Fitness Seller

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
@ScumbagAnnie vergeet je niet te stemmen.

Overigens denk ik dat Haefland-sport voor de Belgen ook een hele goede optie is die erg dichtbij is. Weet ook wel wat goede zaken hier waar we kunnen eten.

Heafland is voor veel Hollanders nog verder dan Rotterdam voor veel belgen.

Mooie gym daar en ik snap dat het voor de belgen fijn is, maar als het daar wordt ben ik helaas wel uit.

Financieel en kwa tijd niet haalbaar.

Screenshot_20190131-110812_Maps.jpg

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Die paar euro entree is toch niet zo'n probleem.

• Topic Starter Topic Starter

Mooie gym daar en ik snap dat het voor de belgen fijn is, maar als het daar wordt ben ik helaas wel uit.

Carpoolen?

Normaal gezien is de eerste keer trainen gratis. Weet niet of dat in dit geval ook zo is, maar kan wel eens kijken wat er te regelen is. En anders is het 5 euro. Daar voel je vast niks van en krijg je een gigantische keuze aan apparaten en free weights voor terug. Nog meer dan fox gym durf ik wel te stellen.

Ja ik wil er best een keer trainen, maar dat kan sowieso wel eens een keer met zijn vieren los van een meet.

:roflol: Jezus hahaha Fietsen is bijna even snel :roflol:

Bijvoorbeeld, of sushi vandaag is ook heerlijk. Ken ook een ayce restaurant met allerlei soorten andere gerechten: hamburger, schnitzel, varkens saté, zalm, loempia. Ook echt een aanrader.
Maar Haefland zal het vast niet worden :o

• Like
Waarderingen: 040B
Ja ik wil er best een keer trainen, maar dat kan sowieso wel eens een keer met zijn vieren los van een meet.
Dat kan natuurlijk altijd, gezellig! Als we zoiets na mijn wedstrijd plannen kunnen we het meteen combineren met uit eten. Weet alle goede restaurantjes hier wel te vinden :D

Ik moet jullie (en mezelf) mogelijk teleurstellen. Ik heb de 9e in de avond al afspraken..en kan niet mee (vr)eten

Ok, ok, laatste tijd niet meer zo actief op het forum, druk en meer smoesjes en zo.... en ondanks dat ik niet de eer heb om getagd te worden (:treuren:) ga ik dit keer wel mn best doen om te komen.
Wederom dikke ovb, want weer, tijd, blabla .

9 maart, voorkeur Fox. :pressing:

Weet je wat, neem ik die ook mee :hoody::p

9 maart zal kijken of ik kan

@Bert komt niet eens tot woorden waarschijnlijk :p

WTF is dat hier weer :roflol:

Terug
Naar boven