XXL Nutrition

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
Gestemd op Haefland.

Mocht het omgeving Utrecht worden kan ik misschien nog mee eten trouwens. Ligt er een beetje aan hoe ik er aan toe ben na mijn wedstrijd :p

• Topic Starter Topic Starter
9 maart kan ik helaas niet met zekerheid zeggen of ik kan. In principe moet ik dat weekend werken volgens mij basisrooster maar ligt er aan of ik dan alweer volledig aan het werk ben (waarschijnlijk nog niet). Is voor mij dus onder voorbehoud. Als ik kan dan zal het incl. eten zijn.

Kan niks beloven, maar z en ik zullen proberen aanwezig te zijn indien het niet de wereld is qua reizen. Sowieso ook in voor het eten.

is voor mij afhankelijk van de gekozen locatie ,groetjes

• Like
Waarderingen: BB_
Kan ik nu echt niet inschatten.
Als datum en gym vastliggen, beslis ik wel 2tal weken ervoor of ik mee kan.

• Like
Ik ben er niet @Bert toch veel plezier gewenst en eet niet to muts.

• Like
Ik ben nog in de race voor beide datums, en eten is gezellig. Als het erg ver beneden R'dam wordt, haak ik wel af. Maar mogelijk is er voldoende animo om voor Z Nederland en Vlaanderen een volgende meet te plannen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Ik zal er niet bij zijn. Zoals reeds aangegeven is de afstand voor mij persoonlijk zowat de blokkerende factor. Maar, zoals ook al aangegeven, ik vind dit een super initiatief en wil @Bert dan ook bedanken voor al zijn effort. Geniet er van allemaal. En plaats nadien enkele sfeer foto’s op het forum! :)

• Like
Voorlopig niet, heb m'n rooster ook nog niet dus geen idee wanneer ik zou kunnen. (Het is ook niet eventjes op en af) .

Ik zal er niet bij zijn. Zoals reeds aangegeven is de afstand voor mij persoonlijk zowat de blokkerende factor. Maar, zoals ook al aangegeven, ik vind dit een super initiatief en wil @Bert dan ook bedanken voor al zijn effort. Geniet er van allemaal. En plaats nadien enkele sfeer foto’s op het forum! :)

Belgen veronderstel ik? Van waar?

Terug
Naar boven