- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Dan voor jullie reacties en leuk dat jullie er (mogelijk) bij zijn @RockOfAges @Vissertje1980 @neet61 @hoxyz @Zeenius @Vieze jij @mouss.
.
Mogelijk kunnen de Belgen carpoolen en de brandstofkosten delen. Samen karren is ook best gezellig.
Vorige keer waren @Pieter68 en @mouss ook samen gekomen. 
Ik snap dat de afstand voor sommige mensen een issue is, maar daarmee kan ik helaas niet iedereen een plezier doen. Het lijkt erop dat Fox Gym of Gold's Gym de locatie wordt. Behalve dat deze gyms redelijk centraal liggen, zijn het ook nog eens toplocaties.
Laat maar weten als er nog mensen IN zijn voor deze meet. De meeting is voor iedereen, beginner, gevorderde, naturel of niet, skinny ecto of buffe endo, autist of schizofreen, PL'er of BB'er of geen van beide.
Als je het gewoon leuk vindt om de forumleden te leren kennen en samen te trainen en socializen met
ben je meer dan welkom.
.Mogelijk kunnen de Belgen carpoolen en de brandstofkosten delen. Samen karren is ook best gezellig.
Vorige keer waren @Pieter68 en @mouss ook samen gekomen. Ik snap dat de afstand voor sommige mensen een issue is, maar daarmee kan ik helaas niet iedereen een plezier doen. Het lijkt erop dat Fox Gym of Gold's Gym de locatie wordt. Behalve dat deze gyms redelijk centraal liggen, zijn het ook nog eens toplocaties.

Laat maar weten als er nog mensen IN zijn voor deze meet. De meeting is voor iedereen, beginner, gevorderde, naturel of niet, skinny ecto of buffe endo, autist of schizofreen, PL'er of BB'er of geen van beide.
Als je het gewoon leuk vindt om de forumleden te leren kennen en samen te trainen en socializen met
ben je meer dan welkom.

ik wilde eigenlijk op 16 maart stemmen
kan niet echt beloven dat ik erbij ben 9 maart maar zal m’n best doen