Fitness Seller

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Ik kan altijd Basic Fit Haarlem en Haefland toevoegen. Uiteindelijk bepaalt de meerderheid toch wat het wordt.
Ik dacht overigens dat Basic Fit wel een beetje pauper was; zo niet, zijn er nog wel meer Basic Fits centraler in NL.

Ik kan altijd Basic Fit Haarlem en Haefland toevoegen. Uiteindelijk bepaalt de meerderheid toch wat het wordt.
Ik dacht overigens dat Basic Fit wel een beetje pauper was; zo niet, zijn er nog wel meer Basic Fits centraler in NL.

Verschilt per basic, deze dikke prima imo.

• Like
Waarderingen: BB_
Basic fit Haarlem is wel de beste die je kan krijgen denk ik. Al lijkt het me geen geschikte locatie voor een meet

• Like
  • Like
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vind Fox wel een toplocatie voor een meet. Gold's Gym moet ik altijd nog een keer heen.
Ik zet gewoon een ruime keus aan locaties in de poll, dan kan de meerderheid de doorslag geven. Amsterdam heb ik het niet zo op, maar gelukkig is er vanmiddag een flink pak slaag uitgedeeld. :P

1 squatrack en 2 plekken met haken aan het apenkooi ding.

ben je er geweest?

als er teveel mensen komen misschien niet, maar tegenwoordig komen de meets niet boven de 10 man uit geloof ik?
Nee nooit geweest maar ken genoeg mensen die er trainen

Ik vind Fox wel een toplocatie voor een meet. Gold's Gym moet ik altijd nog een keer heen.
Ik zet gewoon een ruime keus aan locaties in de poll, dan kan de meerderheid de doorslag geven. Amsterdam heb ik het niet zo op, maar gelukkig is er vanmiddag een flink pak slaag uitgedeeld. :P

fox 2.0 nooit geweest maar lijkt me wel ja.
zou wel de optie laten om op meerdere opties te stemmen.

Fox ook wel lekker centraal.

Haefland is zeker een toppertje. Maar wel in het diepe zuiden. Zal een flinke rit zijn voor de meesten.

Wat er gebeurt (met een 't')? Trainen, eten en gezellig socializen en de gezichten achter de forumleden leren kennen. Wees niet bang, er komen echt niet allemaal reusachtige AAS-monsters hoor. Vergelijken met mij steekt niemand schraal af. :roflol:
Crap....een t ja...tnx mate.

Ik ga er even over nadenken. 't Klinkt in ieder geval prima.

1 voordeel aan Haarlem voor de Belgen onder ons.

pak gewoon retourtje schiphol, vanaf daar ben je met directe trein met klein kwartier Haarlem station.

:baard:

Is er een gym met clubs en maces? :D

• Like
trowback naar dbb meet in ik geloof begin 2015.

@Wengstertje? @lloydatoni @nickyCF? @RockOfAges @Shadow Project @??? @??? @basmca @??? @wovano @Skatermarvin @??? en @meaantje

20150221_160713.jpg

never forget cameraman Ot92

• Like
Waarderingen: Vonk
Dat dere kluizenaarsleef :D

Ik wil altijd graag, maar de hoog-sensitieve autist in mij staat het niet toe....

Terug
Naar boven