MuscleMeat

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
Komt binnenkort ook wel weer, de laatste paar nachten gingen weer redelijk kwa doorslapen.

• Topic Starter Topic Starter
@Bert Ik voel mij natuurlijk redelijk gevleid dat ik word genoemd.
Maar....ben nog maar zo kort bij het forum...vraag me af of een meet mij echt wat gaat brengen.

(Daarnaast ben ik bang dat ik tussen alle die monsterlijke fysieken een beetje schril/schraal afsteek)

Wat gebeurd er eigenlijk op zo'n meet?
(In een vorig leven toen ik lekker veel pijp rookte (ow...als ik terug zou kunnen naar die tijd...) ging ik wel eens naar de meetings van www.pijprokersforum.nl. Daar deden we veul roken en bierdrinken.

Bij een meeting hier heul veul eiwitshakes drinken en trainen?
Wat er gebeurt (met een 't')? Trainen, eten en gezellig socializen en de gezichten achter de forumleden leren kennen. Wees niet bang, er komen echt niet allemaal reusachtige AAS-monsters hoor. Vergelijken met mij steekt niemand schraal af. :roflol:

Iron House Utrecht nog toevoegen?
USC Universum Amsterdam wellicht?
Iron House heb ik bewust weggelaten, aangezien in dit topic in eerdere posts door meerdere mensen werd aangegeven dat Iron House vnl. PL-gericht is en niet echt BB-gericht. Vorige meet was Iron House ook al afgevallen (mede om die reden, en iets met spiegels:P).
USC A'dam zou kunnen, maar is wel weer erg ver weg voor mensen uit België en Limburg. Ik kan 'm in ieder geval er tussen zetten. :)
Zijn er ook niet mooie gyms in Apeldoorn en Amersfoort? Anders in voor omgeving Utrecht natuurlijk.
Gold's Gym Nieuwegein is toch omgeving Utrecht?
Inonhouse lijkt me wel een goeie, helft van de dbbers komt daar toch al.
Zie hierboven.
Deze... in Groningen dan wel:P
Ik heb bewust een paar Big Gyms genoemd die wat centraler in Nederland (en ook voor België) liggen. Groningen is wel weer echt het uiterste en met die aardverschuivingen weet ik niet of het wel verstandig is daar te liften (net als in @Sanca Magni's achtertuin :roflol:).

Vanuit Golds gym ben je in 10 min bij Shizen. Kan me herinneren dat ik daar een paar jaar terug na een meet goed gegeten heb @Skatermarvin

Niet dat ik alles bepaal natuurlijk maar voor bodybuilders is daar weinig te vinden van wat ik heb begrepen. Lijkt me beter om een gym te kiezen waar zowel free weigths als apparaten te vinden zijn.

Ben er lang niet geweest maar dacht dat er best wat machines/kabels staan.

Anyway ik vind alles prima als het een barbell en (normale) plates heeft.

Basic fit Haarlem Noord heeft alles trouwens, PL/oly platform, plate loaded machines, machines, cable stations, PL bar, micro plates, hele muur van spiegels, ect ect. Sumo en andere AYCE plekken op 10 minuten met de auto of 20 min met O.V.

Basic fit Haarlem Noord heeft alles trouwens, PL/oly platform, plate loaded machines, machines, cable stations, PL bar, micro plates, hele muur van spiegels, ect ect. Sumo en andere AYCE plekken op 10 minuten met de auto of 20 min met O.V.
Haefland sport ook :rolleyes:

In voor Haarlem

Wat er gebeurt (met een 't')? Trainen, eten en gezellig socializen en de gezichten achter de forumleden leren kennen. Wees niet bang, er komen echt niet allemaal reusachtige AAS-monsters hoor. Vergelijken met mij steekt niemand schraal af. :roflol:

Iron House heb ik bewust weggelaten, aangezien in dit topic in eerdere posts door meerdere mensen werd aangegeven dat Iron House vnl. PL-gericht is en niet echt BB-gericht. Vorige meet was Iron House ook al afgevallen (mede om die reden, en iets met spiegels:P).
USC A'dam zou kunnen, maar is wel weer erg ver weg voor mensen uit België en Limburg. Ik kan 'm in ieder geval er tussen zetten. :)

Gold's Gym Nieuwegein is toch omgeving Utrecht?

Zie hierboven.

Ik heb bewust een paar Big Gyms genoemd die wat centraler in Nederland (en ook voor België) liggen. Groningen is wel weer echt het uiterste en met die aardverschuivingen weet ik niet of het wel verstandig is daar te liften (net als in @Sanca Magni's achtertuin :roflol:).
Whahah valt daar nog mee hoor.
Maar im out;)

Terug
Naar boven