Fitness Seller

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
MIsschien is er wel een sauna voor @Bert :roflol:

Ojee, het duurt nog meer dan een maand voordat de meet er is, en ik voel me nu al awkward :roflol:

:roflol: is die tent al een keer gerenoveerd inmiddels of is het daar nog steeds treurnis?

:roflol: is die tent al een keer gerenoveerd inmiddels of is het daar nog steeds treurnis?

Tent is, net als de meeste Valken inmiddels, meer dan prima gerenoveerd.
Doelde meer op het random volk wat er bivakkeert op de zaterdagavond ivm "de buren" :p

Tent is, net als de meeste Valken inmiddels, meer dan prima gerenoveerd.
Doelde meer op het random volk wat er bivakkeert op de zaterdagavond ivm "de buren" :p

:p ik ben alweer 14 jaar weg uit Capelle dus ben niet goed op de hoogte van de populaire hangplekken van tegenwoordig :D

out

Dat was echt zo'n kers op de appelmoes v/d Valk

Zaterdag afgeladen ivm vaste preparty F4two.

@Bert :rolleyes::o

Bestaat die tent ook nog ja? :roflol:

Gouden herinn... Ik bedoel smeerpijperij!

Oudste zoon (17) had er schoonfamilydinner en wist niet wat/wie hij allemaal om zich heen zag.

Schoonpa heeft het hem even bijgebracht :roflol:

Klinkt eigenlijk best lollig. Ik heb altijd al willen weten wat voor volk er bij fun4two komt (voor een vriend uiteraard)

:roflol: Ik ook. maar ik zou denk ik sterven van plaatsvervangende schaamte.. Ze zien er daar echt niet zo uit als wij :rolleyes:

Terug
Naar boven