Ben je het niet aan jezelf verplicht om vaker te trainen, gezien het feit dat je zo actief bent op een BODYBUILD forum?![]()
Zeg jij het tegen mijn gezin?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je het niet aan jezelf verplicht om vaker te trainen, gezien het feit dat je zo actief bent op een BODYBUILD forum?![]()
Héj, jij mag bij mij komen wonen.

Je kan toch argumenteren dat je home gym geld heeft gekost en je dat materiaal wil gebruiken?

Wat er gebeurt (met een 't')? Trainen, eten en gezellig socializen en de gezichten achter de forumleden leren kennen. Wees niet bang, er komen echt niet allemaal reusachtige AAS-monsters hoor. Vergelijken met mij steekt niemand schraal af.@Bert Ik voel mij natuurlijk redelijk gevleid dat ik word genoemd.
Maar....ben nog maar zo kort bij het forum...vraag me af of een meet mij echt wat gaat brengen.
(Daarnaast ben ik bang dat ik tussen alle die monsterlijke fysieken een beetje schril/schraal afsteek)
Wat gebeurd er eigenlijk op zo'n meet?
(In een vorig leven toen ik lekker veel pijp rookte (ow...als ik terug zou kunnen naar die tijd...) ging ik wel eens naar de meetings van www.pijprokersforum.nl. Daar deden we veul roken en bierdrinken.
Bij een meeting hier heul veul eiwitshakes drinken en trainen?

Iron House heb ik bewust weggelaten, aangezien in dit topic in eerdere posts door meerdere mensen werd aangegeven dat Iron House vnl. PL-gericht is en niet echt BB-gericht. Vorige meet was Iron House ook al afgevallen (mede om die reden, en iets met spiegelsIron House Utrecht nog toevoegen?
USC Universum Amsterdam wellicht?
).
Gold's Gym Nieuwegein is toch omgeving Utrecht?Zijn er ook niet mooie gyms in Apeldoorn en Amersfoort? Anders in voor omgeving Utrecht natuurlijk.
Zie hierboven.Inonhouse lijkt me wel een goeie, helft van de dbbers komt daar toch al.
Ik heb bewust een paar Big Gyms genoemd die wat centraler in Nederland (en ook voor België) liggen. Groningen is wel weer echt het uiterste en met die aardverschuivingen weet ik niet of het wel verstandig is daar te liften (net als in @Sanca Magni's achtertuin
).Iron House Utrecht nog toevoegen?
USC Universum Amsterdam wellicht?
Niet dat ik alles bepaal natuurlijk maar voor bodybuilders is daar weinig te vinden van wat ik heb begrepen. Lijkt me beter om een gym te kiezen waar zowel free weigths als apparaten te vinden zijn.Inonhouse lijkt me wel een goeie, helft van de dbbers komt daar toch al.
Niet dat ik alles bepaal natuurlijk maar voor bodybuilders is daar weinig te vinden van wat ik heb begrepen. Lijkt me beter om een gym te kiezen waar zowel free weigths als apparaten te vinden zijn.
Haefland sport ookBasic fit Haarlem Noord heeft alles trouwens, PL/oly platform, plate loaded machines, machines, cable stations, PL bar, micro plates, hele muur van spiegels, ect ect. Sumo en andere AYCE plekken op 10 minuten met de auto of 20 min met O.V.

Waar was je dan de laatste meet?
Ik moet meer mensen taggen om animo te kweken:
@Arminius @Josef Švejk @Vieze jij @chrisk @euphorea @Hoody @mat @nannan @Steks @tinus @Roy DeMeo @Corleoné @A User B @elnostra @Shrimpy @Cocojamboo @MissNuke @Miss Sunshine @UnCompress @Valandinz @Banshee @Bosco55555 @Bulck @TallAndSmal @IkWilGrootWorde @rob91 @mouss @Poepiemonster @Conwa @Starx6673 @Webby @Vissertje1980 @KategorieC @The Novice @The Hoff @imnewhere @psycomantje @SP1988 @Pleister @yasmine @IRONic Pumper @IronWarrior @Koppie @EigenWereld @Moraalridder @Pren @Alfadhir heitir @Strive4muscle @Grote S @Zeenius @Mentat @Saik @Saitek
Komen jullie ook?![]()
Ik kon niet

Whahah valt daar nog mee hoor.Wat er gebeurt (met een 't')? Trainen, eten en gezellig socializen en de gezichten achter de forumleden leren kennen. Wees niet bang, er komen echt niet allemaal reusachtige AAS-monsters hoor. Vergelijken met mij steekt niemand schraal af.
Iron House heb ik bewust weggelaten, aangezien in dit topic in eerdere posts door meerdere mensen werd aangegeven dat Iron House vnl. PL-gericht is en niet echt BB-gericht. Vorige meet was Iron House ook al afgevallen (mede om die reden, en iets met spiegels).
USC A'dam zou kunnen, maar is wel weer erg ver weg voor mensen uit België en Limburg. Ik kan 'm in ieder geval er tussen zetten.
Gold's Gym Nieuwegein is toch omgeving Utrecht?
Zie hierboven.
Ik heb bewust een paar Big Gyms genoemd die wat centraler in Nederland (en ook voor België) liggen. Groningen is wel weer echt het uiterste en met die aardverschuivingen weet ik niet of het wel verstandig is daar te liften (net als in @Sanca Magni's achtertuin).

Vergeet @Mister TN niet.Ik moet meer mensen taggen om animo te kweken:
@Arminius @Josef Švejk @Vieze jij @chrisk @euphorea @Hoody @mat @nannan @Steks @tinus @Roy DeMeo @Corleoné @A User B @elnostra @Shrimpy @Cocojamboo @MissNuke @Miss Sunshine @UnCompress @Valandinz @Banshee @Bosco55555 @Bulck @TallAndSmal @IkWilGrootWorde @rob91 @mouss @Poepiemonster @Conwa @Starx6673 @Webby @Vissertje1980 @KategorieC @The Novice @The Hoff @imnewhere @psycomantje @SP1988 @Pleister @yasmine @IRONic Pumper @IronWarrior @Koppie @EigenWereld @Moraalridder @Pren @Alfadhir heitir @Strive4muscle @Grote S @Zeenius @Mentat @Saik @Saitek
Komen jullie ook?![]()
Yes. Kan niet op de meest gekozen datum