MuscleMeat

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?


  • Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Je mag best wel een hapje mee eten hoor, kindermenu past vast in je macro's :eyebrow:
Fuuuu, liever te dik dan een etentje gemist? Zoiets toch. Eet de rest van de week wel niks.
 
:haha: Ik geloof niks van dat laatste :rolleyes:
 
Blijf erbij dat je meer horizontale cardio moet afdwingen thuis :aai:
 
Op vakantie stuk gegaan? Ik vond haar al een beetje out of your league.. Of werd de verhuizing teveel? :p
Haha nee man, maand of twee geleden de knoop doorgehakt.
Die harses van jou trekt ook geen volle zalen kan ik je zeggen ouwe gek :roflol:
 
Haha nee man, maand of twee geleden de knoop doorgehakt.
Die harses van jou trekt ook geen volle zalen kan ik je zeggen ouwe gek :roflol:

:roflol: nee daarom weet ik ook dat ik het kan zeggen :D

Maar goed, door naar de volgende dus ;)
 
Vind ik ook. Of ik moet vaker ergens anders "slapen"

Nou jouw meisje leest duidelijk ook niet mee geloof ik he.. Ze was onlangs toch ook begonnen met liften? Tijd voor een DBB account ook voor haar :p
 
Nou jouw meisje leest duidelijk ook niet mee geloof ik he.. Ze was onlangs toch ook begonnen met liften? Tijd voor een DBB account ook voor haar :p
Ze doet nog steeds meer hardlopen dan liften. Ookal gaat ze vanavond weer eens mee. Maar een echte lifter zal het nooit worden. Soms wel eens jammer maar respecteren elkaars hobby
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Waar wou je gaan eten .. iets anders als sushi kan ook natuurlijk
 
Is de OP al helemaal up to date met de komers en afzeggers? BB_ doe je werk eens schavuit!
Heb even weinig tijd, maar zal de OP aanpassen; ik heb overigens heb nog niets gehoord van sommige mensen. Van het weekend heb ik meer tijd en kom ik met een update. Dan is de peiling ook gesloten, dus kunnen we een locatie prikken en kijken hoe laat we verzamelen en waar we gaan eten. Voorstellen voor restaurants zijn altijd welkom; het zal Fox of Gold's worden, één van deze twee locaties. Lijkt me handig om in de buurt te gaan eten.
 
Als het nieuwegein wordt kom ik wellicht na mijn sterkste man training. Dat is in de buurt van utrecht namelijk. Hoelaat zou de meet beginnen? Zou voor mij meer socializen zijn dn kut roepen omdat ik al getraind heb.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
BB_ als het in Rotterdam is ben ik er waarschijnlijk bij, ook al is mijn ego toch een klein beetje gekrenkt omdat ik niet getagd ben (ondanks dat ik redelijk nieuw ben en vooral lees...:o)
Patat van Bram Ladage
Ik stem voor! wel liefst in de zwart-jan, beetje herinneringen van vroeger (4/5 jaar geleden) ophalen:emo:
Als het waar is dat buffe gasten een kleine piemel hebben, is dat oké.
Ik ben niet buff ofzo maar als je wilt kan ik wel meegaan, ben je gelijk weer een beetje op je gemak gesteld:emo:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
BB_ als het in Rotterdam is ben ik er waarschijnlijk bij, ook al is mijn ego toch een klein beetje gekrenkt omdat ik niet getagd ben (ondanks dat ik redelijk nieuw ben en vooral lees...:o)

Ik stem voor! wel liefst in de zwart-jan, beetje herinneringen van vroeger (4/5 jaar geleden) ophalen:emo:

Ik ben niet buff ofzo maar als je wilt kan ik wel meegaan, ben je gelijk weer een beetje op je gemak gesteld:emo:
Mooi dat je mogelijk ook komt!
:thumbs:
Als het nieuwegein wordt kom ik wellicht na mijn sterkste man training. Dat is in de buurt van utrecht namelijk. Hoelaat zou de meet beginnen? Zou voor mij meer socializen zijn dn kut roepen omdat ik al getraind heb.
Momenteel heeft Fox twee stemmen meer, maar als je stemt op Gold's Gym is het verschil nog maar één.:D

Ik kom alleen als mijn dieet legende Skatermarvin komt
Mooi zo! De vraag is wel of Marvin dan nog steeds je 'dieetlegende' is, aangezien hij moddervet van zijn vakantie terugkomt. :P
 
Als het nieuwegein wordt kom ik wellicht na mijn sterkste man training. Dat is in de buurt van utrecht namelijk. Hoelaat zou de meet beginnen? Zou voor mij meer socializen zijn dn kut roepen omdat ik al getraind heb.
kom je niet kijken in bunschoten?
 
Back
Naar boven