MuscleMeat

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
Beste mede-DBB'ers,

Altijd al willen weten of @Punjab echt zo groot is, @wovano echt buff is geworden, @HillR echt zo'n prinses is en @Skatermarvin echt een losgeslagen levensstijl :eating: kan combineren met dedicated bodybuilding? De enige manier om daar achter te komen is door de gezichten achter de forumleden eens IRL te ontmoeten tijdens een DBB-meet. :woot:

Enkele maanden geleden hebben we een fantatische meet gehad bij Fox Gym in R'dam en aansluitend en hapje gegeten (dank @wovano). Helaas kon niet iedereen daarbij aanwezig zijn; daarnaast is het altijd leuk en gezellig om samen te trainen en socializen. :woot:Na het trainen moet er natuurlijk ook ontspannen en gegeten worden, dus aansluitend ergens eten en een beetje ouwehoren (zonder de "grammarnazi" uit te hangen @Myself) voor degenen die dat leuk lijkt is het plan. Nogmaals :woot:.

Ik hoop dat ik jullie snel kan ontmoeten, dan zullen jullie er eens achter komen dat ik geen dikke autist ben (... maar een skinny autist;)).
:D:D

Feedback, aanvullingen en verbeteringen zijn welkom! Ik kan deze post eventueel aanpassen.

Update 26-01-2019:
De poll blijft t/m 28 januari open staan, maar het lijkt er op dat we 9 maart gaan prikken met als alternatieve datum 16 maart. Ik zal na maandag een poll toevoegen waarin eenieder zijn/haar voorkeur voor de locatie kan aangeven. Ik zat te denken aan:
- Fox Gym R'dam;
- Gold's Gym Nieuwegein;
- Wellicht een gym wat meer in het zuiden (centraal voor zowel België als Nederland), zoals bijvoorbeeld Big Gym Tilburg (of Do It in Turnhout, de gym van Siggi Seegers).
De meerderheid bepaalt uiteindelijk wat de locatie wordt.

Als de locatie ook vaststaat, kunnen we vervolgens kijken waar we gaan eten. Ik denk dat de BB-community het meest behoefte heeft aan een AYCE-concept. :eating: In de buurt van de gym lijkt mij het meest praktisch.

Groeten,
Bert

Do-It is reeds 2x van eigenaar verandert achter Siggi, hij loopt er soms wel nog rond maar best op voorhand hem eens contacteren als je graag hebt dat hij op die dag aanwezig is.
Daarnaast werkt do-it wat samen met "de waterput" een restaurantje waar siggi heel dikwijls met zijn atleten gaat eten omdat ze daar ook eten serveren voor mensen die in hun prep zitten. Pasta/kip.
rijst/kip/groeten,... en dit voor zeer schappelijke prijzen.

• Like
Waarderingen: BB_
Het lijkt er op dat 9 maart de beste optie is. 16 maart zouden we eventueel als alternatieve datum aan kunnen houden. Ik hoop wel dat er nog wat meer animo is, want als we met nog geen 10 man/vrouw zijn, zou wel een beetje karig zijn. Ik laat de poll nog een paar dagen open staan en zal dan een datum prikken. Vervolgens zal ik een poll aanmaken waarin iedereen zijn voorkeur voor een gym kan aangeven.

Er zijn nog wel wat mensen die ik graag zou willen ontmoeten of die wellicht in zijn voor een meet; even nog wat mensen taggen:
@marina1975 @sneeuwwitje @Bubs @lienlien @Kathlinoo
@Brutushakt @Nootmuskaatje @Sanca Magni @RFFNCK @Jwdoetookmee
@CoolBuilder @Col_inc @dreamy1 @vntl @Tidus FFX @Rob G @Robke78 @Nomen Nescio
@ThuggishRuggish @040B @basmca @RaceRookie @neet61 @Pieter68 @darude0306 @harpep
@johnyjordaan @GeenEiwittenVoorJe18Bent @Carloz @roei- en fietsfanaat @Schwarzeneggertje natuurlijk!!
@svenrpb @VinnieVince @Baby Olifant @flexx123 @Pillz @Pleister @Aeresan @Jasenko

Ik ben vereerd dat ik word (of wordt @Bert :p) genoemd en het lijkt me ergens ook wel leuk. Alleen denk ik dat ik niet heel geliefd ben met mijn sterke politiekeopvattingen:D

Nee zonder dollen, juist daarom zou het goed zijn om te zien dat er "meer" is alleen train ik sowieso al weinig KT-gericht. Deze data zijn dan ook net voor het wedstrijdseizoen wanneer het hele kracht trainen helemaal op een laag pitje staat + moet ik kunnen inwegen. Ik pas dus maar vind het leuk dat zo iets georganiseerd wordt en hoop dat het gezellig wordt.

