Fitness Seller

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Dan voor jullie reacties en leuk dat jullie er (mogelijk) bij zijn @RockOfAges @Vissertje1980 @neet61 @hoxyz @Zeenius @Vieze jij @mouss. :woot:.
Mogelijk kunnen de Belgen carpoolen en de brandstofkosten delen. Samen karren is ook best gezellig. :yes: Vorige keer waren @Pieter68 en @mouss ook samen gekomen. :thumbs:
Ik snap dat de afstand voor sommige mensen een issue is, maar daarmee kan ik helaas niet iedereen een plezier doen. Het lijkt erop dat Fox Gym of Gold's Gym de locatie wordt. Behalve dat deze gyms redelijk centraal liggen, zijn het ook nog eens toplocaties. :D

Laat maar weten als er nog mensen IN zijn voor deze meet. De meeting is voor iedereen, beginner, gevorderde, naturel of niet, skinny ecto of buffe endo, autist of schizofreen, PL'er of BB'er of geen van beide. :D Als je het gewoon leuk vindt om de forumleden te leren kennen en samen te trainen en socializen met :eating: ben je meer dan welkom.

ik kijk een dag niet op dbb en er is al voor me bepaald :roflol: ik wilde eigenlijk op 16 maart stemmen :emo: kan niet echt beloven dat ik erbij ben 9 maart maar zal m’n best doen :)

Mijn voorkeur gaat uit naar @FoxGym, voor mij en pun heeft die veel mogelijkheden qua apparatuur en oefeningen die we anders niet hebben, dus dat zou ik echt wel tof vinden. Toch één van de weinige gyms die echt heel erg gericht is op "ons soort mens":P

Plus de mogelijkheid voor postworkout hondjeknuffelen :eyebrow:

ik kijk een dag niet op dbb en er is al voor me bepaald :roflol: ik wilde eigenlijk op 16 maart stemmen :emo: kan niet echt beloven dat ik erbij ben 9 maart maar zal m’n best doen :)

Beloof het me!!!!! :heart: :eyebrow:

• Like
Waarderingen: BB_
En @FoxGym :heart: is gratis, wat wil een mens nog meer :flex:

• Topic Starter Topic Starter
Meer vrouwen!

En bier

@ScumbagAnnie vergeet je niet te stemmen.

Overigens denk ik dat Haefland-sport voor de Belgen ook een hele goede optie is die erg dichtbij is. Weet ook wel wat goede zaken hier waar we kunnen eten.

• Like
Waarderingen: BB_
Is het daar ook gratis entree? Typische Nederlander :o
Normaal gezien is de eerste keer trainen gratis. Weet niet of dat in dit geval ook zo is, maar kan wel eens kijken wat er te regelen is. En anders is het 5 euro. Daar voel je vast niks van en krijg je een gigantische keuze aan apparaten en free weights voor terug. Nog meer dan fox gym durf ik wel te stellen.

Terug
Naar boven