet op het forum.

Semi-buffe gasten zijn vaak bezet omdat ze hier of daar tevergeefs een raampje van een bestelwagen proberen kapot slaan.

Blijft nog over voor de meetings: sportieve recreanten

Vooral die semi-buffe is heel mooi gecategoriseerd!

Rotterdam is mijn geboortestad en daar heb ik nooit een reden voor nodig om naartoe te rijden. Patat van Bram Ladage en als side dish een paar Surinaamse broodjes kerrie kip van de Kruiskade :heart:
Als pre-workout dan neem ik aan :p en erna weer diezelfde sushi zaak als laatste keer indien het Rotterdam wordt. Dat was echt dikke prima.

Als pre-workout dan neem ik aan :p en erna weer diezelfde sushi zaak als laatste keer indien het Rotterdam wordt. Dat was echt dikke prima.

Nee erna natuurlijk :D Wij zijn wel in voor trainen, maar eten dat is teveel van het goede voor ons als loners :roflol:

Nee man stelletje gekken, ik hou van pittig eten, maar na een paar van die Suri broodjes ben ik niks meer waard voor 24u. Eerst de pijn in mijn bek, dan in mijn pens, vervolgens mijn darmen en daarna.. Nou ja je raad het vast ;)

"Gewoon door de pijngrens heen eten..." :burger::eating::eatmeat::fries::popcorn::mc::meal:

Terug
Naar boven