XXL Nutrition

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
Dat zie je bij Crazyland feestjes al. Je haalt de swingers er zo uit..en dat zijn meesttijds niet de meeste aantrekkelijke mensen..:emo:

Klopt dat zijn van die doorgewinterde feestneuzen met rimpels van oor tot oor en bijbehorend panterprintje :roflol: Dezelfde types die bij het zien van ons al van de barkruk afglijden als we de FF2 zouden binnenwandelen :treuren:

• Topic Starter Topic Starter
Bijvoorbeeld, of sushi vandaag is ook heerlijk. Ken ook een ayce restaurant met allerlei soorten andere gerechten: hamburger, schnitzel, varkens saté, zalm, loempia. Ook echt een aanrader.
Maar Haefland zal het vast niet worden :o
Ik ben ook best in om een keer naar Haefland te komen, lijkt me tof. Als jullie mij tenminste niet te skinny en autistisch vinden om mee te trainen. :o
@Punjab @HillR @wovano @ScumbagAnnie
Ik moet jullie (en mezelf) mogelijk teleurstellen. Ik heb de 9e in de avond al afspraken..en kan niet mee (vr)eten
Dat valt me dan weer van je tegen. :( Ik neem aan dat je die 'afspraken' annuleert en gezellig met ons mee(vr)eet. ;)
Ok, ok, laatste tijd niet meer zo actief op het forum, druk en meer smoesjes en zo.... en ondanks dat ik niet de eer heb om getagd te worden (:treuren:) ga ik dit keer wel mn best doen om te komen.
Wederom dikke ovb, want weer, tijd, blabla .

9 maart, voorkeur Fox. :pressing:

Weet je wat, neem ik die ook mee :hoody::p
Hey, tof man! :thumbs:
Dus ik kan 2 p noteren?

@ProudPizza is inderdaad in, in ieder geval voor het trainen. Eten weet ik nog niet.
Goeie zaak! :thumbs:
9 maart zal kijken of ik kan
Zou tof zijn, vorige keer was ook relaxed. :D
@Bert komt niet eens tot woorden waarschijnlijk :p
Nee, dat is Rajesh, ik ben meer een Sheldon. :P
Nou, dat misschien nog wel, maar in ieder geval niet tot een zaadlozing.
Wat is dat?:thinking:

:roflol:

We hebben hier ook wel een sauna in de buurt waar we dan na afloop met zijn vijven heen kunnen.
Als het waar is dat buffe gasten een kleine p**mel hebben, is dat oké. Anders wordt het weer een pijnlijke ervaring, fysiek dan dit keer in plaats van mentaal.
Top :thumbup:, hangt af van je mogelijke vervolgwedstrijd als je gelijk doorknalt neem ik aan? :D
Het is helaas een soort verplichting, of we moeten ontzettend vroeg gaan eten..:roflol:
Een soort verplichting? Ik hoor het al, je bent getrouwd.:P Vroeger was je gezelliger. :trollface:

Een soort verplichting? Ik hoor het al, je bent getrouwd.:P Vroeger was je gezelliger. :trollface:
Dit is helaas mijn familie, dus mijn vrouw is in dit geval verplicht met mij mee te gaan.

Verder is het maar goed dat ik niet mee ga naar een AYCE. Ik kom waarschijnlijk de 24e smerig dik terug uit Amerika...:piggy:

16e komt mij ook beter uit zie ik net. Maar desnoods ruil ik om met werkdagen, ben er sowieso bij.

Geregeld dan, @Furryx94 ruilt zijn werkdagen om :thumbs:

Ik las iets over een zaadlozing dus ben er misschien bij

out

Terug
Naar boven