Ik ben wel benieuwd wie dit keer de meeste rondes AYCE haalt.

• Topic Starter Topic Starter
Slap excuus, ik ben de grootste misantroop van het forum en ga zelfs. Om nog maar niet te spreken over mijn in het Asperger's Spectrum bevindende brein :rolleyes:

Je bent een p*ssy

Ik wil altijd graag, maar de hoog-sensitieve autist in mij staat het niet toe....
Hier nog één, maar we hebben nog zes weken om ons er op in te stellen dus dat moet wel lukken. :roflol:

Nee man stelletje gekken, ik hou van pittig eten, maar na een paar van die Suri broodjes ben ik niks meer waard voor 24u. Eerst de pijn in mijn bek, dan in mijn pens, vervolgens mijn darmen en daarna.. Nou ja je raad het vast ;)
Pittig eten? :P
1548708569096347803413.jpg

Ik ben vereerd dat ik word (of wordt @Bert :p) genoemd en het lijkt me ergens ook wel leuk. Alleen denk ik dat ik niet heel geliefd ben met mijn sterke politiekeopvattingen:D

Nee zonder dollen, juist daarom zou het goed zijn om te zien dat er "meer" is alleen train ik sowieso al weinig KT-gericht. Deze data zijn dan ook net voor het wedstrijdseizoen wanneer het hele kracht trainen helemaal op een laag pitje staat + moet ik kunnen inwegen. Ik pas dus maar vind het leuk dat zo iets georganiseerd wordt en hoop dat het gezellig wordt.
1548708569096347803413.jpg

Ik ben wel benieuwd wie dit keer de meeste rondes AYCE haalt.
We hoeven het niet over politiek te hebben hoor en het gaat om de gezelligheid. :D Er komen echt niet alleen maar buffe gasten die 150 kg benchen. Cardio Is ook toegestaan. :thumbs:

Misschien kan je een nieuwe poll maken met 3 opties?

Met 2, 9 en 16 maart

En @Basma dit keer wel komen uit Grun? :p

Nieuwe poll toevoegen lukt niet. Ik heb wel de OP aangepast. :)
Gisteren geen tijd gehad.

trainen kan ik beide, eten not sure yet

• Like
Waarderingen: BB_
@Saik : kom je ook? Ben benieuwd naar jouw wedstrijdervaringen. En hopelijk kun je dan je mening over mij bijstellen. :P;)

Rotterdam is mijn geboortestad en daar heb ik nooit een reden voor nodig om naartoe te rijden. Patat van Bram Ladage en als side dish een paar Surinaamse broodjes kerrie kip van de Kruiskade :heart:

Bram heeft ook een vestiging in mocropark, utrecht.
Goeie friet dat zeker.

Kom, gaan we samen. Nemen we @Mister TN ook mee.

Zonder dollen, zou die man best eens willen ontmoeten.

Kan me trouwens nog een meet herinneren waarbij kukishu en ik de bufste gasten waren,:roflol:
@Killy en @euphorea waren er ook bij, uiteindelijk ergens in de toenmalige baja beachclub gestrand, waar een dbb'er een of andere kotsende poolse chick had gefixed.
Memories :')

Bedankt voor de uitnodiging maar ik sla hem over

Goeie friet dat zeker.

Kan me trouwens nog een meet herinneren waarbij kukishu en ik de bufste gasten waren,:roflol:
@Killy en @euphorea waren er ook bij, uiteindelijk ergens in de toenmalige baja beachclub gestrand, waar een dbb'er een of andere kotsende poolse chick had gefixed.
Hee ik was toen ook al extreem buff.

Rusty was dat ja, heb nog foto's dat hij met die 'chick' bezig was. Fucking 6,5 jaar geleden :roflol:

Hee ik was toen ook al extreem buff.

Rusty was dat ja, heb nog foto's dat hij met die 'chick' bezig was. Fucking 6,5 jaar geleden :roflol:

Ja klopt bro sorry, my bad.
Lol, ja was z'n naam kwijt.
Hij was later toch samen met die sanne uit alkmaar hier van het forum?

Goeie friet dat zeker.

Mijn kleine meet met Roxxe en Deadsmurf op Rock Werchter :heart: :joint:

Terug
Naar boven